epona
Vieras
|
|
« Vastaus #2235 : 10.03.2009 13:35:18 » |
|
Oih - niitä ihmisiä tulee aina ajoittain. Kaikkein ihaninta (tai no..helpottavinta jossain mielin) on mielestäni se kun huomaa juuri sen, että tämä henkilö muistuttaakin minua itseäni omista puitteistani.
Viimeisin tällainen on eräs luokkakaverini. Vuoden alussa meinasi hihat palaa useampaan otteeseen hänen kanssaan... kunnes oivalsin, että hän muistuttaakin vain monessa kohtaa minua ja osittain herättää minussa kateutta.
No auttoipa sitten sekin oivallus olemaan itselleni armollisempi loppukädessä.
Milloin viimeksi (vai oletko koskaan) kokenut olevasi mustasukkainen?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rhoda
|
|
« Vastaus #2236 : 10.03.2009 14:28:12 » |
|
Vastaus: Olen ihan rehellisesti sanottuna unohtanut milloin olen ollut viimeksi mustasukkainen.
Varmaan tilanteessa jossa kumppani (en edes muista kuka heistä) on flirttaillut mielestäni vähän turhan rohkeasti jonkun naisen kanssa. Enemmän minua on varmaankin siepannut se röyhkeys, että flirtti tapahtuu aivan silmieni alla ja itse en saa kumppanin huomiota.
Mutta lieneekö ollut kovinkaan sydämenpäälle käyvä asia, kun en tuon tarkemmin tilannetta muista.
Kysymys: Mitäs tänään ohjelmassa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #2239 : 10.03.2009 21:10:38 » |
|
Ei kai vielä, koska nuo peipposetkaan eivät metelöi metsiköissä! Oletko alkanut velttoilemaan pelkkää pehmeyttäsi? ( en tarkoita kevätväsymystä, - vielä ).
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #2240 : 10.03.2009 22:10:04 » |
|
Oletko alkanut velttoilemaan pelkkää pehmeyttäsi? ( en tarkoita kevätväsymystä, - vielä ). : Esitin tuon kysymyksen miehelleni ja hän suuttui siitä, että silmäni olivat kuulema naulittuna hänen haaroväliinsä.
Mikä lapsuuden leikkisi kertoo eniten sadistisesta/masokistisesta puolestasi? Kumpaa olet mielestäsi eniten?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Theus
Kanta-astroilija
Immortal
|
|
« Vastaus #2242 : 11.03.2009 09:44:45 » |
|
Jätän toisinaan kukat kastelematta Onko sinulla omat hampaat?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #2243 : 12.03.2009 18:17:27 » |
|
Onko sinulla omat hampaat?
On, mutta parannellut joiltain osin, eli löytyy muutakin kuin omaa luonnollista materiaalia, kun suomessa 80-luvun oikomishoidon tuloksena ne kärsivät pahoja kiille ja päällyste vaurioita ja sitten vielä paikattiin halvalla syöpäläis-amalgaanilla.
Jutteletko itseksesi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rhoda
|
|
« Vastaus #2244 : 12.03.2009 18:29:52 » |
|
Kyllä, päivittäin ja ääneen. Usein myös työhuoneessani, joka on esimieheni huoneen vieressä. Ja meillähän ei aina ole edes muuta melua siellä..
Keräiletkö ja mitä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #2246 : 14.03.2009 00:51:02 » |
|
Herään selvinpäin, enkä tiedä kuka sinä olet. Lennätkö unissassi?
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
|
*yildirim*
|
|
« Vastaus #2248 : 14.03.2009 13:21:40 » |
|
kyllä on...kaksi delfiiniä ja toisen meinaan ottaa johon tulee ainakin 4 pientä hevosta joilla siivet....
mikä asia loukkasi sinua viimeksi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|