faerie
|
|
« Vastaus #5100 : 14.06.2011 20:00:25 » |
|
Ei ole.
Jos olisit jokin taruolento, mikä olisit?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rigsu
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #5101 : 14.06.2011 20:05:34 » |
|
Kentauri.
Minkä ammatin haaveilit hankkivasi, ja mikä sinusta tuli?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ratkaisu
|
|
« Vastaus #5102 : 15.06.2011 16:51:38 » |
|
Olen vakuuttunut, että se onnistuisi, vaikka en ole vuosiin soutanutkaan. Mitä kirjaa suosittelisit juuri tänään ja täksi kesäksi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #5103 : 15.06.2011 19:08:27 » |
|
John O`Donohue, Anam Cara, kelttiläistä viisautta (ystävyydestä, yksinäisyydestä, rakkaudesta ja kuolemasta) Yksi suurimmista synneistä on elämätön elämä.
kysymys kiertoon
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #5104 : 15.06.2011 19:10:33 » |
|
Päiväkirjaa! Sitä on kiinnostava tutkailla vuosien, päivien, tuntien kuluttua. Ja tee se kuvallisena, kuittien ja muun sälän kanssa.
Onko himo ja flegma? Kumpi on luonnollisempaa sinulle?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #5105 : 16.06.2011 21:12:50 » |
|
Nousu. Ainakin tikapuita on helpompi kavuta ylöspäin kuin tulla alas. nimim. tänään tikapuilla enempikin keikkunut ja harjalla huitonut Laskusta tulee muutenkin mielikuva palaamisesta alkupisteeseen, takaisin, peruuttaminen, vaikkei se sitä välttämättä ole. Paras pelätti mansikkamaalle?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #5106 : 17.06.2011 10:27:40 » |
|
Laitan aina niitä vanhoja heinäseipäitä pystyyn,käy siihen muukin,niihin "pyykkinaruksi"siimaa,niihin solmian pakastepusseista suikaleita,ne heiluu vähässäkin tuulenvireessä.Taitavat pelätä aikapaljon noita heinäseipään päissä olevia ohuesta metallilevystä leikattuja,naamoja,tein niihin mustat suuret silmät mustasta eristysnauhasta.Luulevat niitä vissiin petolinnun silmiksi.(tai persiiksi) Käytätkö pyykinpesussa pulveria vai nestemmäistä ?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #5107 : 17.06.2011 15:49:45 » |
|
En tiedä vielä,olen kokeillut nyt monenlaista,joten laitan KYSYMYKSEN KIERTOON.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #5108 : 17.06.2011 19:39:17 » |
|
Yyy...inhoon niitä kaikkia. Eteerisistä öljyistä, mänty, eukaliptus ja sitruuna ainakin miellyttää ja tietty laventeli..semmosia käytän...joo, ja menthol-litkulla, joka vesirokon hoitoon oli tarkotettu, mutta joka kirveli, niin sillä tuli kanssa hyvä tuoksu. MInkälaista hajuvettä käytät? ( Johtuu ihan suoraa edellisestä kyssästä...)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
faerie
|
|
« Vastaus #5109 : 18.06.2011 11:02:13 » |
|
Rrrakastan vaniljan tuoksua. Siis en sellaista teennäistä, liian makeaa vaniljan tuoksua, vaan sellaista aitoa, täyteläistä vaniljaa. Sitten lempituoksuni on pitkään ollut myös hajuvetenä body shopin vaaleanpunaisessa pullossa oleva japanilainen kirsikankukka. Se on aivan ihana ja jotenkin niin minä. Mistä piirteestäsi (niin luonteessa kuin kehossa) et menisi ikimaailmassa luopumaan? Mikä on niin ominainen asia sinulle, että tekee sinusta juuri sinut?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
body electric
|
|
« Vastaus #5110 : 18.06.2011 11:48:38 » |
|
Pitkistä hiuksista voisin ehkä jossain määrin luopua jos löytyis kampaaja samalta aallonpituudelta, värikkäistä tai erikoisista vaatteista en ikinä - Todella kokisin olevani jonkin sortin vanki jos pitäis jossai N**kia-firmassa pukeutua tietyn koodin mukaan helvetin tylsästi kuten niillä oli tapana viel 90-luvun lopulla, ihmettelin sitä ku vierailin siel ruokalassa ku en eka tajunnu et tää on suosituskoodi, kaikilla sellaset s'''''**tanan tylsät beiget puserot ja hameet, tai vaaleensiniset ja sit joku jakku - no hidasälysenä mulle välähti et joo - Okei, työasu on työasu, ei kai sellasesta tartte pultteja ottaa-
mut jos joku rupee määräilemään mun yksityiselämässä miltä mä saan näyttää, tai yleensä melkee mitään mun elämästä - ni se on myrha-
ja sitte tietysti huumorintaju, siitä jos joudun luopumaan......Oli yks hemmo jol ei ollu huumorintajua, se oli tosi yksinäistä olla sen seurassa.
Mitä hyvää on siinä että tänään sataa ja taivas on metallinharmaa ?
|
|
|
tallennettu
|
.
|
|
|
Ambrel
|
|
« Vastaus #5111 : 18.06.2011 14:26:47 » |
|
ha! osuva kysymys minulle, kun olen eilisestä lähtien toivonut tänää sadetta.. ilkeistä ja itsekkäistä syistä, kyllä! : minua ärsyttää kun miekkoseni päätti mennä viikonlopuksi provinssi rockiin, eikä tulla minun luokseni, vaikka emme ole nähneet kolmeen viikkoon. blaah. lisäksi se, että istuisin muutenkin kotona tämän päivän, koska kaikki muut ovat jossain menoissaan ja minulla ei ole mitään tekemistä. + pidän muutenkin kesäsateista! (: onko kesä lempivuodenaikasi?
|
|
|
tallennettu
|
Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
|
|
|
*Tiina*
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #5112 : 18.06.2011 18:15:22 » |
|
Tykkään keväästä,olenhan syntynytkin silloin : ja sen vuoksi et kesä on vielä edessä päin Kesä on toiseksi rakkain. Meillä täällä rokkaa Provinssirock eli oletko ollut Privinssissa?
|
|
|
tallennettu
|
Sininen Yliääni Käsi Kokoan voimavarani rajattomaan jakamiseen! Opas:Kotka Vastapartneri:Maa Planetaarinen partneri:Ihminen Okkultti:Taikuri
|
|
|
*Tiina*
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #5113 : 19.06.2011 19:45:40 » |
|
Kyllä osaan,olen käynyt ammattikoulussa vaatetusalan mutta tunnustan että vaatteiden ompelu on jäänyt kun perhe on kasvanut.Vielä ensimmäiselle ja toisellekkin lapselle ompelin kaikkea mutta sitten se jäi Verhoja kyllä tulee ommeltua. Oletko lukenut kirjaa Tunnista varjosi,tunne itsesi: Debbie Ford ?
|
|
|
tallennettu
|
Sininen Yliääni Käsi Kokoan voimavarani rajattomaan jakamiseen! Opas:Kotka Vastapartneri:Maa Planetaarinen partneri:Ihminen Okkultti:Taikuri
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #5114 : 20.06.2011 13:10:32 » |
|
Mennä raveihin ja kanoottisoida, uida järvessä ja käydä festareilla. Miehen ja kaverin kanssa.
Mitä näyttäisit ulkomaalaiselle juhannuksen aikaan Suomesta?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|