|
Ippuska
|
|
« Vastaus #4486 : 17.08.2010 20:43:14 » |
|
Pistetään sama kysymys kiertoon: Mielenkiintoisin matka- tai retkikohteesi
Kyllä se taisi olla Israel ja siellä Siinai merenrantoineen, vuonna 1981. Sama kysymys jatkukoon
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #4487 : 17.08.2010 21:04:45 » |
|
Australian itärannikko sadekausineen, koralliriuttoineen ja kuivuuksineen. Veriii böötifyyl.
Mistä et luopuisi, vaikka parempi olisi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #4488 : 18.08.2010 09:58:48 » |
|
tjaa? parempi olisi ilman?? hetkonen.. henkisiä kiistoja?
mikä asia tai tieto järkytti sinua viimeksi? henk koht tai maailma? miten selvisit?
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #4489 : 18.08.2010 10:16:30 » |
|
Minua järkytti äskettäin lukemani uutinen siitä kuinka äiti oli "vuokrannut" adoptoimiaan lapsia pedofiileille Kyllä mä siitä selviän mutta olen taas vaan pirun vihainen. Miksi Starry Night vaihtaa nimimerkkiä joka päivä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
SanctAstra
|
|
« Vastaus #4490 : 18.08.2010 12:44:04 » |
|
Minua järkytti dokumentti naisten "yli-ikäisyydestä" ja siitä, miten amerikassa eräskin äiti vei teini-ikäisen tyttärensä plastiikkakirurgille pienennyttämään häpyhuuliaan, kun ne olivat kuulemma epänormaalin isot. Äiti perusteli asiaa "sairautena", joka tulevaisuudessa hoidetaan automnaattisesti jo hygieenisyys syistä.
Olin pudottaa silmät päästäni. Toisaalla silvotaan naisia lasinsiruilla ja sivistyvaltioissa plastiikkakirurgilla. Aivan kamalaa ihmiskehon häpäisemistä. Olen surullinen tästä.
Ainakin omalle tyttärelleni aion korostaa hänen olevan täydellinen juuri sellaisena kuin on.
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
Titania.
Kanta-astroilija
haahuilija
|
|
« Vastaus #4491 : 18.08.2010 12:50:08 » |
|
Minua järkytti dokumentti naisten "yli-ikäisyydestä" ja siitä, miten amerikassa eräskin äiti vei teini-ikäisen tyttärensä plastiikkakirurgille pienennyttämään häpyhuuliaan, kun ne olivat kuulemma epänormaalin isot. Äiti perusteli asiaa "sairautena", joka tulevaisuudessa hoidetaan automnaattisesti jo hygieenisyys syistä.
Olin pudottaa silmät päästäni. Toisaalla silvotaan naisia lasinsiruilla ja sivistyvaltioissa plastiikkakirurgilla. Aivan kamalaa ihmiskehon häpäisemistä. Olen surullinen tästä.
Ainakin omalle tyttärelleni aion korostaa hänen olevan täydellinen juuri sellaisena kuin on.
Katselin ihan saman dokkarin ja mulle tuli kyllä todella paha olo siitä. Mua järkytti sekin, kun plastiikkakirurgi tykitty toimittajalle, mitä kaikkea hänen kropalleen pitäisi tehdä, että saadaan hänestä seksikäs. Toimittaja oli aika löydyn näköinen sen listan jälkeen... Noh, kyseinen dokkari oli kyllä järkytystä toisen perään, huh... Missä vaiheessa ja miksi kauneusihanteet on muuttuneet niin luonnottomiksi?
|
|
|
tallennettu
|
aurinko, MC askendentti, kuu Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #4492 : 19.08.2010 09:45:13 » |
|
siinä vaiheessa kun matriarkaatti loppui ja valta naisten ulkonäöstä annettiin miesten ja pintakulttuurin käsiin.
mikä on tärkeää?
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #4493 : 19.08.2010 11:11:40 » |
|
Rakkaus. Eilen illalla mulla oli jokin suuri oivalluksen kokemus. Näin kuin moniulotteisena karttana itseni ja jokaisen tekemäni päätöksen, halun, pelon ja niin edelleen. - Ja sen pohjalta, siitä kokemuksesta vastaisin, että tärkeintä on elää täysillä, ja ottaa itsestään, muista, maailmasta ja asioista selvää, eikä pelätä.
Mikä elämässäsi on vaaleanpunaista?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #4494 : 19.08.2010 11:17:39 » |
|
Jotkut unelmat Ja huulikiilto Milloin viimeksi pukeuduit pinkkiin?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #4495 : 19.08.2010 11:26:04 » |
|
Vesimiesmäinen Missä sinulla on kultaa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #4496 : 19.08.2010 11:39:12 » |
|
Sydämessä Minulla on kultakoruja, mutta en juurikaan käytä niitä. Pidän enemmän hopeasta. Milloin ja miksi viimeksi suutuit kunnolla?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Suljin
|
|
« Vastaus #4497 : 19.08.2010 16:02:14 » |
|
En todellakaan
Mitä tosi-TV sarjoja katsot?
|
|
|
tallennettu
|
Vain mielikuvituksesi on rajana
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #4498 : 19.08.2010 21:04:49 » |
|
Että mitä hän duunailee ikiaikansa?
Mistä tunnistat mukavan, uuden tuttavuuden?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #4499 : 19.08.2010 21:36:30 » |
|
Sen vain tunnistaa, ilmasta tai "tuoksusta" sen ihmisen ympärillä, yhteydestä ilman sanoja ja omasta hyvästä olosta sen ihmisen lähellä. Juuri muuttava kaipaa vinkkejä; -miten avaat limsapullon metallikorkki ja viinipullo ilman korkin avaajaa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|