rovatar
|
|
« Vastaus #2835 : 15.01.2010 19:17:24 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
Ratkaisu
|
|
« Vastaus #2836 : 15.01.2010 19:19:46 » |
|
Mitä sinulla tulee mieleen minusta? : [/color] Jotenkin noista sinun kuvista on tullut aina mieleen maahinen tai haltia =) Whii, kierrätän kysymyksen eli mitä sinulla tulee mieleen minusta? ^^
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #2837 : 15.01.2010 19:23:19 » |
|
Whii, kierrätän kysymyksen eli mitä sinulla tulee mieleen minusta? ^^
Juttujasi en muista....mutta nikki luo mielikuvan sisäänpäinkääntyneestä ihmisestä.... kuva on rauhallinen ja kaunis.... Jatketaan....
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #2838 : 15.01.2010 19:29:06 » |
|
Mitä sinulla tulee mieleen minusta? : Että hemmetti, miten maailma on pieni netissä. Onko maailma(-si) tarpeeksi iso sinulle?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Norna
Vieras
|
|
« Vastaus #2839 : 15.01.2010 19:34:16 » |
|
Ei ole tarpeeksi iso, voisi laventaa kohtalaisesti vielä tästä.
Jos maailmasi on liian iso/pieni mitä se kaipaa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #2840 : 15.01.2010 19:35:08 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #2841 : 15.01.2010 20:01:13 » |
|
No niinpä. Vastaus kysymykseen; Uskallan, tosin se ei aina käy kaikille. Seuraava iso juttu/muutos/remontti/fixaus/investointi elämässäsi ja jääkö joku kaipaamaan/miettimään/itkemään/vainoamaan/kadehtimaan/katkeroitumaan?
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.01.2010 20:02:45 kirjoittanut Sasha »
|
tallennettu
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #2842 : 15.01.2010 20:26:39 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ulkopuolinen
|
|
« Vastaus #2843 : 15.01.2010 22:35:36 » |
|
Miksi minun kohdalle tulevat nämä kaikkein haasteellisimmat kysymykset.
Siihen on vain ja ainoastaan yksi vastaus ja se on ei kukaan ja kaikki. En keksi mitään muuta ratkaisua. Ehkä aivoni ovat tänään aavistuksen verran hukassa tai sitten ajatukseni on vain epätavanomaisen kirkas.
Miksi asioista täytyy muodostaa totuus?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #2844 : 15.01.2010 22:45:22 » |
|
Miksi minun kohdalle tulevat nämä kaikkein haasteellisimmat kysymykset.
Siihen on vain ja ainoastaan yksi vastaus ja se on ei kukaan ja kaikki. En keksi mitään muuta ratkaisua. Ehkä aivoni ovat tänään aavistuksen verran hukassa tai sitten ajatukseni on vain epätavanomaisen kirkas.
Miksi asioista täytyy muodostaa totuus?
Höh...älä luule itsestäsi liikoja.
Ja vastaus: jos niin haluat.
Kysymys: Miten luulet toisten näkevän sinut?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ulkopuolinen
|
|
« Vastaus #2845 : 15.01.2010 22:49:56 » |
|
Toivottavasti hieman omituisena hullunkuristen ajatusten keksijänä ja varsinaisena ajatusten hämmentäjänä. Rovatar, minä olen tänään hieman omituisella päällä, ei kannata ottaa puheitani tänään todesta, mitä todennäköisesti niissä ei tänään välttämättä ole päätä eikä häntää.
Ai niin se kysymys: Hymyiletkö?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #2846 : 15.01.2010 23:02:06 » |
|
Toivottavasti hieman omituisena hullunkuristen ajatusten keksijänä ja varsinaisena ajatusten hämmentäjänä. Rovatar, minä olen tänään hieman omituisella päällä, ei kannata ottaa puheitani tänään todesta, mitä todennäköisesti niissä ei tänään välttämättä ole päätä eikä häntää.
Ai niin se kysymys: Hymyiletkö?
Niin kaunko tietyllä tavalla katson kaikkea ulkopuolisesti...kauempaa...ja laajempaa...
ja minua vain huvittaa kaikki..
jopa Minä itse,
Kykenen hymyilemään.
Onko hymysi aito?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ulkopuolinen
|
|
« Vastaus #2847 : 15.01.2010 23:27:01 » |
|
Kyllä se on aito, vaikka moneen muuhun itsessäni en luottaisikaan niin sen tiedän olevan aito.
Mitä elämä on sinulle tänään antanut?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #2848 : 16.01.2010 12:44:46 » |
|
Voisin lähteäkkin, sillä tykkään kilpailla ja pelata Tosin olisin varmaan aika ylikierroksilla koko kilpailun ajan Minkälainen on sinun mielestäsi täydellinen lauantai päivä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #2849 : 16.01.2010 14:18:29 » |
|
Tämä lauantai, kun sain nukkua pitkään, herätä, huh, uskomattomaan auringon paisteeseen Jouskarin vierestä ja alkaa pakkaamaan laukkuja kohti Dubaita. Miksi mä en/sä et ole älynnyt tehdä tätä (jotain asiaa) aikaisemmin?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|