Ippuska
|
|
« Vastaus #2220 : 19.02.2009 11:02:28 » |
|
Oma lapseni, hän kun syntyi sopivasti kuusi päivää ennen 36:tta syntymäpäivääni Ikimuistoisin syntymäpäiväsi ?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #2221 : 19.02.2009 11:10:01 » |
|
En ole oikeastaan koskaan viettänyt synttäreitä, joten enpä tiedä.. Paitsi nyt muistan; olin lempäälän isolla huoltoasemalla vihertöitä tekemässä kesätöiksi, kun se oli isän työmaa niin pääsin sinne vähän suhteilla töihin.. Oli mun 16v syntymäpäivä ja painoin töitä siellä helteessä ja väsyneenä niin yhtäkkiä isä tuli jostain pusikon takaa ja sanoi, että nyt pidetään ylimääränen tauko ja tarjos mulle siellä huoltoasemalla persikkajääteen ja suklaisen sydänkeksin jossa oli pähkinöitä.. Ne oli mun synttäri"kahvit".. No, mulla on jotenkin tosi lämmin muisto, vaikka en saanut edes mitään lahjaa tms.. Muistan olleeni vaan niin iloisen yllättynyt tuosta huomionosoituksesta... Miksi joinakin päivinä ei vaan kiinnosta? Tehdä niitä juttuja mitkä pitäisi tehdä, vaan joutuu tekeen tai ainakin alottaan ne vähän pakottamalla.. Kärsin taas jostain vastustus-syndroomasta..koulu, plääh..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #2222 : 24.02.2009 09:52:05 » |
|
ihminen jaksaa haasteita vain tietyn määrän, vaikka kuinka painaisi tuloksen takia. joskus on kivaa, joskus rasittavaa.
onko totta että sielut rakastavat kaikki toisiaan? mikä tämän todistaa?
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #2223 : 03.03.2009 20:52:22 » |
|
onko totta että sielut rakastavat kaikki toisiaan? mikä tämän todistaa? Ei ole totta. Jos sielut rakastaisivat, niin silloin niillä täytyisi olla olemassa kaikki muutkin inhimilliset tunteet -negatiivisetkin.
Mistä pakkomielteinen tunnistaa/tietää olevansa pakkomielteinen, jos hän pakkomielteisesti kieltää olevansa pakkomielteinen? :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #2225 : 04.03.2009 17:11:05 » |
|
njaa, tylsyydelle ja typeryydelle. Ei ole totta. Jos sielut rakastaisivat, niin silloin niillä täytyisi olla olemassa kaikki muutkin inhimilliset tunteet -negatiivisetkin.**minkä takia sitten joku henkisesti aika pitkällä oleva henkilö, esimerkiksi Athamaarit, on päätynyt tällaiseen tulokseen? eikö nimenomaan sielut rakasta, koska sielut ovat jumaluudesta, mutta egot voivat tapella loputtomiin?
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.03.2009 17:16:27 kirjoittanut ^Chakwaina^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #2226 : 05.03.2009 16:44:41 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #2229 : 05.03.2009 19:41:46 » |
|
Käsiä.... Sellaisia pitkäsormisia ja pitkäkyntisiä karvanpeittoisia käsiä, jotka ottivat nilkasta kiinni, jos vaikka nousi kesken yötä sängyn laidalle istumaan... Hui! Niitä käsiä oli paljon, ja ne olivat pelkkiä käsiä eivätkä yhdistyneet mihinkään "loppu-kroppaan"... Jos yöllä piti käydä vaikka wc:ssä niin sängystä piti loikata pois sillä tavalla, että käsi ei ehtinyt koskea!! Onneksi vuosien myötä nämä kädet muuttivat pois sänkyjen alta. Tämä oli niin hassu kysymys että kierrätetään se seuraavallekin: Kun olit lapsi, niin mitä asui iltaisin sänkysi alla?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #2230 : 05.03.2009 20:45:03 » |
|
Ohhoh, olipa mielenkiintoista nukkua, tai siis elää jossain mielikuvituksen tuolla puolella. Voimaahan siinä vaaditaan vääntää kättä rajatapauksien kanssa oikeesti. Imurointi saattaa tuoda hetkellisen helpotuksen. ? Onko nuo oikullisesti liikkuvat valopallot häirinneet näkökenttäänne?
