Ikitosi
|
|
« Vastaus #1935 : 17.10.2008 22:21:20 » |
|
Yksinäisyyteen ja omaan rauhaani vetäytymisestä.
Mihin henki menee?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #1936 : 18.10.2008 10:22:59 » |
|
Olen lukenut että henkimaailmalla on oma koti, oma yhteisö.
Itse olen aina ajatellut, että on vain olemassa toinen ulottuvuus, jota emme eikä tässä täällä tarvitsekaan ymmärtää. Vapaudumme jostakin raskaasta.
Pitäisiköhän pitää myös yksinään olemisen opettelemiseen kursseja?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #1937 : 19.10.2008 11:36:39 » |
|
Pitäisiköhän pitää myös yksinään olemisen opettelemiseen kursseja?
Kyllä. Jokaisen pitäisi osata olla myös yksin, täysin riippumattomana muista. Uskotko, että Kuu on oikeasti iso juustopallo?
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #1939 : 19.10.2008 13:15:10 » |
|
Kiehtoo...♥
Eniten silloin kun oon yksin, on hiljasta, muut nukkuu.. Kuin olisi yksin maailmassa vain kuu seuranaan.. Täysikuu on täynnä jotain mystistä ja herkistävää. Kuuntelen sitä. Ja ehkä sieluni ymmärtää sen kieltä, vaikka järkeni ei.. Oon syntynytkin myöhään illalla ja ilta/yö on parasta aikaa muutenkin.
Mikä sinun mielestäsi on parasta aikaa vuorokaudessa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #1940 : 19.10.2008 14:23:03 » |
|
Mikä sinun mielestäsi on parasta aikaa vuorokaudessa? Ensituntumalta tulee kokemus että, vaihtelee todella paljon .... , hmmm... vaan oikein kun todella kuulostelen - niin eittämättä aamu, varhainen aamu - ja myös myöhäinen ilta ... varhainen aamu, hiljainen hetki ja koko päivä puhtaana ... ja illalla " on saatu pakettiin" se mikä on saatu, ja voi jättää päivän kaikkinensa taakseen - molemmissa on myös ihana hiljaisuus ja rauha KUITENKIN erilaisina ... Muistaako kukaan biisiä " mull on tästä asti aikaa, muutama lantti mammonaa, mielin määrin ...." tai " tullaan tullaan toimehen me tullaan vielä on #vintsa#..... " miten jatkaisit omaa sanoitustasi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #1941 : 22.10.2008 11:34:36 » |
|
?? mahdollisuudet kaikkeen?
kuinka usein olet tilanteessa jossa kaikki on mahdollista, mutta ei (vielä) tapahdu, vaan kohta? esim unelmatyö, tai matka, tai suhde, tai mikä lie? mikä estää?
aika?
mitäs kun aikaa ei ole vaan mennyt ja nyt on kaikki yhtaikaa, onko??
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #1942 : 23.10.2008 19:45:35 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #1944 : 23.10.2008 19:53:03 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Junotar
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #1945 : 23.10.2008 20:04:45 » |
|
Pomppaa sopasta ja sormin työnnetään niin syvälle kun on sillä hetkellä tarpeen.
Mikä merkitys on "käänteisellä" tarotkortilla verrattuna vastaavaan tavalliseen?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #1946 : 23.10.2008 20:10:14 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #1948 : 23.10.2008 21:09:35 » |
|
Mikä on villein päivittäinen rutiinisi?
Villi rutiini? Jaa olisko se paskalla käyminen... Ei ollut edes hauska, mutta nauran täällä ihan kippurassa kun olen niin väsynyt.. Ehkä tässä naurattaa se että elämässäni ei varmaan juuri sen villimpiä asioita tapahdu hirveästi.. Mille sinä nauroit viimeksi ihan hervottoman paljon?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|