Ippuska
|
|
« Vastaus #1365 : 20.05.2008 22:36:14 » |
|
Juuri äsken lukiessani tekstiäsi !
Mitä pidät astron ilmeen uudistuksesta?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #1366 : 21.05.2008 09:23:29 » |
|
En pidä yhtään,entinen oli paljon parempi. Jotenkin "tekemällä tehty" liian sekava ja nuo mainokset!!! Noooh... oon kyllä aika pettynyt,mutta ei pidä ottaa niin vakavasti... yritän hillitä tunteeni. Laitetaas vielä sama,eli mitä pidät astron ilmeen uudistuksesta?
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
~Arkiviisu~
Vieras
|
|
« Vastaus #1367 : 21.05.2008 09:48:49 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.05.2008 09:51:39 kirjoittanut ~Arkiviisu~ »
|
tallennettu
|
|
|
|
~Arkiviisu~
Vieras
|
|
« Vastaus #1368 : 21.05.2008 09:53:46 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.05.2008 09:57:24 kirjoittanut ~Arkiviisu~ »
|
tallennettu
|
|
|
|
Lunerica
Kanta-astroilija
Que cambie todo pero no el amor
|
|
« Vastaus #1369 : 21.05.2008 10:18:39 » |
|
En tykkää minäkään, mutta kaikkeen tottu... : Milloin viimeksi joku on kuiskinut ihania helliä sanoja korvaasi?
|
|
|
tallennettu
|
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. ~ Anna Eleanor Roosevelt ~
|
|
|
Elektra
|
|
« Vastaus #1370 : 21.05.2008 12:49:09 » |
|
Tänä aamuna rakkaani puheli rakkauden sanoja korvaani. Tai no olemmehan olleet sen jälkeen kahdesti puhelimessa ja helliin sanoihin puhelut ovat päättyneet. Oletko sinäkin tässä ketjussa satunnaisena astroilijana, mutta muualla ovat vanhat nimikkeet ja viestimäärät säilyneet? (Kyselen siksikin kun vasta äsken tulin tänne uudistuneelle foorumille)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jellona-täti
Kohtuuastroilija
Suurin on rakkaus.
|
|
« Vastaus #1371 : 22.05.2008 19:29:45 » |
|
Ei sitten minkään valtakunnan tietoa, nimittäin on hetki heilahtanut kun viimeksi olen pörrännyt täällä ja ihan hoomoilasena ja öö aapisen laidassa "seisoskelen" että missä mennään, mikä maa ja valuutasta puhettakaan? Siis tutustun nyt jossain vaiheessa kaikessa rauhassa ja haahuilen ympäriinsä. Tänä viikonloppuna en vieläkään ennätä jäädä pörisemään teidän kanssanne ihan niin kuin kunnollansa, on kutsu käynyt vierailemaan Suomen kauniiseen suveen (näin muuten tänään ekat pääskyset!) siis viikonlopun viettoon ystävä perheen möksälle. Siellä vierähtää perjantaista - sunnuntaihin. Sitten ensiviikolla jos saisi istumalihakseni rauhoittumaan tähän penkille siksi aikaa, että ehtisin syynäämään ja tutustumaan paremmin. Mutta herttileijaa, en kyllä muista enää itsekään, mihinkä olin edes vastaamassa. Mutta kaitpa vastauskin vissiin tuli? : Mun kyssäri on semmoinen että ootko möksäimmeisiä vaiko mielummin urbaani sellainen?
|
|
|
tallennettu
|
Horoskooppini on Leijona. Nouseva merkkini on Leijona. Kiinalainen merkkini on Tiikeri. Kuumerkkini on Jousimies. Merkurius on Neitsyessä. Venus Vaa`assa. Mars Kaksosissa. Maya-nimi: Valkoinen kosminen maailmojen sillanrakentaja.
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #1372 : 22.05.2008 19:45:54 » |
|
Jos on möksässä kaikki mukavuudet, niin sitten OON, en nääs tykkää YHTÄÄN pakokaasuista ja RRRrakastan luontoa Mökkeiletkö, cityiletkö vai oletko tien päällä kesällä ?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #1373 : 22.05.2008 20:09:13 » |
|
No ei ole kesäsuunnitelmia. Minun mielestäni sitä parempi, mitä vähemmän suunnittelee! Jos jotain tehdään, niin se tehdään sitten ihan ex tempore! Mistä asiasta viimeksi ajattelit että "aikansa kutakin"?(pakko kysyä, kun olen parin viikon aikana pessyt melkein sen 506 ikkunaa... )
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #1375 : 22.05.2008 22:51:17 » |
|
Molemmat! Iltauni vai aamu-uni?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
maarita
|
|
« Vastaus #1376 : 23.05.2008 10:03:19 » |
|
Aamu-uni, ehdottomasti. Pidätkö aaltojen loiskeesta?
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt *Nouseva Vaaka *Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä *Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona *Mars Kauris *Jupiter Oinas *Chiron Rapu
*Maya, Sininen Magneettinen Kotka *Kiinalainen Jänis
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #1377 : 23.05.2008 16:52:31 » |
|
Jep.
Mitä ajatuksia allaoleva herättää sinussa, koskien elämänasennetta, tunteitasi ja tavoitteitasi?
Naiset, herrat ja muut… Olen täällä kertomassa teille, ettei ole oikeaa tai väärää. Kaikki vain ON. Se mitä on, ON. Kyse on vain valinnasta, jonka Jumala sisällänne tekee, niin että voitte saada erilaisen kokemuksen. Siinä KAIKKI. Teitä on aivopesty ajattelemaan yhdellä tavalla niin pitkään, että nyt teidät on ohjelmoitu ohjelmoimaan lapsianne!
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #1378 : 23.05.2008 20:08:54 » |
|
Eipä oikeastaan mitään, sillä tekstin pätkä sinällänsä ei sisällä mitään uutta minulle. Kaikkihan vain todellakin ON ja me vaikutamme siihen miten se ON, vähintään ainakin omassa elämässämme. Heitteille emme silti jää!
Millaisen lahjan sait viimeksi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #1379 : 23.05.2008 20:14:06 » |
|
Jaa-a, en muista saaneeni mitään lahjoja piiiitkään aikaan.... Joululahja exältä, vaaleenpunanen vibra.... "sä voit sitten surista siinä vieressä niin mä saan nukkua rauhassa".. Olipa romanttista. No kieltämättä se on ihan hyvä keksintö. Minkä lahjan sinä annoit viimeksi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|