Rönsyä vai minimalismia/yksinkertaista?
Hmm... sekä että. Luonteeni annan rönsytä, -sellainen se on luonnostaankin
ja se sopii loistavasti Keski -ja Etelä Eurooppalaiseen luonteeseen.
Ihmissuhteeni ovat monenkirjavia ja hyvin rikkaita (myös rakkaita!) ja sisältävät
paljon yksityiskohtia ja kirjavaa elämää, mutta tykkään slti easy going-tyypeistä kaikista eniten
-tietenkin rönsyilevällä huumorilla!
Tyylini sisustaa on yksinkertaisen klassista, -inhoan miniatryyriä ja pieniä esineitä.
Isoa ja selkeää sen olla pitää!
Tauluni rönsyää, ovat runsaita, isoja ja voimakaita värejä -kaikki muu onkin sitten
valkoista, tumman harmaata ja teakin/kirsikkapuun ruskeaa kodissani.
Inhoan kirjavuutta kaikessa muussa paitsi tauluissa.
Kodissani pitää aina olla valkoisia tuoreita kukkia -iso kimppu!
Tyylini pukeutua on klassinen ja urheilullinen -paljon tyyliin Hermés, Ralf Lauren (Polo),
La Martina, DNKY jne, mutta olen opettelemassa nyt hiukan feminiiniseempään klassisuuteen.
Inhoan edelleen liikoja, siis räikeitä värejä ja liian paljoja ja isoja koruka pukeutumisessa,
mutta St. Tropezissa sain lahjaksi stailistin avut ja hän käännytti mut käyttämään
valkoisen röyhelöisen rantapuuvilla mekon kanssa olkista cowboyhattua,
mustalaistyylisiä jumalattoman isoja rimpsukorviksia,
joissa on turkoosin värisiä kiviä ja isoja rannekoruja monta yhtäaikaa, joissa on helmiä,
rimpsuja ja simpukoita sun muita ja isoa ruskeaa niittivyötä löysästi lantella
matalapohjaisten sandaalien, jopa ruskeiden buutsien kera.
Oikeasti moinen sillisalaatti oikeasti näyttää hyvälle!
Olen pohjimmiltani pienet helmi/timanttinappikorvikset-tyylinen + hyvä kello-tyyppi,
joka suosii hyviä ja laadukkaita merkkejä ja materiaaleja ja ei-ärsyttäviä-värejä-ja-koruja.
Tyypillinen tylsä Grace Kelly-tyyppi monine ratsastus-saappaineen ja housuineen yhdistettynä
valkoisen paitapuseroon töissäkin.
Ystäväni osti mulle stylistin ohejistuksella lahjana 6 cocktailpukua ja niihin sopivaa 6 hattua,
so, ensi vuoden Ascotia tai polo -ja muita hevoskilpailuja odotellen..
Ehkä tähän väliin saadaan jotkin oopperat tai häät tai luxummat puutarhajuhlat,
että niille hatuille tulee jotain käyttöäkin ennen talvea.
Siis... ehkä mun
,
,
luonne räiskyy niin paljon,
että muussa saa sitten tasapainottaa sitä hillityllä klassisuudella,
,
,
MC
En oikeasti osaa sanoa, että rönsyilevää vai minimaalista... riiippuu vähän
ja tuossa perusjuttuja huikan mainittuna -oln varmaan kaikkea, -riippuen missä aiheessa.
Oletko sinut persoonallisuutesi kanssa ja miten hyvin se sopii yhteen vallitsevan
ympäristösi kanssa?
Mitä puolia haluaisit itseesi ja mitä puolia haluaist vallitsevan ympäristösi hyväksyvän
enemmän (itsessäsi)?
Missä/milllaisessa ympäristössä ympäristössä viihdyt parhaiten?