Sivuja: 1 ... 101 102 [103] 104 105 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 3190498 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1530 : 25.06.2008 12:23:45 »

Enkelit, mestarit, sielunsopimukset ja näkymättömät asiat; energioiden purkaminen, vapautus, vahvistus. Sydänchakran avaaminen, ja kesämatkailu.  Cool

Miksi noiden olentojen pitää olla näkymättömiä ja miksi ihminen vajoaa niin helposti alempiin esim pelon värähelyihin?

Olisiko helpompi muistaa asiat (mitä tänne on tultu kokemaan ja kenen kanssa), jos hengen asiat ja olennot näkyisivät muillekin kuin erikoisherkille ihmisille?
« Viimeksi muokattu: 25.06.2008 13:05:52 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Päärynä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 105



Profiili
« Vastaus #1531 : 01.07.2008 13:51:26 »

Luulen kyllä, että näin olisi :Smiley
Itselläni ei ole mitenkään hirveän intuitiivinen suhde henkimaailman opettajiin, vain sisäinen usko heidän läsnäolostaa. Koen kyllä, että henkinen polku ja  korkeampi minä olisi helpompi muistaa, mikäli olisi konkreettisempi kontakti opettajiin, sielunsopimuksiin jne..

Kuunteletko meditatiivista musiikkia, jos jos niin kuka on suosikkisi?
tallennettu

Ihan turhaan tuotakin tuskailet
jos päivä ei pilkota polkusi yllä.
Se valo, jota ulkoa löydä et,
sehän rintasi luolassa loimuu kyllä.

-Aaro Hellaakoski
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1532 : 01.07.2008 14:45:42 »

Kaikki musiikkihan on meditatiivista, jos se koskettaa sinua kauniisti. Varsinaisia meditaviisia artisteja en itse kuuntele, mutta pidän esimerkiksi Prem Joshuasta sekä aidoista, pelkistä lauletuista mantroista ilman musiikkia. Gregoariaaniset mieskuorotkin (ilman musiikkia) ovat todella meditatiivisia!

Pidätkö keramiikasta?
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #1533 : 01.07.2008 19:33:05 »

kyllä pidän.

mitä olet joutunut purkamaan viimeksi jotta olisit saanut purkamasi asian taas toimimaan paremmin? (olipas taas tääkin vaikeesti kysytty...)
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1534 : 01.07.2008 21:22:23 »

 Undecided Embarrassed  tickedoff crazy2 noh, mie jouduin " purkamaan" melkein koko huushollin kun etsin kadonnutta pyöränavainta  OLIN käynyt kaupassa ja pyörä oli pyörävarastossa ... Tongue viikko meni MUTTA tulipa siivottua nurkat ja pussit ja pussukat , kaiken käänsin , taskut ja kassit ja huput ja hatut  Cheesy JA juuri ennen deadlineä ELI kun olisi pyörä viety pyöräkorjaamoon  knuppel2 NIIN aloin vielä kerran miettiä ETTÄ mitäs ostinkaan sieltä kaupasta JA silloin kilahti päässä että ainakin kahvipaketin ja jotain säilykkeitä ... ja hiiohei siellä se pyöränavain tyytyväisenä  :Smiley killotti kahden ananananaspurkinvälissä - tai oli ollut kahden purkin välissä sen viikon - JA huippu oli että olin löytehetkeä edeltäneenä iltana ottanut se avaimen päältä toisen purkeista  Shocked en vain silloin sitä avainta huomannut ... loppu hyvin kaikki hyvin  smitten

Mitä sinä olet kadottanut viimeeksi - löysitkö tai saitko takaisin??
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1535 : 01.07.2008 21:58:59 »

Mulla on paha tapa kadottaa itteni aina silloin tällöin. Mutta kyllä mä aina lopulta taas löydän itseni.
  Tavaroita mä en kadota, sillä ainoot mun elämän tärkeimmät tavarat on joko liian isoja kadotettaviksi tai kulkevat mun mukana aina.


Kuka avasi viimeksi silmäsi jollekin asialle, ja mikä se asia oli?
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1536 : 01.07.2008 22:03:42 »

Haha.. Tää liittyy tähän miesasiaan taas, mutta joo, yksi sanoi että "ei se mies postiluukusta tule"..
Ehkä mä tosiaan oon elänyt siinä uskossa että se tulee...
Kai pitäs liikkuu vähän laajempaa lenkkiä kun kauppa-työt-lenkkipolku....

Mistä haaveilet?  :Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1537 : 01.07.2008 23:40:39 »

Hei!

Minä haaveilen maalaamisesta! Hassua haavetta. Pitäisi tarttua vain pensseliin.

Jos piirrät tai maalaat, niin mitä viimeksi?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Asterix
Vieras
« Vastaus #1538 : 02.07.2008 12:30:55 »

Jaa... aikeissa olisi aloittaa jälleen tekemään sekamelskatekniikka-tauluja,
kun vain saisi jostain revittyä aikaa siihen.

