Sivuja: 1 ... 94 95 [96] 97 98 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 3190074 kertaa)
0 jäsentä ja 33 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1425 : 05.06.2008 14:31:59 »

Joku muu voi sanoa tarkemmin. Aktiviteettia kauniissa luonnossa jossain päin maailmaa mukavassa seurassa.

Pitääkö allaoleva mielestäsi paikkansa/ voiko ihminen ajatella asiat ihan miten haluaa? Mitä eroa sillä on, jos asia ei olisi näin/ miten elämäsi olisi toisin? Olen monta kertaa törmännyt tähän väitteeseen, että olet kirjoittanut kaiken elämääsi, myös ne epämiellyttäviltä vaikuttavat tilanteet. Tämä kuulostaa siltä, että kun joku/jokin vaikuttaa toimivan ei-halutusti, niin kuitenkin loit tilanteen itse >eli jokin sinussa haluaa asian näin?


Olet vetänyt puoleesi kaikki ne ihmiset, jotka ovat osa elämääsi. olet itse luonnut itsellesi elämäsi jokaisen tilanteen ja luot myös  todellisuutesi.
« Viimeksi muokattu: 05.06.2008 14:40:06 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1426 : 05.06.2008 15:13:32 »


Suunnittele täydellinen kesäpäivä, millainen se olisi? Vain mielikuvitus on rajana!  Wink

Tähän jo ehdittiin vastata MUTTA mie rykäsen tän eetteriin  smitten

tällaisen päivän mielikuvitukseni maalasi - eikä nyt ihan kaukana todellisuudesta  :Smiley Smiley

Ja jatkan WS:n kysymyksellä  smitten

Olet vetänyt puoleesi kaikki ne ihmiset, jotka ovat osa elämääsi. olet itse luonnut itsellesi elämäsi jokaisen tilanteen  ja luot myös  todellisuutesi.  ??
« Viimeksi muokattu: 05.06.2008 15:15:20 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1427 : 05.06.2008 16:13:27 »



Olet vetänyt puoleesi kaikki ne ihmiset, jotka ovat osa elämääsi. olet itse luonnut itsellesi elämäsi jokaisen tilanteen  ja luot myös  todellisuutesi.  ??

Totta, mitä tähän muuta lisäämään . Totta tiedosti asian tai ei , helpompaa on kun tiedostaa JA hyväksyy. Ja summasummaarum - kun näin , ONNEKSEMME on, niin voi myös itse tehdä muutokset ja uudet valinnat. Eli liikuttaa itse omaa elämäänsä, olla oman elämänsä sankari, haltija  ja ennen kaikkea vastuu on itsellään Smiley kokonaisvaltainen vastuu.  smitten




"Tein hälle kotiviin mansikoista vain, omenoista kirsikoista rakkaus rinnassain" .... miten jatkaisit ??

tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #1428 : 07.06.2008 00:34:40 »

Jatkan, että "Milloinkas oikein laulamme sen duettona" ?
 :Smiley

Oletko JO hurahtanut karaokeen?
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #1429 : 07.06.2008 08:36:03 »

kyllä olen ja varmaan aika pahasti kun jaksan tehdä sitä myös työkseni...

no jatketaan samassa aiheessa eli mitä Paula koivuniemen biisiä jotkut väittävät suomen suosituimmaksi karaokelauluksi?
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1430 : 07.06.2008 10:01:13 »

Aikuinen nainen mä oon....
Ja näin viime juhannuksena kun exän kaverit, kaksospojat yllään vaaleenharmaat tuubitopit ja mustavalko-ruudulliset legginssit (lainasivat tyttökavereilta ja oli vähän vielä liian pienen kokoiset) ja hirveessä tuiskeessa lauloivat duettona kyseisen biisin... Jeah  Tongue

Mikä on kivoin biisi minkä olet karaokessa laulanut?  Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1431 : 07.06.2008 15:10:17 »

HaH, kolahti heikkouteeni! Olen kansanpelimannin tytär, enkä osaa soittaa, eikä tuo äänikään häävi ole, musiikkini on varpaissani... mutta olen yhden kerran laulanut karaokea. Viime syksyn Lapinreissulla päätin laulaa ukolleni laulun. "Pieni polku metsän halki vie...  . Ukko oli hyvillään. Muuta aplodejapa en paljoa saanutkaan.  Grin

Siis se oli kivoin biisi minkä olen laulanut!

Oletko koskaan esittänyt yksinlaulua (muuten kuin karaokessa) tai yksinrunoa/yksinpuhetta/yksintanssia?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1432 : 07.06.2008 15:22:38 »

Pariin otteeseen on tullu laulettua koulun edessä jotain biisejä - joko itse pianolla säestäen tai opettajan säestyksellä. Niin ja on sitä pianoa tullu soitettua sukujuhlissa, häissä ja hautajaisissa jnejne..  Grin Musikaalisuus kulkee suvussa.


