Ikitosi
|
|
« Vastaus #1725 : 02.08.2008 12:18:18 » |
|
Ah miten päivän teemaan sopiva kysymys! Vastaus: Mitä tahansa, kuhan on rehellistä.
Millaisista asioista ihmiset ovat sinulle kateellisia ja miten vältyt sen aiheuttamilta ongelmilta?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #1726 : 02.08.2008 12:29:29 » |
|
Millaisista asioista ihmiset ovat sinulle kateellisia ja miten vältyt sen aiheuttamilta ongelmilta?
Aikaansaavuudesta, ja silloin jos näin käy, muistutan heitä siitä mitä he ovat tehneet tai tekemässä. Energisyydestä, mutta en keksi miten voisin välttyä sen aiheuttamilta ongelmilta, koska kateellisuus ei tässä tapauksessa aiheuta ongelmaa. Lähinnä luonteenpiirteistä kuin omaisuudesta, siitä on paha olla kateellinen, kun ei omista kuin juuret ja siivet - ja se riittää Jos saisit antaa minkä tahansa henkisen lahjan jollekin läheiselle, mikä se olisi ja kenelle?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #1727 : 02.08.2008 14:00:24 » |
|
Oi, miten ihana kysymys! Oikeastaan tällä hetkellä tahtoisin antaa kaksi henkistä lahjaa. Ensin ukolleni haluaisin antaa vision siitä, kuinka kaunis voi olla kuoleman perimmäinen tapahtuma ettei hänen tarvitsisi pelätä. Toisen vision antaisin itsenäisyyttä ahmivalle ystävälleni. Vision naisen voimasta, jonka turvin hän tuntitsi olonsa turvatummaksi. Kenet haluaisit ottaa lähellesi syliin ja paijata vähäsen?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #1728 : 02.08.2008 15:38:39 » |
|
Äitini... Minkälainen olet ruuanlaittajana? Tuli vaan mieleen.. Olen asunut tässä yksistään kohta about puoli vuotta ja tänään tein toisen kerran tänä aikana itselleni ihan lämmintä ruokaa... Mikä lie naksahdus päässä sattunut, kun rupesin kokkailemaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #1729 : 02.08.2008 17:04:08 » |
|
Minkälainen olet ruuanlaittajana? Tuli vaan mieleen.. Olen asunut tässä yksistään kohta about puoli vuotta ja tänään tein toisen kerran tänä aikana itselleni ihan lämmintä ruokaa... Mikä lie naksahdus päässä sattunut, kun rupesin kokkailemaan. Surkea, : oikeastaan ilmaistuna katastrofaalinen! Viimeksi eilen mieheni siivosi nuorimman poikansa kanssa asuntoni keittiötä ihmetellen kovasti erilaisia....hmmm... juttuja.. :
...ja valitti minulle, että jääkaapistani löytyy ainoastan vanhaa ja pilaantunutta ruokaa, mutta en voi käsittää moista väitettä, koska jääkaappini sisältö sentään liikkuu ja ääntelee, joten voiko sen tuoreempaa ruokaa ollakaan..? :
Käyn syömässä ulkona/ostan take away ruokaa. Mieheni on ainoa, joka kokkaa ja hän ostaa jääkaappini sisällön, joka usein jää kyllä sitten syömättä.
Hän päätti, että ainoastaan viinit ja skumpat saavat olla jääkaapissani ja jos vietämme aikaa minun asunnossa, niin... : ...take away ruokaa tai ulos syömään.
Kummat ryhmät "ärsyttävät" sinua~aiheuttavat purkauksia syvällä sisälläsi (jota et oikeasti halua julkisesti tunnustaa, ehkäpä et edes itsellesi), ihmiset, jotka ovat kaikkea sitä mitä itse haluaisit/toivoisit vai ihmiset, jonkalaisia et voisi edes kuvitella koskaan olevasi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #1731 : 02.08.2008 20:16:19 » |
|
Juu! Makian ahmiminen! Inhoan kun toinen mättää suun täydeltä. Ja tänään tein itsekin, kerralla sellainen suklaakarkkipussi. Hyi olkoon! Milloin olet viimeksi nähnyt nälkää?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #1732 : 02.08.2008 23:51:06 » |
|
Vaikeaa määritellä yhtä asiaa kun niitä juttuja on niin paljon! Banaanilla ratsastaminen kun ohjaimiin sattui mies,joka oli päättänyt että pudottaa minut. Ja onnistui hän siinä viimein.Kaikki vauhtiin ja ja ystävien kanssa jaettuihin kokemuksiin ovat olleet omalla tavallaan hauskoja.Kaksinkertainen ilo! Joko tiedät,mitä elämältäsi janoat ja toimitko sen mukaisesti luoden itse oman onnesi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ikitosi
|
|
« Vastaus #1733 : 03.08.2008 00:58:13 » |
|
Oh jee, tiedän todella mitä elämältä haluan. Ilmaisisin sen kuitenkin ennemmin niin päin, että tiedän mitä elämälle voin, kykenen ja ennenkaikkea haluan antaa. Ja sitä kohden mennään, lujaa, mutta varmasti Montako etappia sinulla on vielä päätavoitteeseesi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #1735 : 03.08.2008 13:12:54 » |
|
Mikä on mielestäsi maailman yksinkertaisin asia?
Raapia päätä.
Kumpi on (epä)miellyttävämpi tunne, olla kateellinen vai olla kadehdittu?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ikitosi
|
|
« Vastaus #1737 : 03.08.2008 13:34:16 » |
|
Päästäni puuttuu koko kahdehtimispalikka Ilmeisesti kadehdunnasta seuranneisiin lieveilmiöihin törmään silloin tällöin, ja olen aina yhtä ymmälläni ihmisluonteen kiemuroista niissä jutuissa Mistä sinä tulet kateelliseksi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #1738 : 03.08.2008 13:35:15 » |
|
En oikein tule, kun kaikki tapahtuu itse kullekin ajallaan ja kaikilla on myös harminsa.
Ihanin merenrantakaupunki jonka tiedät? Onko siellä majakoita edustalla?
Kysymys kaksi: miten katsot tähtikartastasi huoneen kärjen, kun huone on sellainen kakkuviipale. Onko se sen leveän pään keskikohta?
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.08.2008 13:36:56 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #1739 : 03.08.2008 13:42:57 » |
|
|
|
|