^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #2205 : 27.01.2009 11:04:27 » |
|
merihevonen, koska valaat ja delfiinit on nisäkkäitä, ja sitten joku outo pallokala
ovatko rapumerkkiset eniten koti-uskonto-isänmaatyyppejä, vai ehkä härkä? kun tuntuu että rapuset ympärilläni on hyvin koti-isänmaakeskeisiä, joku heistä ehkä matkustaa, olisko joukkaria veressä. härkä on saattanut asua ulkomailla, mutta toiset härät laittaa kotia ja puutarhaa ja eräs tuli vastahakoisesti messuille puhumaan kaurisystävän kanssa, joka sopeutunut ulkomaille. toinenkin härkänainen kuulema viihtyy kotomaassa. oliskohan miehensä kauris, en ole varma..
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.01.2009 11:07:08 kirjoittanut ~~Sac Xib Chac~~ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #2206 : 06.02.2009 19:21:28 » |
|
ovatko rapumerkkiset eniten koti-uskonto-isänmaatyyppejä, vai ehkä härkä?
Omien kokemuksieni mukaan kyllä. Millaiset suomalaiset haluavat muuttaa USA:han? Kuulutko itse heihin?
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #2207 : 06.02.2009 23:08:12 » |
|
Seikkailunhaluiset, Suomeen turhautuneet, Euroopan nähneet ... monenlaiset Itse yritin kokeilla sitä vuonna 1986 ja sitten vielä toisenkin kerran -89, mutta ei tuntunut minulle sopivalta Mitä ulkomaan kieltä opiskelet parhaillaan?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #2208 : 06.02.2009 23:34:56 » |
|
Mitäkö kieltä? Näin parisuhteessa, jopa kommunikointi ilman kieltä, ( joka kuitenkin on se väärinymmärretty) on hakusissa! Miten selviät hiljaisuudesta, jossa on muita läsnä?
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #2209 : 07.02.2009 10:37:03 » |
|
onko sellaista olemassa?
minkä shown näit viimeksi? itse menen heppa showhun.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
Vehra
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #2211 : 08.02.2009 01:51:54 » |
|
"selviytyä hiljaisuudesta" kuulostaa omituiselta. En keksi tilannetta missä hiljaisuus olisi minulle vaikeaa. On kyllä tilanteita, missä huomaan muiden kokevan hiljaisuuteni vaikeaksi. Mutta ei se tee minun hiljaisuudestani rauhattomampaa.
Mikä on pisin aika, minkä muistat itkeneesi yhtä mittaa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
|
|
« Vastaus #2212 : 08.02.2009 08:38:35 » |
|
Mikä on pisin aika, minkä muistat itkeneesi yhtä mittaa?Tunnistan itsessäni kahdenlaista itkua ; sisäistä itkua jota muistan itkeneeni joskus hyvinkin pitkiä aikoja - jopa kuukausikaupalla ja sitten itku-itkua oikeaa aitoa suru-itkua,, jota olen viimeaikoina kovastikin kaivannut, se kun on niin puhdistavaa ja helpottaavaa, niin muistan itkeneeni yhtämittaisesti päivän jopa pari. Laulatko sateessa vai kylvyssä, vai missä , vai laulattaako sinua laisinkaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #2213 : 08.02.2009 11:46:50 » |
|
Laulatko sateessa vai kylvyssä, vai missä , vai laulattaako sinua laisinkaan Laulattaa koko ajan joo, välillä olen jäänyt itselleni kiinni kaupassa laulamisesta.. Oikeestaan hyräilen hiljaa melkein missä vaan, mutta yritän tehdä sen niin ettei kukaan huomaa.. : Kotona ei voi nykyään laulaa kovin teatraalisesti, koska naapurit häiriintyis ja se jos mikä on surullista! Tulee vaan lauleskeltua hiljakseen päiväsaikaan.. Mutta autossa laulan sitten kuin sekopää...!! Ja kaverin luona singstaria, oi pojat! Mä oon kasvanut perheessä, jossa ei laulamiselta hiljaista hetkeä tullut... En tiedä onko se hyvä vai paha, mutta luovuus ainakin kukki... Nykyään kun pääsee kotiin kotiin käymään, syöksyn heti pianon luokse ja soitan kaikki toivelaulukirjat ja muut läpi ja laulan vaan... Se on ihan super-kivaa ja terapeuttista... Mihin sinä suhtaudut intohimoisesti?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #2215 : 13.02.2009 22:58:04 » |
|
Ehkä lyön! Olen ainakin kahta miestä sekä vanhempaa poikaani kerran lyönyt! Tunnustan. Poikani ymmärsi sen, mutta noista miehistä en tiedä.
Oletko koskaan ketään lyönyt?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #2216 : 13.02.2009 23:49:52 » |
|
Lapsena? Minua on kyllä lyöty ja kuristettu, mutta silloin en tehnyt mitään puolustaakseni itseäni vaan käperryin lattialle ihan lamaantuneena. olen aina ollut hyvä vastaanottamaan kaiken paskan niskaan osaamatta puolustautua ( ) tosin en ole aikoihin vetänyt sellaisia tilanteita/ihmisiä elämääni, joten olen ehkä oppinut jotain.. Itsearvostusta siis. Miten sanoa kauriille että sori, en ole kiinnostunut ilman että se katkeroituis siitä, mikä vaikuttaa aika todennäköiselle? Eikö olekin parempi että sanon sen, kun että vaan lopettaisin selittämättä yhteydenpidon?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #2218 : 14.02.2009 01:33:16 » |
|
Itku on itsesääliä. Loukattua lapsuutta. Irtipäästämättömyyttä!! Lyöminen, kurittaminen on henkistä heikkoutta, riittämättömyyttä. Kauneus täytyy löytää itsestään, ilman heikkouksia. Eli, korostaa omia vahvuuksia. Ei niitä muita!!
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
epona
Vieras
|
|
« Vastaus #2219 : 19.02.2009 10:49:49 » |
|
Mielestäni kyllä; uskallan. Se ei aina ole niin helppoa, mutta pyrin kyllä olemaan rehellinen kaikissa tilanteissa niin itselleni kuin muille. Yritän kuitenkin välttää sellaista töksäyttelyä - voihan asiat silti sanoa monella eri tapaa..
Mikä on paras syntymäpäivälahjasi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|