Mulla on eräs ystävä, joka ei ole koskaan seurustellut ja avautunut mulle esim, että kukaan mies ei ole sanonut hänelle ikinä, että rakastaa häntä...Ikävää, mutta hän purkaa katkeruutensa flirttailemalla meidän muiden tyttöjen miehille..Hän esittää olevansa "vain kaveri" mutta käyttää sellaisia eleitä, että monet miehet erehtyvät luulemaan "kaveruutta" joksikin muuksi...Hän esim. puhui/tekstasi erään ystävämme pitkäaikaisen poikaystävän kanssa pari kesää sitten aina vkloppuöisin ja ihmetteli isoon ääneen ja raivosi, jos huomautimme häntä siitä...Kysyin ystävältäni, miten hän kestää sellaista tilannetta, että oma ystävä on hänen miehensä kimpussa: hän sanoi, että sellaiset höpöjutut eivät ole mitään verrattuna heidän OIKEAAN elämäänsä ja arkeen..Tämä katkera sinkku on todella ulkonäkökeskeinen ja varmasti monen miehen mieleen, mutta ihme kyllä ei ole saanut IKIOMAA suhdetta aikaiseksi (kolminkertainen rapu)...Mulla on vähän ristiriitainen suhde häneen, toisaalta pidän hänen herkästä sisimmästään mutta en siitä v-mäisestä kuoresta ja katkeruudesta, mitä hän viljelee...
Toinen ystäväni on vain luonteeltaan niin "flirtti" ettei tajua sitä itsekään
![oinas](https://www.astro.fi/forum/Smileys/Astro2/oinas.png)
, hän tosin seurustelee, vakituisessa suhteessa jo melko kauan..Hänellä on ollut aina ongelmana se, että hän jatkaa iltaansa monesti jatkoille ja puhuu vieraiden miesten kanssa vaikka rakastaakin miestään...Tuntuu, että se on jotain oinaan kypsymätöntä kyllästymistä arkeen..
Toisen naisen mieheen kajoaminen on kateutta, huonoa itsetuntoa, kostoa yms...