Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #2280 : 21.03.2009 00:22:10 » |
|
No tottakai, näkeehän sen jo siitä, että , kun, VEENUS on vinksallaan, niin jo tietää huutia koko katras. Siinä ei OTAVAN kirjat paljon käsissä paina. Luetko kirjat loppuun. ( vai arvaatko ) ?
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #2281 : 21.03.2009 11:03:42 » |
|
Riippuu ihan kirjasta onhan niitä keskenkin jäänyt Minkä kirjan lluit viimeksi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #2282 : 21.03.2009 17:00:05 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #2283 : 09.04.2009 10:10:44 » |
|
ken tietää ja miksi pitäisi?
huomaatko haluavasi aina jotain uutta, kun jokin on saatu?
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #2285 : 09.04.2009 10:31:16 » |
|
tietoa siitä, miten vielä pitää kehittyä, ettei maapallo käy samantien turhaksi hiekkalaatikoksi. Juuri tämä planeetta tarjoaa erinomaiset mahdollisuudet oppimiseen. Juuri täällä voimme oppia niin paljon ja nopeasti rakkaudesta ja ihmisyydestä. Sillä voidaksesi oppia rakkaudesta sinun pitää myös oppia tuntemaan pelko ja pimeys. Vasta tunnettuasi pelon pystyt tietämään, mitä rakkaus todella on. miksi kaikki menettää automaattisesti merkityksen, jos sen saa? jos Jumaluudella on kaikki, onko se samantien arvotonta?
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.04.2009 10:35:35 kirjoittanut ^^star^^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #2286 : 11.04.2009 20:09:09 » |
|
No ei, koska minä en komppaa tuota lausetta, että kun saa jotain niin se menettää arvonsa... Minä kiitän joka iltarukouksessani niistä samoista asioista, joista jaksan yhä edelleen olla kiitollinen ja arvostaa, vaikka osa niistä asioista on minulla "ollut" aina, kuten äiti ja siskot (en siis tarkoita että heitä omistaisin...).. Eikä se mun kiittäminen ja arvostaminen oo väkinäistä vaan se kumpuaa oikeesti syvältä sisimmästä...
Musta olis kauheeta, jos mikään ei riittäisi... Tai että saavutetut asiat tuntuisi tyhjiltä niiden asioiden rinnalla mitkä on saavuttamatta, haavetasolla, uutena päämääränä...
Mikä on suhteesi alkoholiin?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #2287 : 12.04.2009 08:46:14 » |
|
Onneksi olen pysynyt alkoholin suhteen pomona, se nöyränä. Voisi olla toisinkin!
Kunnioitan alkoholia sen taustalla olevan työn arvossa, viininviljelijät! Ja aistimuksensa sen makua. Joskus se voi olla hyvä lääke. Ja porukassa yhdistävä tekijä. Mutta yhtä hyvin voin olla ilmankin.
Mikä on suhteesi ruokaan?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #2288 : 12.04.2009 20:44:50 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
LYV
Vieras
|
|
« Vastaus #2289 : 12.04.2009 21:11:51 » |
|
Mikä on suhteesi astro foorumiin? Suhteeni astro foorumiin on uusi ja kiihkeä, melkein obsessoitunut. Mikä on astrologian lempimerkkisi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #2290 : 14.04.2009 19:17:47 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #2293 : 22.04.2009 17:53:53 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #2294 : 22.04.2009 21:20:24 » |
|
Enpäs tiennyt tuota! Lennän ehkä kerran vuodessa, aina ei niinkään.
Milloin olet viimeksi lentänyt ja mihin?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|