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Tastgagta
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #2231 : 07.03.2009 22:54:54 » |
|
Joo on. Valopallot. Viime aikoina paljon tähtiä joka puolella... ööö... Kysyn uudestaan, mitä sänkysi alla asui öisin, kun olit lapsi? Munkin sängyn alla oli/on edelleen käsiä. Jalkoja ja käsiä ei voi edelleenkään roikottaa yli laidan. Sängyn alla oli muksuna mörköjä ja klovni, joka tarttui jalkoihin jos niitä roikotti sängyn reunan yli Miksi elämä on joskus niin uskomattoman hankalaa?
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Skorpioni Aurinko Neitsyessä Kuu Leijonassa Merkurius Leijonassa Venus Vaa'assa Mars Vaa'assa
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #2232 : 07.03.2009 23:54:00 » |
|
Ihan oikeasti, jos huoneessanne liikkuu joitakin energioita, tai sellaisia, joista voi käyttää nimitystä " vieraat, eli kutsumattomat " ?
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #2233 : 09.03.2009 19:59:17 » |
|
Ihan oikeasti, jos huoneessanne liikkuu joitakin energioita, tai sellaisia, joista voi käyttää nimitystä " vieraat, eli kutsumattomat " ? Pakko vastata tuohon ensimmäiseen valopallo-kysymykseen, että minulla on näkökentässäni niitä ja sitä on ihan lääketieteellisesti(-kin) tutkittu, mutta en saanut lääkitystä, vaikka kuinka yritin. -tosin en kyllä luonnollista selitystäkään, kun paineet silmissä ja päässä pitäisi olla silkka normaalit.
Energioista.. Talossa, jossa asun nyt, on asunut itse Mozart tasan kerrosta alempana asunnostani. -Tosin Amadeus on asunut ympäri Wieniä useassa paikkaa, sen verran railakasta ja levotonta elämää hän vietti- mutta tarina kertoo, että tuon jälkeen ko. asunnossa on aina asunut klassisen musiikin/operan ammattilainen. Nyt siellä asunut 70-luvulta asti vanha homo torvisti, puhillisti vai miksi niitä suomeksi kutsutaan? Häntä vastapäätä asuu pianisti.
Jännä energia vetää noita muusikkoja sinne, -itse soitan varsin hyvin suutani.
Muita meidän talossa ei tuossa siivessä sitten asukaan, kun muut tilat ovat toimistoja ja alakerta ruokaravintoloita.
Sunnuntai-aamuisin minulla hiivatin moinen konsertti korvissani, eikä se aina johdu edellisen illan prosecco-energioista. :
Enkeli-kirjassa oli neuvot ja ohjeet, kuinka lähettää näkymätön rakkaudellinen valo-energiapallo toiselle, niin kun itse tiedän realistisella tasolla tälläisen näkymättömän energialähetyksen toimivaksi vain tekaisemalla pierupallon toiselle (siis laita kämmenesi kupiksi, aseta pyllyllesi, pieraise siihen ja heitä se toisen naamaan), niin toimiiko ne vai onko kysymys sittenkin vain oman itsensä (vähemmän itsesyyttävästä) ohjelmoinnista ajattelemaan ja tuntemaan positiivisesti ja siten muuttamaan vallitsevia energioita omilla sanoillaan ja käytöksellään?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #2234 : 10.03.2009 13:11:26 » |
|
tämä pierupallon ja valopallon yhdistelmä vähän hämmensi vastaajaa?? mutta ainahan ihminen voi valita, valopalloilla tai ei, että kuinka suhtautuu toiseen, joka kuitenkin on samasta Alkulähteestä kotoisin kuin itse. kuka on ärsyttänyt sinua, ja kuitenkin hän on vain tuonut omia puutteitasi esiin?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|