rovatar
|
|
« Vastaus #2250 : 14.03.2009 17:41:11 » |
|
Joo, valitettavasti!
Kerran teininä jonkun rokki tapahtuman jälkimainigeissa, teltassa vietetyn yön jälkeen...perskeles...tippurin sain!
Mitä pelkäät eniten? Mikä siinä pelottaa?Muoks! Kirjoitusvirhe.
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.03.2009 17:43:41 kirjoittanut rovatar »
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #2251 : 14.03.2009 18:07:17 » |
|
noh. kun olen niin huono pelkäämään.. ehkä suunnitelmien viivästymistä. - siksi että kaikki mulle heti nyt. no ei.. oli mukava suunnitella työelämäänsä, josta aikoo nyt ottaa paussia.
tuo Sashan kommentti muuten muistutti omaa tilannetta kanssa pari kesää sitten; en sitten suostunut tapaamaan koska MINUT olisi pitänyt laittaa etusijalle (oli työmatkaa, jonne se pakotettiin jne jne). jos ei koko ajan koodaa itseään niin paljon suhteessa toiseen tai pohdi miten se toinen NYT toimii - joku saattaisi pelatakin suhteissa
ovatko naiset todella parempia ihmissuhteissa, vai kenties juonimpia ja turhamaisempia? miettivätkö miehet puoliksikaan sen vertaa että mitä piti tehdä, paitsi päätyä pehkuihin?
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.03.2009 18:12:35 kirjoittanut ^Chakwaina^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #2252 : 14.03.2009 18:20:40 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #2253 : 14.03.2009 18:22:39 » |
|
no minun Jumalaltani ei mennyt, menikö sinun?
Totta kai ovat. Smiley Ei ne mitään muuta mieti, paitsi, että mitähän tämä tulee maksamaan nyt/jonkin aikaa/seuraavat 10 vuotta/eliniän.
**millä perusteella naiset ovat parempia suhteissa ja miksi miehet ajattelevat heti kuluja? esittäytyykö nainen heille väistämättä kustannuksena? olisiko naisen syytä ajatella, mitähän tämä minulle tulee maksamaan?? ?
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.03.2009 18:52:08 kirjoittanut ^Chakwaina^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #2254 : 14.03.2009 19:22:09 » |
|
no minun Jumalaltani ei mennyt, menikö sinun?
Isäni(adoptio) mukaan molempia meni paljon ja hänen mukaansa Jumalalta käytti siihen myös paljon aikaa. millä perusteella naiset ovat parempia suhteissa ja miksi miehet ajattelevat heti kuluja? esittäytyykö nainen heille väistämättä kustannuksena? olisiko naisen syytä ajatella, mitähän tämä minulle tulee maksamaan??
Teoriassa naiset ovat parempia siksi, että naiset märehtii niitä tulevien ja menneidenkin suhteiden kiemuroita enemmän. : pffff....! tosin sillä ei ole käytännön merkitystä.
Miehet ovat kehollisempia (siis materialistisempia) kuin naiset ja tehdäksen edes vaikutuksen naiseen, hän laskee illallisia, siis kuinka monta niitä pitää olla ja minkä laatuisia, että nainen lämpenee.
Sitten hän laskee, että jos satsaa lahjoihin ja ulkomaanmatkoihin, niin voittaako ja mitä ja sitten tuleekin ne suhteen ylläpito kustannukset, jotka vaihtelevat naisen iän, kunnon ja lasten lukumäärän mukaan.
Niin kuin eräs Jousimies-mies sanoi, vähän kuin sijoittaisi rahaa pörssi osakkeisiin, siinä voi voittaa mukavasti tai hävitä aivan totaalisesti.
Ja naisen olisi syytä laskea, mitä tämä tulee minulle maksamaan! Hermot, oman ajan, ulkonäön, harrastukset jne, mutta vain todella idiootille naiselle se tulee maksamaan rahaa. :
Tyhmintä, mitä olet koskaan tehnyt suhteessa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #2255 : 14.03.2009 19:25:53 » |
|
Olen. Satiaisia!! Onko sinulle tuttuja vai onko jotain vakavampaakin ollut?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #2257 : 14.03.2009 20:17:25 » |
|
Hoidatkos puutarhaasi? Kyllä. Tietysti. Ja jos en ehdi niin Rapu hoitaa. Millainen on ihannemiehesi?
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
rhoda
|
|
« Vastaus #2258 : 14.03.2009 20:23:25 » |
|
Ihanteellinen.
Mainitse kolme sivustoa joilla vierailet useimmiten?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #2259 : 14.03.2009 20:30:22 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #2260 : 14.03.2009 22:26:13 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #2261 : 14.03.2009 22:41:52 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #2262 : 14.03.2009 22:55:53 » |
|
Joo, sori, taisin vastata johonkin vanhaan kysymykseen. Plääh, antakaa olla!
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #2263 : 14.03.2009 23:45:36 » |
|
Tatuointi on, valas vasemmassa olkapäässä. Nautitko maljasi loppuun asti?
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
|
|