Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #2025 : 11.11.2008 17:19:29 » |
|
Miten Rakastat elämää? Juuri niin~rakastamalla elämää Miten Elämä on sinut yllättänyt etc..... ?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #2026 : 12.11.2008 23:03:40 » |
|
Elämä yllättänyt?
Rakkaushan se aina se suurin yllättäjä on ollut!
Se on aina yllätys se, että vastaako rakkauden kaiku. Joskus se ei vastaa, mutta siinä ei enää maan pinnalla kuljeta, kun se vastaa!
Miten se rakkaus on sinua yllättänyt?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
maarita
|
|
« Vastaus #2027 : 12.11.2008 23:07:54 » |
|
Rakkaus 'kalautti' sellaiselta suunnalta, etten osannut kuvitellakaan.
Mitä rakkaus toiseen ihmiseen on antanut eniten?
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt *Nouseva Vaaka *Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä *Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona *Mars Kauris *Jupiter Oinas *Chiron Rapu
*Maya, Sininen Magneettinen Kotka *Kiinalainen Jänis
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #2028 : 14.11.2008 07:48:41 » |
|
Ymmärrys siitä, ettei toista voi koskaan omistaa, että itsekin olen vapaa, vapaampi kuin taivaan linnut. Ja että toinen on aina erilainen kuin minä, ja millaisen jakamisen ihmemaailmaan voimmekaan sukeltaa... Kahden erilaisen, ainutlaatuisen, jakamista toivovan ihmisen kohtaaminen, siinä on sitä jotain. Mitä olet toivonut muiden tekevän puolestasi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ikitosi
|
|
« Vastaus #2029 : 14.11.2008 08:25:28 » |
|
Ymmärrys siitä, ettei toista voi koskaan omistaa, että itsekin olen vapaa, vapaampi kuin taivaan linnut. Ja että toinen on aina erilainen kuin minä, ja millaisen jakamisen ihmemaailmaan voimmekaan sukeltaa... Kahden erilaisen, ainutlaatuisen, jakamista toivovan ihmisen kohtaaminen, siinä on sitä jotain.
Mitä olet toivonut muiden tekevän puolestasi? Olen toivonut toisten ottavan vastuun tunteistani Mistä olet Kiitollinen juuri nyt?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
tuonen joutsen
|
|
« Vastaus #2031 : 14.11.2008 09:32:17 » |
|
hih...kun eilen puhuin isäni kanssa puhelimessa (kyllä, silti rakastan isääni yhä ja koen hänet sukulaissieluksi ongelmistaan huolimatta)... ja hän Raivosi, kuten tavallista...tällä kertaa hän vaan raivosi minun puolestani kuvittelemiaan vastustajia vastaan.... päivällä hän oli kuulemma raivostunut putkistotukoksen poistamisen takia.... .... puhelu vei vaan niin hirveästi energiaa että olin lopussa, mutta osasin aika hyvin viedä keskustelua eteenpäin itse reagoimatta liikaa tunteella. huomasin että olin karaistunut hyvällä tavalla...ja pystyn olemaan vuorovaikutuksessa hyvin vaativien persoonallisuuksien kanssa. hän on paras opettajani siinä no keskustelun jälkeen tosiaan tajusin, ja ajattelin että olen todella ansaitusti ylpeä siitä, että olen näin hyvin selvinnyt ja näin hyvin kasassa mielenterveydeltäni....kun ottaen huomioon että todella kasvoin tämän ihmisen kanssa pienestä pitäen. ja kun tietää kuinka herkkä lapsi on aluksi, kuinka avuton ja vaikutteille altis....ja en ole tämän pahemmin vaurioitunut vaikka elin hänen kanssaan vuosikausia samassa taloudessa herkät kasvuvuoteni. olen tosi selviytyjä on kiva antaa itselleen ansioita syystä. jos saisit nyt ilmaiset matkakulut ja ylläpidon niin mihin matkustaisit...ihan vapaasti koko maailmasta valittuna?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #2032 : 14.11.2008 10:18:47 » |
|
Havaijille palmun alle Kivoin koirarotu?
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #2033 : 14.11.2008 10:34:36 » |
|
vaikea..
kun en oo koiraihmisiä..
vinttikoira, tai afgaani, ulkonäön takia. It's on days like today that it's important to take time out to reflect upon the events of the past few days. Is it possible you've decided to change certain things about yourself and your behavior? If you could just devote a few minutes a day to all the little details in your personality, the changes will go much more smoothly. The atmosphere today may help you think about this. With the Fool pulling the Devil along by the tail, you could have a touch and go day in store. Any vows of fidelity you may have made to your partner seem to weigh you down, and it’s not out of the question that you might be tempted to breach those brave promises. Be careful not to get entangled in a complicated situation… tapaanko ravun vai oinaan ensin, vai en kumpaakaan? kummallekaan ei tarvitse vannoa henkistä tai fyysistä "uskollisuutta".. kaverit ja fyysistä, mutta pitääkö niiden tietää toisistaan - enkä tiedä varmasti kenenkään käytöksestä.. tiedän, en vaikuta kovin rakastuneelta enkä olekaan.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Mio
|
|
« Vastaus #2034 : 14.11.2008 16:41:39 » |
|
Sul on koko zodiakki käytössä Mitähän aktiivi ja passiivi tekisi keskenään?
|
|
|
tallennettu
|
The clay of reality is molded in dreams
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #2035 : 14.11.2008 16:46:15 » |
|
Ne yrittää aktivoida ja passivoida toisiaan kunnes löytävät synteesin... (no siis en minä OIKEASTI tiedä mitä ne tekisivät... Katsoisivat telkkaa? Harrastaisivat seksiä? ) Onko sinun elämäsi laiffia ja millä perusteella? :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #2036 : 14.11.2008 18:06:30 » |
|
Onko sinun elämäsi laiffia ja millä perusteella? : Kai se on laiffia enemmän kuin noulaiffia Joskus kyllä tuntuu, että tämä netissä hengaaminen on enemmän tuon noulaiffin puolella Ja eikun tiskaamaan Pelaatko globaaleja nettipelejä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
marija
Kohtuuastroilija
Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..
|
|
« Vastaus #2037 : 15.11.2008 16:02:23 » |
|
KYLLÄ, ja vielä työ ajalla. Puolustaudun sillä, et teenpähän jotain hyödyllistä..
Uskotko?
|
|
|
tallennettu
|
Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.
Aurinko Ravussa Kuu Oinaasa Nousumerkki Neitsyt Merkurius Ravussa Venus Leijonassa Mars Neitsyessä Sideerinen Kaksonen Maa-Hevonen Keltainen Solaarinen Aurinko
|
|
|
trini
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #2038 : 15.11.2008 16:14:17 » |
|
USKON. siis johdatukseen ,tarkoitukseen, JUMALAAN,ihmiseen joka on myös oman elämänsä JUMALA.uskon intuitiivisesti ja ehkä vähän lapsen omaisesti. hyvyyteen,
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.11.2008 16:15:55 kirjoittanut trini »
|
tallennettu
|
sininen itsevallitseva kotka "älä pyydä tänään rauhaa,vaan ole itse rauhan lähettiläs"
|
|
|
Mio
|
|
« Vastaus #2039 : 16.11.2008 17:43:58 » |
|
Jopa joulupukkiinkin jollain tasolla..
Mitä aktiivi ja passiivi voisivat tehdä yhdessä?
|
|
|
tallennettu
|
The clay of reality is molded in dreams
|
|
|
|