Päärynä
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #1245 : 24.04.2008 17:12:34 » |
|
Lempiravintolani on venalainen ravintola Saslik Helsingissa. Hyvaa ruokaa ja mahtava meno, tykkaan kovasti Varsinkin jos menee isommalla porukalla syomaan ja varaa kabinetin, niin loistoilta on varmistettu Seksuaalinen suuntautumisesi?
|
|
|
tallennettu
|
Ihan turhaan tuotakin tuskailet jos päivä ei pilkota polkusi yllä. Se valo, jota ulkoa löydä et, sehän rintasi luolassa loimuu kyllä.
-Aaro Hellaakoski
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #1246 : 24.04.2008 17:19:00 » |
|
Luulen olevani hetero, voisin olla myös bi, mutta jotenkin varmuudella sanon kuitenkin että elämänkumppanikseni haluan miehen. Ei kai kukaan meistä ole 100% hetero. Tai en tiedä onko omalla kohdallani ollut kyse vain kokeilunhalusta kuin enemmän siitä, että oikeasti kiinnostaisi. Ihmistä voi rakastaa hyvin syvästi, oli sitten mies tai nainen. Jumalauta, jos tulisikin vastaan nainen joka vie jalat alta, olisi lesbo tai bi ja kiinnostunut minusta, niin mitäs minä sitten? En usko että pystyisin päättämään ihan hetkessä. Minkälainen on mielestäsi täydellinen romanttinen yllätys?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #1248 : 24.04.2008 19:46:00 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #1249 : 26.04.2008 11:23:25 » |
|
Kyllä vain. Riippu vähän tilanteesta ja seurasta,mutta kyllä mä aika helposti alan ujostelemaan joskus.Yleisluonteeltani en kuitenkaan voisi sanoa olevani ujo. Huolehditko ulkonäöstäsi päivittäin? Miten?
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #1250 : 26.04.2008 11:30:01 » |
|
Töihin pyrin laittamaan itseni harmooniseksi ja harmittomaksi, katson hiukseni ja joskus meikkaan, nykyään harvemmin. Yleisötilaisuuksiin näen enemmän vaivaa toki! Mutta kotona mukavuus ennen kaikkea! Miksi sinä meikkaat?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Lunerica
Kanta-astroilija
Que cambie todo pero no el amor
|
|
« Vastaus #1251 : 26.04.2008 11:43:15 » |
|
Miksi sinä meikkaat? Ollakseni viehättävämpi, huolitellun näköinen. Mutta mää meikkaan vain juhliin, en arkeen. Mikä on lempi meikkituotteesi?
|
|
|
tallennettu
|
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. ~ Anna Eleanor Roosevelt ~
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #1252 : 26.04.2008 12:31:10 » |
|
Ripsiväri. Olen niin kalpea ja vaalea, ettei simät ja kulmat erotu naamasta jossei jollain vähän värjää. Montako kertaa päivässä vaihdat vaatteet? Eli onko esim. "kotirytkyt" erikseen kuin ulos mennessä?
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #1254 : 26.04.2008 13:21:41 » |
|
Jos on liikaa mistä valita Mulla se on kyllä yleensä niin että on liian vähän vaatteita mistä valita ja puolet on aina just likaisena lattialla,niin sit pitää vaan laittaa ne jotka sattuu olemaan puhtaana kaapissa. Onko sinulla liikaa vaatteita? Jota et edes käytä?
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #1255 : 26.04.2008 14:07:34 » |
|
No todella on! Mutta ei sellaisia joita voisin työssä käyttää.
Liikaa on kesävaatteita. Liikaa on esiintymispukuja. Kauniita sellaisia.
Mietinkin miten usein niitä enää käytän...voisko myydä pois.
Ja kun kaikkeen harrastukseen tarvitsee erillaisia rytkyjä, metsään ja ulkotöihinkin.
Onko sinulla harrastusvaatteita?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #1257 : 26.04.2008 15:59:04 » |
|
En värejä, mutta kokonaisuutta. Katselen miten ihmiset ovat pukeutuneet, siis ovatko nähneet vaivaa miettiessään kokonaisuutta ja myös miten he "valintansa" kantavat. Joku joka ensisilmäyksellä näyttää pukeutuneen silmät kiinni, kantaa itsensä ja vaatteensa hyvällä itsetunnolla on varmasti miettinyt senkin. Kauheeta itse pukeudun 90% koko mustaan, siinä synkkä kuva värien katsojalle. Mikä on mieluisin väri johon pukeudut?
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #1258 : 26.04.2008 16:19:39 » |
|
Kääk.
Pukeudun tosi värikkäästi, hirveen vaikea sanoa mitään tiettyä väriä.
Joitakin sellaisia värejä joskus on, joita ei jonkun kumman syyn takia käytä hetkeen, niin kuin mulla, en ole pariin vuoteen pitänyt juuri mitään sinistä (paitsi farkkuja) ja nyt sitten ostin sellaisen oikein sähkönsinisen hupparin missä on mustia jänniä kuvioita. Olen ihan lumoutunut siitä ja tunnen saavani sinisestä nyt ihan uudenlaisia kicksejä, ei se olekaan tylsä ja melankolinen väri lainkaan. Että vastaanpa sitten sininen. Mutta pukeudun kyllä ihan joka väriin, mustaan, valkoiseen, ruskeeseen, harmaaseen ja kaikkiin sateenkaaren väreihin.
Mutta siis en ole siltikään sellainen joka yhdistää keltaiset housut punaiseen paitaan jne. Jotain sointuisuutta pitää olla....
Jatketaan pukeutumisteemaa ja otetaan miehet mukaan. Mikä on mielestäsi kiva tyyli miehelle pukeutua, vai onko sillä sinänsä mitään väliä jos kokonaisuus on siisti?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #1259 : 26.04.2008 17:58:20 » |
|
Minä pidän persoonallisesti pukeutuvista miehistä, taiteilijamaisista, mutta ei kai sillä suuresti ole väliä, kunhan asu on kantajansa näköinen. Hiphop-tyyliä tosin vierastan miehillä! Ja mies puvussa ja solmiossa/rusetissa on aina tyylikäs, ikään katsomatta. Hyvä vinkki selättää flunssa? Täällä juuri sellaisesta kärsitään
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|