^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #1815 : 10.09.2008 13:39:03 » |
|
kysymys on kameran objektiivista, ei muusta.
mistä tuli mieleen että laitan digikamerasta matkakuvat koneelle tänään,,
koska viimeksi otit makeita kuvia matkalla? missä?
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #1816 : 10.09.2008 19:57:41 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #1819 : 10.09.2008 20:55:24 » |
|
Juuri tänään ja juuri nyt,ON SE Ihanaa taas huomata se! Syötkö paljon "roskaruokaa" ?
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #1820 : 10.09.2008 21:03:38 » |
|
Kyllä, sorrun silloin tällöin. Silloin kun olen väsynyt ja allapäin.
Vaan olipa hyvää kasvismuhennosta armenialaisessa ravintolassa! Nam.
Minkä maalainen ruoka kutsuu sinua luokseen?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
*yildirim*
|
|
« Vastaus #1821 : 10.09.2008 22:20:13 » |
|
kreikkalainen ruoka...tehnyt näin jo pitkän aikaa...
mikä maa kutsuu sinua luokseen?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #1822 : 10.09.2008 22:50:44 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #1823 : 10.09.2008 23:04:11 » |
|
:
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #1824 : 11.09.2008 09:50:36 » |
|
Niin omaperäinen ja hassu kysymys että on ihan pakko vastata! EI minun mielestäni,koska yksinään se ei ole spermaa kummempaa. Mutta joo,makukysymys on sitten toinen juttu. Sama aihe,vaan hieman vaikeampi ehkä,,, Lisääkö nainen negat.karmaansa mikäli päätyy aborttiin? Entä sen suorittava lääkäri ja muu henkilökunta?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #1825 : 11.09.2008 10:05:58 » |
|
Ei. Hän lisää vain särön sieluunsa jonka kanssa on elettävä loppuelämä Enkä usko että myöskään ammattiaan harjoittava lisäisi. Mitä pelkoja olet jo voittanut ja miten? Mitä pelkoa et ole vielä voittanut?
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #1826 : 11.09.2008 10:16:59 » |
|
menestyksen pelko voitettu. no en tiedä mitä en olisi voittanut. kaikki on
kuitenkin kärsivällisyystestiä, raha tai rakkaus tai valaistuminen.
mihin MARS energia kanavoidaan, jos sodat ja kahnaukset todella loppuisi maan
päältä? millainen olisi soturi ilman sotaa?
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #1827 : 11.09.2008 11:18:17 » |
|
Mars energian voi käyttää mihin haluaa. Vaikka rakentamiseen. Ei sen tarvitse liittyä aina sotaan Sotureita on niiiin monenlaisia (sielun-, rakkauden-, elämän-, uskonsoturi..mitä vaan). En ole varma mitä tarkoita sanalla soturi, mutta itse en liitä sitä sotaan, vaan sanan sotilas. Minkä värinen olet? Entä minä, sinun silmilläsi?
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #1828 : 11.09.2008 11:27:40 » |
|
: Oli kuumaa, kosteaa ja hikistä menoa. Viimein avautui tie putkistoa pitkin noille innokkaikkaille pikku vintiöille. Minä ensin, eikun minä, he huutelivat vapauduttuaan tuolta ahtaasta putkesta. Ensimmäiset näkivät joitakin otuksia ja heti kyselemään, Hei missä se munasolu on?? Nuo otukset tuijottivat hölmistyneinä ja vastasivat: ÖÖÖ; ei mee vaa tieretä, ku me ollaa hammaspeikkoja!
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Elektra
|
|
« Vastaus #1829 : 11.09.2008 11:31:46 » |
|
Voi sinua Kotkansilmä Ajattelinkin juuri sinua, kun tulin vilkaisemaan pitkästä aikaa mitä foorumilla tapahtuu! Ja täällähän sinä vastailet kysymyksiin ja kyselet vastauksiin... Eppanalle: vastaukset keltainen ja vaaleanvihreä.... mutta kysyköön nyt Kotkansilmä vuorostaan, kun ehti tähän väliseen...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|