Jokos löytyy rusketusrajat?  coolsmiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1433 : 07.06.2008 23:02:27 »

Jaa juu täällähän tämä kysymys oli, muistin lukeneeni jo aiemmin..
Joo no ehkä mun "punotusrajat" muuttuu vähitellen edes vähän ruskeaksi - tai sitten käy niin että vaalenee palaneesta takasin kalkkilaivan kapteeniksi.. Joissain ihmisissä kun ei väri pysy.
Mutta eiköhän se kalmankalpeus tai punanahkaisuus tule joskus muotiin.. :Smiley Grin

Onko se rusketus tärkeä juttu? Rusketutko sinä?
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #1434 : 07.06.2008 23:20:35 »

Onhan se "nättiä" mutta saahan sitä nykyään jo purkistakin - itseruskettavaa  :Smiley
Rusketun jos "grillaan" TAI suihkuttelen...   Wink

Murkkuni kysyi tänä aamuna - JA en osanut vastata: osaatko sinä:
Missä vaiheessa sikiöllä kehittyy napanuora  Huh
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #1435 : 08.06.2008 23:09:56 »

en osaa tarkkaa vastausta antaa...mutta luulisin että hyvinkin alussa kehitystä...onhan se sikiölle/lapselle elinehto syntymään saakka.

millaisen tarinan kertoisit sisällyttäen siihen sanat Enkeli, verho, usva, lasi ja kannu?
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1436 : 09.06.2008 11:42:39 »


millaisen tarinan kertoisit sisällyttäen siihen sanat Enkeli, verho, usva, lasi ja kannu?


Otan tarinaani henkilöksi " Pikku Enkeli Piikkopaidan"  angel - lempparikertomukseni/lempparikirjani jo ajoista ammoisista  Kiss Joten sitä tarinaa mukaellen ja lisäämällä omiani teen tästä tarinan.

Pieni Enkeli Piikkopaita oli nuori enkeli . Niinpä hänen paitansa oli kovin rouheinen - paita pehmeni sitä myöten kun hän laskeutui maahan auttamaan ihmisiä.

Taas kerran oli hän matkannut läpi tuulten ja tuiskuje ja kylmien ilmavirtojen - alas maahan - kun hän katsoi ylöspäin oli " aukko kotiin" enää pienen pieni piste JA pian se katosi kokonaan näkyvistä.  Cry Mutta ei ollut syytä huoleen SILLÄ pieni Enkeli tiesi että hän löytäisi aina tien takaisin kotiin - se reitti oli kirjoitettuna hänen sydämeensä ...  smitten

Kun "kotipiste" katosi näkyvistä käänsi Pieni enkeli käänsi katseensa  alaspäin - nyt oli aika keskittyä Maahan - löytää sopiva aukko josta sujahtaa sisään Maan vetovoimaan - maata näytti ympäröivän jonkinlainen VERHO se ei ollut enää yhtä raskaan ja tiiviin näköinen kuin viime kerralla - siis kun Pieni Enkeli oli edellisen kerran tehnyt tämän saman matkan.

Hän oli matkalla paikkaan jossa oli paljon lapsia, lapsia jotka olivat kokemassa yhtä suurimmista koettelemuksestaan tämän kertaisella Matkalla Maaplaneetalla. Nämä lapset olivat menettäneet sekä kotinsa että vanhempansa. Oli tapahtunut näin ETTÄ Gaia- ÄitiMaa oli joutunut muuttamaan Maan sisäisiä paineita ja sitä oli seurannut maanjäristys ... olisi toinen tarina kertoa mitä kaikkea tähän mullistukseen liittyi, ja ketkä sielut olivat valinneet olla juuri tässä nimenomaisessa paikassa ... siis palaan tähän tarinaani.

Pieni Enkeli Piikkopaita oli matkaamassa Maahan . Hänen tehtävänsä oli tällä kertaa - auttaa näitä yksin ja peloissaan olevia lapsia. Hän oli saanut tehtävän kun Maasta käsin oli lähetetty valopyyntöjä Enkeleille - tulla auttamaan näitä lapsia ... tiedettiin että he olivat siellä mihin Enkeli nyt matkasi. Mutta lapset olivat vaikeakulkuisen taipaleen takana eikä ihmiset , kaikesta tekniikasta ja voimasta ja vallasta huolimatta päässeet heidän luokseen.

Mutta Taivaalliset Enkelit olivat tietoisia tapahtuneista ja olivat he saaneet useita valopyyntöjä - rukouksia Maasta käsin - lasten suojelusenkelit olivat myös paikalla , mutta Pienellä Enkelillä oli aivan erityinen tehtävä - tässä tapahtumaketjussa, joka oli saanut alkunsa jo aioneita sitten.

SIIs Enkeli havaitsi verhon Maaplaneetan ympärillä ohentuneen - ja kirkastuneen silti se kietoi Maaplaneetan - kauniin Sinisen planeetan kuin usvaan - . pieni Enkeli sulki silmänsä ja sukelsi - se mikä näytti usvalta jota myös verhoksi kutsuttiin - ympäröi hänet ...