Viimeksi piirtelin ja väritin lasten väritys -ja pulmapeli-kirjaa yhdessä
mieheni nuorimman pojan kanssa. Smiley
Jostain syystä, kai tuo  aurinko askendentti venus kuu skorpioni vaikutteisena,
hän piirtelee pissaavia pippeleitä lähes jokaiselle ihmiskuvatukselle. crazy2 idiot2
Hän on juuri ymmärtänyt, että pojat ovat poikia ja tytöt tyttöjä
ja kaikilla pojilla hauska pissaamis-väline! Grin
(samalla hän on oppinut jo pissaamaan melkein joka kerta itse ja kovin ylpeä siitä!)
10 vuotias isoveljensä tietää edelleen kai vain, että on äiti, joka kai jotenkin on tyttö
ja isä... :Smiley jokin... Tongue  Grin

Olen ihan hukassa, mikä on normaalia käytöstä lapsille, idiot2
mutta olen suosiosta jättänyt kasvatuksen heidän omalle äidilleen ja isälleen. Tongue

Niin...  Smiley Oletko mielestäsi normaali, tavallista poikkeavampi vai väriläiskä harmaan massan keskellä? Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1539 : 02.07.2008 15:16:59 »

Älähän välitä, Sasha, lapsille on kaikki normaalia! Mehän me teemme sen epänormaalin, ohjastamme lapsia aika pian tiettyihin rooleihin ja rajoihin. Sitähän yhteiskunta on! Opetamme ja opimme elämään niin ettemme kauheasti ärsyttäisi toisiamme ja tulisimme toimeen. Aika äpeli on ihminen, sillä ilman rajoja ei vielä tulla toimeen! Mutta kikkelikuvat unohtuvat pian, kunhan ensihurmioon tottuu.  Grin

Olen mielestäni normaali, ja epänormaalisuushan mitataan muiden mielikuvissa...ja niitä riittää!
Mutta olen myös väriläiskä, huomataan kyllä... Wink

Mutta...

Haittaako sinua toisten arvostelevat katseet?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1540 : 03.07.2008 10:02:35 »

Aikanaan mm Silta yli ikuisuuden / R Bach, siinä oli sielukumppaneista, mutta hekin erosivat.. onhan noita.

Pitää lähteä nostelemaan toiseen kaupunginosaan, mutta.

Muistathan aina, että kun sielukumppani tulee kuvaan, että kyseessä on Koulutus, eikä mikään helppo ja mukava kokemus välttämättä. Sinä koulutat häntä, hän sinua. Muistathan erottaa ne, jotka haluavat vain kiihkeää Sitä niistä, jotka saavat kuviot hieman sekaisin? Hyvä. (tämä oli kysymys)
« Viimeksi muokattu: 03.07.2008 10:04:19 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1541 : 03.07.2008 10:31:46 »

voi sinua onnekasta.. maksaisin maltaita jos en tietäisi sielukumppanuuksista ja niiden koetuksista.. pitää varoa ja keskittyä seksiin. joo.. Grin

tai urheilutapahtumiin..

whatever

Q onko joku joskus kertonut sinulle tulevaisuudestasi jotain, mikä on toteutunut? entä mitä asioita on tapahtunut varoittamatta? järjestyikö kaikki?
« Viimeksi muokattu: 03.07.2008 10:34:51 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lizzy
Vieras
« Vastaus #1542 : 03.07.2008 10:40:51 »

Täällä tämä kysymysten virta on ihan hurja, mutta kun Dawnchild tuossa edellä heitti tuollaisen ilmavan tauon kysymyksiin niin nostan täältä pari vanhaa kysymystä, jos sopii.  Smiley

Yksi kysymys oli, että mitä et millään opi ymmärtämään, vaikka kuinka haluaisit. Tuo Dawnchildin vastaus rakkaus oli aika pysäyttävä, mutta minä koen ymmärtäväni ja osaavani sen taidon. Kun taas minä en tajua ihmissuhteita sitten ollenkaan. En maallisesta enkä sielullisesta näkökulmasta katsottuna.  idiot2 Ei vain voi käsittää miten jotkut ihmiset tutustuu tai ystävystyy miten joillakin on paljon ystäviä ja toiset ovat aina yksin. Niin ja sitten miten toisilla on parisuhde tai montakin ja toisilla ei ollenkaan.  idiot2

Toinen kysymys oli niistä kummallisista tavoista tai jotain sellaista. Minä olen ihan mahdoton tarkkailemaan kaikkia päiväyksiä. Varsinkin elintarvikkeissa, mutta viimeisin villitys on kosmetiikka, johon on myös ilmestynyt merkinnät siitä kauanko ko. tuote säilyy avattuna. Niin ja tästä syystä minua raivostuttaa päiväyskoodit. Ne ovat ihan vihon viimeisiä kun niistä ei selviä mitään.  Angry

Tänään pitäisi tiskata kauhea tiskivuori ja olen oikeasti aivan kamalan hidas tiskaamaan käsin.  Embarrassed

Kysymys kuuluukin:
missä asiassa sinä olet mielestäsi hidas? tai muiden mielestä?

Edit: WS ehti ensin, tuo tulevaisuus kysymys oli mielenkiintoinen. On kertonut ja kyllä on toteutunutkin. En ole koskaan tiennyt niin paljoa tulevaisuudestani, ettei jotain yllättävää olisi tullut, mutta kyllä kaikki on aina järjestynyt.  Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1543 : 03.07.2008 14:48:48 »

Hih! Hoksaamaan...esim. jos joku haluaa minua loukata vihjailemalla, hoksaan vasta seuraavana päivänä.
Ehkä onneksi, sillä siinä vaiheessa on vaikea antaa takaisin.  Grin

Missäs asiassa olet nopea?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1544 : 03.07.2008 15:00:21 »

Oppimisessa.


Meneekö sinulta usein muiden vitsit ohi? Entä ymmärtävätkö muut sinun huumoriasi?
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 101 102 [103] 104 105 ... 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: