^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #3975 : 12.11.2010 11:56:16 » |
|
en. voiko tekniikka, talous ja henki ikinä kohdata ja miten? :
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #3976 : 12.11.2010 18:21:36 » |
|
Ja miksi ne olisivat erossa toisistaan oikeastaan nyttenkään.
Onko sinulla sellaista henkilöä elämässä, joka useimmiten tuo auringon mukanaan?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #3977 : 13.11.2010 10:50:46 » |
|
On minulla sellainen varsinainen taivaallinen auringon tuoja,eräs kirkkoherra jonka bongasin kesällä mökkipitäjän saarnas tuolista ja lopuksi iskin hautausmaalta.Lisäksi on eräs pikkupoika,joka on täynnä aurinkoa ja naurua.Miltei täysi aurinkoja on eräs ystävä,puoli aurinkoja siellä täällä.Puoli kuita runsaasti.Auringon pimennyksiä ehkä eniten.Yksi mars,joka kävelee miltei ylitseni tullessaan kylään.Yksi uranus,joka aiheuttaa jonkin sortin myllerryksen käydessään.Eräs neptunus,joka haaveilee nurkissani jonkin aikaa,sitten kuin liukeaa ulos,enkä ole varma menikö ovesta vai ikkunasta Millaisia "taivaan kappaleita" sinun luonasi käy ?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sangviinikko
|
|
« Vastaus #3978 : 13.11.2010 15:13:08 » |
|
Pianoa.
Mihin aikakauteen matkaisit?
|
|
|
tallennettu
|
"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
|
|
|
liveforever
|
|
« Vastaus #3979 : 14.11.2010 21:01:46 » |
|
niit ois aika monta kiinnostavaa....mut jos vaa yhen saa valkata ni ehkä mikä ekaks tuli mieleen ni menisin kattoo kävikö siel kuus ketää vai oliko se suurta huijausta eli soluttautuisin sisäpiiriin...
ehkä tää nyt ei iha vastannu kysymykseen mut toi kiinnostais...
kiertoon
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Suljin
|
|
« Vastaus #3981 : 15.11.2010 18:52:09 » |
|
Eipä ole, enkä varmaan hirveästi tänä vuonna hankikkaan
Onko sinulla jo "joulumieli" ja näetkö tonttuja kun katsot ulos ikkunasta? Soiko joululaulut päässäsi? Vai onko tämä kaikki sinusta pelkkää humpuukia ja rahantuhlausta? Entä mitä ajatellet joulupukista?
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.02.2011 13:04:02 kirjoittanut Suljin »
|
tallennettu
|
Vain mielikuvituksesi on rajana
|
|
|
liveforever
|
|
« Vastaus #3982 : 16.11.2010 14:19:43 » |
|
olen jouluihminen.tontut liikkuvat ja seuraavat olemmeko kilttejä.ahneus ja kiireys vievät joulun tuntua.
joulupukki asuu korvatunturilla ja hei mistä ne lahjat muuten tulis jos ei ois pukkia?
minkä joululahjan muistat lapsuudesta?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sangviinikko
|
|
« Vastaus #3983 : 16.11.2010 20:36:25 » |
|
Yleensä on. Teen paljon itse ja sitä kummit, mummit, tarhantätit ja kollegat saa mitä satun suoltamaan. : Tykkään antaa lahjoja, enkä suostu ottamaan paineita moisesta. Lahja on lahja, eikä niitä ole mikään pakko pusata jos siltä tuntuu. Kaupankäynti on sitten erikseen. Mihin liityit viimeeksi?
|
|
|
tallennettu
|
"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
|
|
|
|
SanctAstra
|
|
« Vastaus #3985 : 17.11.2010 11:07:54 » |
|
Olen käynyt lavatansseissa joskus 17-kesäisenä ja vientiä kyllä oli. Olin puukengillä liikenteessä (maalaisromanttiseen tyyliin pukeutunut muuten) ja tulipa siellä tallottua ainakin yhdet varpaat. Eräs turkulainen hujoppi yritti opettaa mulle tangon askelia. Ihan kivasti se meni, mutta mieleen jäi vain kalanhajuinen hengitys. Miten ymmärrät sanan korkeakulttuuri?
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #3986 : 18.11.2010 10:49:58 » |
|
keskieurooppa, juhlat, ooppera.. pitäiskin mennä..
mitä teet kun pitkästyminen iskee?
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
body electric
|
|
« Vastaus #3987 : 20.11.2010 10:40:24 » |
|
Graavilohi perunoiden kera - ja mun mielest ne perunat pitää olla valmiiks kuorittuja, tietysti myös sitruunamehua
Miten kestät läpi talven ?
|
|
|
tallennettu
|
.
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #3988 : 20.11.2010 23:24:55 » |
|
Elämällä sisäistä elämää, mitä se on? Toimien ulkoisesti ihan kutakuinkin normaalisti. Mutta elämällä omaa sisäistä elämää näennäisesti, tarkoittaa, että olen zombie, joka kulkee näitä tuttuja polkujaan, eikä kukaan huomaa mitään.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #3989 : 20.11.2010 23:58:09 » |
|
Tila, jossa on värejä, lämmin, sorinaa, katseltavaa, kosketeltavaa, haisteltavaa, kuunneltavaa, muttei mitään dominoivasti. Mukavia ihmisiä, tarjottavaa, ei holhoamista eikä pakottamisia seuraleikkeihin tms. Vapaata seurustelua hyvässä seurassa esteettisesti miellyttävässä paikassa.
Mikä on sinulle henkistä hyvinvointia?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|