Pian hän avasi silmänsä ja näki jotain uutta ja ihmeellistä - hänen enkelisilmilleenkin - usva ei ollutkaan "vain usvaa" vaan siellä tapahtui todella paljon . Lukuisat ja lukuisat ja lukuisat VALOolennot olivat täydessä työssä - meneillään oli jotain josta Pieni Enkeli nyt muisti kuulleensa ... jotain sellaista joka muuttaa elämää ja olemista Maaplaneetalla ja KOKO Maaplaneetan- Gaian olemusta -  ja yhtäkkiä hän näki myös kuinka Maassa tehtiin tätä samaa työtä - koko luomakunta oli mukana TÄSSÄ SUURESSA MULLISTAVASSA tehtävässä ... Pieni Enkeli ymmärsi nyt että juuri tästä johtui SE että VERHO joka ympäröi Maata oli  muuttunut hauraaksi ja läpinäkyväksi JA näytti siltä että pian SE katoaisi kokonaan ....

Tämän kaiken hän näki ja ymmärsi laskeutuessaan  USVAN läpi ... pian usva katosi, verho katosi ja  Maa alkoi tulla lähemmäksi ja lähemmäksi ... pian hän alkoi kuulla lasten ääniä - niiden lasten joiden luokse hän oli matkaamassa. Lapset odottivat häntä - tiesivät että hän oli tulossa ... ja mikä ihaninta lapset myös näkivät hänet ...

Pian hän istui heidän keskellään - Pieni Enkeli koki jotain mitä ei ollut enkelinä ollessaan koskaan aiemmin kokenut - hän koki tunteen - liikutuksen tunteen - kiitollisuuden tunteen -  kun hän katsoi lasten silmiin. Lasten silmistä näkyi ensin surua ja hätääkin, mutta kaiken takana loisti uskomattoman kaunis valo - joka kertoi siitä sydänliekistä joka heillä oli aina mukanansa , minne ikinä menivätkin ... se valo kosketti Pienen Enkeli enkelisydäntä - ja hän koki kiitollista nöyryyttä saadessaan olla juuri tässä ja juuri nyt, näiden Tähtilasten luona ...

Heidän yhteinen tehtävänsä oli vasta alkamassa - mutta ensin he joivat kaikki Pienen Enkelin mukanaan tuomaa Elämänvettä - sieltä suuresta ikuisesti pulppuavasta rakkauden alkulähteestä ... Enkelillä oli mukanaan kristallikannu ja jokaiselle oma kristallilasi jotka hän täytti ääriään myöten tällä olemisen alkunesteellä - joka loisti kuin sateenkari ja kristallit ja kupli kultaisena valona ... ja he joivat ... Kiss angel smitten

~ tällainen tarina kupli ~Aaviisuinen  Kiss angel smitten

ja nyt uusi kymysys  Wink miten koet luonnonvoimat ?? Shocked smitten
« Viimeksi muokattu: 09.06.2008 11:45:18 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1437 : 09.06.2008 12:31:20 »

Kaunis tarina, olet tosi tarinatäti, Aaviisuinen!!!

Tartuinpa noihin luonnonvoimiin.

Seisoimme vasta neljä naista erään paikkakuntamme suojellun suoalueen lähteellä. Otimme toisiamme käsistä kiinni, siunasimme lähteen ja kiitimme sen alati pulppuavasta hyvästä vedestä.

Vasemmassa kädessäni oli käsi, joka on 'vipukäsi' ja tunnistaa maassa veden piiloisetkin virrat. Hän sanoi, että on olo kuin vuorella. Tosi, hänen kätensä läpi virtasi hyvin vahva energia. Pyysin oikeassa kädessäni olevaa vaihtamaan paikkaa, jotta hänkin saisi tuntea sen voiman. Ja hän oli aivan järkyttynyt siitä mitä tunsi.

Kaunis, energinen hetki Maa-äidin rintamaidon kupeessa!

Oletko sinä koskaan juonut luonnosta lähdevettä? Oletko löytänyt lähteitä?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #1438 : 09.06.2008 12:47:35 »

olen aina pohjoisen matkoilla ollessani...ai niin ihanan raikasta ja voimaannuttavaa tuo..ei tuo samaa vaikutusta tuo täällä raanasta tuleva vesi...

millä tavalla toit viimeksi jollekin lapselle onnellisen mielen?
tallennettu

Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1439 : 09.06.2008 12:58:01 »

Opetin pian 7-vuotiaalle serkkutytölleni pianonsoittoa. Tyttö innostui sen verran, että nyt ovat kotiin hankkimassa omaa pianoa Grin

Älä enää näe vaivaa
Tuomittu, syyllinen
vangittuna vapaa
Tämä on ainoa tie
Tämä on hyvä tie
hyvä tie elää.

Stam1na - Tuomittu, Syyllinen

Onko mielestäsi mahdollista olla vangittuna vapaa?
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 94 95 [96] 97 98 ... 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: