~Karuna~
|
|
« Vastaus #2505 : 26.11.2009 11:56:31 » |
|
Mitä netin tarjoamia mahdollisuuksia hyödynnät eniten?
Tiedon saantia. Mikä eniten vaikuttaa mielialaasi täällä astrofoorumilla?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #2507 : 26.11.2009 12:10:53 » |
|
Onpas hyvä kysymys!
Kyllä minuun vaikuttaa se värähtely, joka syntyy foorumilla keskusteluista ja toisten huomioonottamisesta. Välillä on sitten niin paljon muita juttuja, ettei jaksa osallistua. Toinen kerta taas enemmän.
Tuli viissiinkin nyt päällekkäisyyksiä. Joten palataan Sashan kysymykseen...
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #2508 : 27.11.2009 23:18:21 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #2509 : 28.11.2009 14:17:10 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #2510 : 28.11.2009 17:55:42 » |
|
Ensin ripustan noi pyykit narulle, sitten lähden skorpparin luo ja kudon samalla katsellen telkkaria, sitten ehkä seksiä ja suihkun kautta nukkumaan.. Aika perus arkee.. Mulla on arki koska oon viikonlopun töissä....... Suora vastaus, mutta se on the plan..... Mitäs ajattelit huomenna tehdä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #2511 : 28.11.2009 18:03:51 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
~Karuna~
|
|
« Vastaus #2512 : 28.11.2009 18:25:30 » |
|
Edellisen kysymykseen sanoisin samoin kuin rovatar, että katson BB-finaalin ja toivon Esan voittoa. Mutta riehakkaimmillani olen aika räväkkä ja saatan tanssia vaikka pöydällä, jos on tarvis. Muttei sentään ilman rihmankiertämää - uskon minä, mutteihan sitäkään koskaan tiedä. Olen iloinen ihminen perusluonteeltani, jotenka kaikkea kivaa tulisi silloin joka tapauksessa tehtyä. Mikä ahdistaa jouluna, jos sellainen tunne silloin tulee?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #2513 : 28.11.2009 18:39:49 » |
|
Korkeintaan klo:17., mutta yleensä eka ja vika muki (muumi, eli pieni) juodaan ap.llä. Oletko herkkä ilmoille ja millä tavoin? Siis en kysy vuoden ajan kokemusta, vaan selkeästi ilmoista johtuvaa reagointi tapaasi... sataa, sataa, ropisee... Mahtoiko jotakin jäädä väliin, vai vetelenkö omia johtopäätöksi asiasta? Vai olenko pimentymässä myös näköaistiltani... ...ei ehkä ole oikea johtopäätös, mutta valmiiksi v****fiiliksillä varustettuna vois asiasta kehittää hieman vatsahappoa... Jospa jätän tuon tuohon (siellähän on se kysymys) ja vastaan Ippuskan kysymykseen; Kun kaikki on ohi... saa istua paperikasassa, massu täynnä ja katsellen lasten säihkyviä silmiä, kun ihmettelevät lahjojaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #2514 : 28.11.2009 18:41:29 » |
|
Edellisen kysymykseen sanoisin samoin kuin rovatar, että katson BB-finaalin ja toivon Esan voittoa. Mutta riehakkaimmillani olen aika räväkkä ja saatan tanssia vaikka pöydällä, jos on tarvis. Muttei sentään ilman rihmankiertämää - uskon minä, mutteihan sitäkään koskaan tiedä. Olen iloinen ihminen perusluonteeltani, jotenka kaikkea kivaa tulisi silloin joka tapauksessa tehtyä. Mikä ahdistaa jouluna, jos sellainen tunne silloin tulee? I hanaa Kaarina!!!
Esa on arvostettava ja hieno ihminen!! ja sinun räväkkyyttäsikin arvostan... :)Ihanaa...
Jouluna minua voisi ahdistaa...
jos alan miettimään omaa materialismiani, huonoja puoliani... ihmisten epäoikeudenmukaisuutta... yksinäisyyttä...
tulen surulliseksi...
Mutta mie en ala!
Silloin on syntymäpäiväni ja läheiseni ovat lähelläni... tunnelma on rauhallinen ja ihmisläheinen...
Kysymys: Oletko kyyninen ja jos olet, minkä suhteen?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #2515 : 28.11.2009 18:44:54 » |
|
Oho...tais olla monta yhtäaikaa vastaamassa...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #2516 : 01.12.2009 19:53:42 » |
|
Näemmä Innokasta porukkaa... Mutta mihin katosi Ippuskan kysymys, johon vastasin ...Taidan tilata silmälääkärin... vai päälääkärin... Mutta jos puran suman ja katsotaan pyöriikö... Olen kyyninen valitettavan usein ihmisten suhteen. Liian monta kertaa on tullut korville, kun on luottanut Silti pyrin olemaan iloinen ja avoin, kohtelias kun kohtaan uusia ihmisiä... ehkä hekin ovat kyynisiä ja siksi reagoivat, kuin reagoivat... Oletko herkkä ilmoille? ...kaikuuko täällä? ...korvalääkäriin...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #2517 : 01.12.2009 20:57:43 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #2518 : 01.12.2009 21:36:44 » |
|
Kummasta tykkäät enemmän, tryffelistä vai suklaasta? Tryffeliä (sientä) en ole koskaan maistanutkaan - suklaa on herkkua Tummaa vai vaaleaa, vaiko ihan valkoista (suklaata)? ps. Deletoin edellisen vastaukseni kun se olisi jäänyt sinne väliin kuitenkin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ratkaisu
|
|
« Vastaus #2519 : 01.12.2009 21:47:42 » |
|
Annatko itsellesi joululahjoja? : Hii, en varsinaisesti, tosin annan itselleni luvan tuhlata itseeni enemmän joulun aikaan, joten tavallaan joo ^^ Tänä jouluna ajattelin tuhlata ihaniin 80 euron housuihin xD Mistä elokuvasta tai tv-sarjasta pidät, mutta mitä et kehtaa myöntää kenellekään? ^^
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|