|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #1471 : 14.06.2008 13:05:41 » |
|
Ahaha, kyllä! Minun elämäni on ollut tuollaista jo vuosi kausia! Enemmänkin poikkeuksia ovat ne päivät, jolloin olen laittautunut, sosiaalinen ja minulla on seuraa, koska olen yleensä työttömänä ja kaikki ystäväni asuvat aina ihan kuusessa asti. Enkä tunne huonoa omaatuntoa asiasta. Vapaa-aika on vapaa aikaa ja silloin voin vapaasti tehdä mitä haluan. Juosta vaikka alasti ympäri asuntoa ja elää pelkällä sipsipussilla ja drinksulla koko päivän, nukkua puoli viiteen ja kukkua aamu kuuteen Oleminen on tärkeämpää kuin tekeminen Mikä numero on sinusta kaikkein kaunein ja miksi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
*yildirim*
|
|
« Vastaus #1473 : 14.06.2008 17:15:22 » |
|
onnekseni voin sanoa että kesällä tulee enenpi niin kuin laihduttua Oletko makkaran syöjä ihmisiä ja jos olet niin mikä on paras makkara merkki?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #1474 : 14.06.2008 17:28:23 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #1475 : 14.06.2008 19:19:17 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #1476 : 15.06.2008 09:46:21 » |
|
Koska kyyneleet puhdistaa silmiä ja vatsalihakset tarvitsevat treeniä, keho ymmärtää että se on terveellistä ja siksi nauru vaan jatkuu ja jatkuu.. Itsellä tulee äkkiä myös posket kipeeksi kun tarpeeksi kauan nauraa. Nauraminen myös voimistaa keuhkoja ja puhdistaa niitä. Myös lantionpohjan lihakset vahvistuvat. Ja endorfiineja erittyy, jotka poistavat stressiä ja masennusta. Kuinka monta kertaa katsot itseäsi päivässä peilistä ihaillen ja suuresti rakastaen?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #1477 : 15.06.2008 10:21:33 » |
|
En todellakaan tykkää peiliminästä, irvistelen sille usein.
Mutta henkiminää rakastan!!! Eipä silti, ei ole mitään komplekseja mennä vaikka yleisön eteen, vähän meikkiä vain. Jotenkin pidän katsella toisennäköisiä ihmisiä kuin minä! Kaikki ihastuttavia persoonallisuuksia!
Mitä kiukkuat kesässä eniten?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #1479 : 15.06.2008 13:45:22 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #1480 : 15.06.2008 13:59:47 » |
|
Milloin viimeeksi katsoit itseäsi peilistä ihaillen ja suuresti rakastaen? Kävinpä tekemässä tuon juuri äsken - kiitos vaan muistutuksesta Samalla tein ilmaisen kasvojenkohotuksen: nostin kulmakarvoja niin, että otsaryppy oikeni ja vedin suupielet korvia kohden niin, ettei posket roiku (NIIN pahasti Oletko jo kesälomalla?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #1481 : 15.06.2008 20:28:48 » |
|
No eeeii..
pitääkö paikkansa: se mitä etsit, etsii sinua?
Voipi koskea mielentilaa, ihmistä, tilannetta, työtä..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #1482 : 15.06.2008 20:34:12 » |
|
Pitää paikkansa! Ja se mitä etsin on joskus löytänyt minut ennenkuin olen itse jäsentänyt edes mitä etsin. Ja on tapahtunut niin ihmisen, työn kuin mielentilankin kanssa. Elätkö eilistä, huomista vai tätä päivää?
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #1483 : 15.06.2008 21:25:45 » |
|
Elätkö eilistä, huomista vai tätä päivää?Ehdottomasti tätä päivää , eilisestä haen tarpeellisia tietoja ja kokemuksia, mutta en roiku tai elä siellä - käväisen sillointällöin ... sama on tulevaisuuden suhteen - teen pikakäyntejä -esm. asettamassa jonkin tapahtuman tai muun kohdalleen - ja sitten jatkan elämää tässä hetkessä, saatan käydä tarkentamassa jotain, mutta koetan jättää vapaata tilaa asioiden tulla näkyviin mahdollisimman runsaina - niin etten sido tulevaisuuden tapahtumia liian tiukoilla omilla odotuksilla. no joulu on joulu ja silleen , mutta m,uutes. Oletko jo maistanut - ja mitä kesän herkkuja ??
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #1484 : 15.06.2008 21:44:22 » |
|
OI OLEN! Sitä minun kesän lempi herkkua... mansikkaa. Sellaisenaan, kermavaahdolle, Kuohuviinin kera... ja lapsuuden muistoissa käyden, mansikkamaitoa. Hyvä kysymys. laitetaan uusiksi. Oletko jo maistanut - ja mitä kesän herkkuja ??
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
|