Sivuja: 1 ... 347 348 [349] 350 351 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 3162164 kertaa)
0 jäsentä ja 30 vierasta katselee tätä aihetta.
eailu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67


Profiili
« Vastaus #5220 : 07.08.2011 11:05:26 »

Koneen hurina, pyykkikone, lastenlaulu levyn korkeat nuotit Smiley, välissä autot hurahtelee tiellä ohi.

Inhokki kotityö?
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #5221 : 07.08.2011 13:37:55 »

Aika usein jotain tavaroiden järjestelyä harrastan ja vihaan sitä kun ne eivät ole järjestyksessä. Varmaan sitten joka päivä. Imurointi ym. vähän vähemmällä Cheesy Vihaan stressaavia "perjantain on siivouspäivä" -lakeja.

Kesäloma edessä, takana vai juuri nyt?
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1646



Profiili
« Vastaus #5222 : 07.08.2011 15:55:05 »

Osa takana, osa edessä.


Mistä olet unelmoinut aina, etkä ole vielä toteuttanut unelmaasi?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #5223 : 08.08.2011 10:52:39 »

Enpä oikeastaan.

Minne ottaisit juuri nyt äkkilähdön?
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #5224 : 08.08.2011 14:11:11 »

Olen, vaikken pahemmin mökkeilystä perusta.

Mieluisin lomanviettotapa? Smiley
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Kafkar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #5225 : 08.08.2011 18:27:23 »

Osasin joskus penikkana. En ole vuosiin ollut mäessä.

Kummalla puolen sänkyä nukut, oikealla vai vasemmalla?
tallennettu

Pyyteetöntä rakkautta <3
*Tiina*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147



Profiili
« Vastaus #5226 : 08.08.2011 20:29:02 »


Nukun vasemmalla :Smiley


Kysymys kiertoon!
tallennettu

Sininen Yliääni Käsi
Kokoan voimavarani rajattomaan jakamiseen!
Opas:Kotka
Vastapartneri:Maa
Planetaarinen partneri:Ihminen
Okkultti:Taikuri
eailu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67


Profiili
« Vastaus #5227 : 08.08.2011 21:16:28 »

Vasemalla. Mun paikka on oikealla, mutta käytännön syistä jouvutaan nukkuun "väärin päin". Grin


Näetkö paljon unia?
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #5228 : 08.08.2011 21:46:34 »

Näen!! Grin

Millainen oli viime yön unesi / viimeksi nähty uni, jonka muistat?
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #5229 : 08.08.2011 22:19:51 »

Näin unta, että laitoshuoltaja (sairaalassa) teki meille potilaille ruispuuroa jostain teollisesta turkoosista tahnasta. Hänen kaadellessaan sekaan valkoisia jauheita lueskelin tahnapurkin kylkeä ja huomasin, että useiden teollisten ainesosien lisäksi tahna sisälsi myös 6 % naudanlihaa! Kauhistuin suunnattomasti, että ei kai kotona syömässäni ruispuurossa ole myös lihaa.

Oikeasti olen siis vegaani.

Kysymys kiertoon! Smiley
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #5230 : 09.08.2011 04:02:51 »

Se on aika "hauska" uni! Näin unta, että ajattelin sanoa ystävälleni (joka oli täällä yötä viime yön), että hänen ihastuksensa kohde ei ole välttämättä kamalan luotettava. Että ehkä sillä on säätöä muiden naisten kanssa. Aamulla ystäväni kertoi nähneensä unta, jossa kerroin hänelle, ettei hänen ihastuksensa kohde ole välttämättä luotettava Grin

Todellisuudessa mies on itse luottetavuus ja lempeys potenssiin sata. Naurettiinkin, että taitaa ystäväni egopohjaiset pelko-stressitilat tulla unissa niin vahvasti esiin, että ne vaikuttavat minuunkin!

... Niin ja joku tarjosi unessa minulle myös (mahdollisesti viski)shotin, jonka reunat oli koristeltu suolalla.

Kysymys kiertoon!
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #5231 : 09.08.2011 08:34:03 »

Olin New Yorkissa parhaan ystäväni kanssa, matkalla metroon, jotta pääsisimme äitini työpaikalle (huvittavaa, äitini ei varmasti koskaan muuttaisi New Yorkiin, mutta siellä hän nyt viime yönä työskenteli...), kun näin takanani hieman resuisen naisen. Tiesin saman tien, että hän varastaisi minut, joten heitin hänelle ostoslaukkuni ja huusin paniikissa, että ota, ota ne!! Ystäväni oli ehtinyt jo kulman taa, joten olin onnellinen, että häntä ei varastettu. Nainen kuitenkin jatkoi matkaansa ja uhkasi ystävääni aseella, jota hän ei minulle ehtinyt tehdä, koska annoin pussin samantien. Ystäväni antoi laukkunsa ja pakenimme paikalta. Emme koskaan menneet siihen metroon, sillä yhtäkkiä olin pitkässä käytävässä, jossa näin vaaleahiuksisen, sinisilmäisen nuoren miehen kävelevän minua vastaan. Kohdallani hän sanoi: "Olenkin odottanut jo sinua."
Sitten uni vaihtui, ja olin kuntosalilla. Kävelin pitkin käytävää, mutta katsellessani saleihin huomasin niissä olevankin puutarhoja, niittyjä yms. Grin

uniteemalla jatkaen, näetkö paljon unia?
tallennettu
Kafkar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #5232 : 09.08.2011 15:10:57 »

Uneni on aina värillisiä. Olen huomannut, että kaikista eniten vaatteissa ym. on punaista ja ruskeaa.

Oletko siivoushullu?
tallennettu

Pyyteetöntä rakkautta <3
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #5233 : 09.08.2011 19:57:54 »

Jonkin verran ostelen. Riippuu vähän minkälainen "kausi" mulla on sillä hetkellä menossa. Grin

Seuraatko muotia?
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #5234 : 10.08.2011 10:55:14 »

Käytän.

Mikä on hauskin nuoruuden muistosi?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 347 348 [349] 350 351 ... 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: