Esmiralda
|
|
« Vastaus #1710 : 28.07.2008 16:40:05 » |
|
Kysy vain! Keltainen 'nappikukka'.
Tunnetko sinä noitain 'lentokukan' ukonhatun?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #1713 : 29.07.2008 17:53:53 » |
|
Kamalaa närästystä, puolipullollisesta roseviintä!!
Oletko kokenut 'pistoja', hyttysten, mäkärien, ampiaisen, poliisin neulan tai muuta sellaista?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #1714 : 29.07.2008 19:34:36 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #1715 : 29.07.2008 19:42:10 » |
|
Onko sinulla fobioita ja mitä? Ainakin araknofobia ja klaustrofobia ja sitten vielä akrofobia Entäpä sinulla: fobioita onko?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #1716 : 29.07.2008 19:48:07 » |
|
Ihan hirveä korkean paikan kammo!!! Kerran menin kokeeksi maailmanpyörään ja tietysti minun tuurilla se pysähtyi juuri, kun minä olin siellä ylhäällä!! Olin varma , että tipahdan ja paniikissa jo aattelin, että parempi hypätä vapaaehtoisesti.... Ikinä en enää mene!! Olen joskus aatellut, et ois kiva asua pilvenpiirtäjätalossa, jossa ikkunoista aukeaisi mahtava näkymä yli talon kattojen...vaan enhän mie uskaltas.... Mikä on kylmin paikka, jossa olet ollut?
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #1717 : 29.07.2008 21:13:31 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #1718 : 31.07.2008 22:53:38 » |
|
Valitan, ei tietoa.
Onko toiveita että yhden elämän aikana ihmisten ristiriidat sovittuvat, vai onko mentävä aina seuraaviin elämiin ja mitähän jumaluus tästä saa?
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #1719 : 01.08.2008 22:58:14 » |
|
On toiveita! Ihmeitä tapahtuu!
Milloin viimeksi olet kokenut ihmeen?
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #1720 : 01.08.2008 23:09:17 » |
|
vaikka tänään ihaillessa auringon "nauravaa suuta", kuten lapset pimennystä nimittivät, tai eilen kun poika 4 vee reagoi niin vahvasti pelkkään katseeseen, ihmeitä ihmetellessä,
mitä noin ylejään ihmettelet?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #1721 : 01.08.2008 23:11:24 » |
|
Että koska tämä palapeli alkaa tulla kasaan.
Mikä sinua ärsyttää eniten nyt?
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #1723 : 01.08.2008 23:18:42 » |
|
Huh, vasta tulin matkalta. No mutta johonkin lähimaahan, Skandinavia ja Baltia ja löytämään jonkun, eikä jonkun kanssa.
Koska viimeksi jokin mielikuvasi tai visualisointisi toteutui?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #1724 : 02.08.2008 08:27:24 » |
|
Kun näin niin kuuman miehen ja just sellaisen kuin olin fantastisoinut. Meinas silmämunat kärventyä. Mitä haluaisit kuulla itsellesi sanottavan?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|