en..
miten seuraava vuosi ja seuraavat vuodet ovat sinulle erilaisia kuin kuluneet? osaatko elää NYT, anteeksiantaen menneen jota ei NYT ole? luotatko että kaikkeus toimittaa sopivan määrän kaikkea??
Luotan että yhteistyö
Kaikkeuden kanssa sujuu juuri siinä määrin kun itse sen tiedostan mahdolliseksi ja siihen luotan, uskon asia se ei minulle ole, puhtaasti tietoisen luottamisen asia. Siinäkin tai niissäkin kohdin joissa en kaikkea #tapahtuvaa# osaa mielen kielelle eli sanoiksi pukea tai pelkän älyllisen tiedon pohjalta itselleni selittää. Tiedän myös että teen oman osani siihen nähden millaista elämää tahdon elää ja mitä siihen tahdon tai en. Tarkoittaa että " vaikka taivaasta mannaa sataakin, on minun ainakin avattava suuni"
Oikeastaan ei voi vielä tietää miten ne ovat erilaisia, tarkoitan ettei ainakaan tulevia tapahtumia voi tässä kohdin määritellä, tai ainakaan itse en siihen kykene. Ja ehkä juuri TÄMÄ määrittelemättömyys
hui mikä sanan, onkin jo jotain erilaista.
Anteeksianto on ihan up to me. Sillä todella , ilman sädekehää ja kärvistelyä, voin todeta, ettei sillä oikeastaan ole enää väliä, mitä menneisyydessä on tapahtunut - olen ottanut opikseni, missä ja millä tavoin ja kenen toimesta olen tullut huonosti kohdelluksi, toisaalta en tätä tietoa ole kiveen kirjoittanut niin että nämä ihmiset olisin sulkenut pois maailmastani. Minulla on vain menossa sellainen vaihe ETTÄ sou. En jaksa kiinnostua menneestä, enkä hirveesti tylevastakaan, tämä hetki kiinnostaa kovasti, ja jouluunkin on vielä pitkä aika
Kiertoon hyvä kysymys
miten seuraava vuosi ja seuraavat vuodet ovat sinulle erilaisia kuin kuluneet? osaatko elää NYT, anteeksiantaen menneen jota ei NYT ole? luotatko että kaikkeus toimittaa sopivan määrän kaikkea??