Fawn
|
|
« Vastaus #5250 : 17.08.2011 14:36:13 » |
|
"Paiskaa pari pähkinää, Pulu!" Jos ei kuulu niihin ihmisiin, jotka vaikenevat kun ei ole järkevää sanottavaa, tämä on hieno vaihtoehto! Aku Ankasta tämä viisaus Ääh, kyllä niitä parempia ja syvällisempiäkin olisi... Milaista kirjallisuutta luet mieluiten; romaaneja, sarjakuvia, runoja..?
|
|
|
tallennettu
|
"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen." -Carl Larsson
Aurinko vaaka, nouseva skorppari Sininen Sähköinen Yö
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #5251 : 17.08.2011 16:06:19 » |
|
HAA, en ymmärrä, enkä tiedä mistä on kysymys! Mutta Paplo, tuo kaikkien aikojen suurin taide varas! JOO, hänen kaverinsa eivät halunneet häntä ateljeihinsa, koska, jos hän näki jotain, niin kohta jo oli maalannut oman versionsa... OT eli suomeksihan tuo Pablon lausahdus kuuluu "Kaikki, mitä voit kuvitella, on totta"
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #5252 : 17.08.2011 16:09:36 » |
|
Luen pääasiassa tietokirjallisuutta - olen aina lukenut, lapsesta lähtien. Mukaan voi tarttua historiaa (ei tosin mitään elämänkertoja), elämän filosofiaa, esoteriaa, eri uskontotieteitä, parapsykologiaa, sosiaalipsykologiaa, taidehistoriaa, kulttuurihistoriaa, antropologiaa.... Nautin erilaisten lehtien selailemisesta, varsinkin kahvilassa. