Sitten kysymys:
Onko sinulla jotain sanaa tai lausetta/sanontaa tai sellaista, joka nyt liikuttaisi syvästi ja joka jotenkin koskettaisi sisintäsi.
Minulla se on tällä hetkellä
vapaus Vapaus stressistä, vapaus tehdä mitä todella sydämessään haluaa, vapaus toteuttaa itseään. Näistä haaveilen.
Käsittämätöntä!
Mulla on just tuo Lizzyn haaveilema tilanne eli vapaus toteuttaa itseään kaikin voimin -ja koko ajan kaipaan jotain päinvastaista
Kai se on siinä että kun oikeasti on ollut kaikki mahdollisuudet ja tehnyt sitten sen edestä niin alkaa kaipaamaan rutiineja ja muuta mikä "pitää aisoissa". Mutta ei voi muuta sanoa kuin toivottavasti saat tuon vapauden
Mun oma sanani on
toivoToivo pitää yllä sitä ajatusta että kaipaamani asiat toteutuvat jonain päivänä.. miten nyt toteutuvatkaan :
Tämän päivän huippukohta?
Omani ehdottomasti taistolaislaulut Youtubesta ja sitä kautta Irwinin hieno tuotanto
Elwyn - aivanko todella " taistolaislaulut"
- eikun sitä vain että minun nuoruuteeni kuuluu vuodet sinipaidoissa ja " meill vapauden laulut silloin soi " vaikka omat suosikkini oli eittämättä esmes " Elämälle Kiitos ymv. eli olin mukana ohjelmaryhmässä ... no offiin menee mutku niin
... no mites tästä jatkaisin ~oma sanani on tällä hetkellä
VAPAUS ... vapautuminen monista monista menneisyyteen kuuluneista "jutuista" jotka jumittivat oikein totaalisesti ... vapaus johon lisään vielä sanan eteenpäin ... irti "kiusauksista"
vai mitä Elwyn - ja toisaalta voihan sitä kokeilla sitäkin että oikein itsensä kyllästytyttää
No jatketaan vielä keräilyä - tämän päivän huippukohta ? Juuri tuon VAPAUS-fiiliksen kokeminen ja siihen asettuminen ja todella todella i r t i pä ä st ämi nen
NO ainakin kaikki tämä mitä kirjoitan koskettaa ja ihanasti sisintäni
että kiitoksia aiheista elikkäs kysymyksistä
Hei
taidan olla allikossa näiden tekstieni kanssa
vaan souwattia - rämmin täältä tielle taas ja kysyn ETTÄ :
Tsadaa taisi Lizzy ehti "painaa lähetä nappia" just ennen ELI vastaan sitten vielä tähänkin ;
Mikä herättää minun toivoni?
Joskus jokin pieni lähes huomaamaton tapahtuma, kokemus, sana jossain, lause vaikka ohikulkevan pakettiauton kyljessä, tai sitten vahva kokemus " näkymättömän maailman lähelläolosta" siitä ettei ole yksin
asiat järjestyy ... odottamattomallakin tavalla, tai jokin ihminen tuntematonkin sanoo jotain hymyilee tai katsoo ... eli joskus jotain "elämää suurempaa " ja joskus jotain ohikiitävää - niin että tavoittaa itsestänsä sen kohdan " missä on kaikki" missä toivo asuu - toivonliekki palaa ....
ja tsadaa uudelleen nyt ehti Kaylee ekaksi
eli vastaan pikanopeesti ETTÄ tiedän - ja ihanaa ettei tarvitse enää etsiä , siihen kuluikin melkein tämänastinen elämä
Ja sitten : Voi olla että tää on ollutkin täällä MUTTA;
Kirja joka oikein todella kolahti ?- eikä niin että putosi päähän
vaan jollain muulla tavalla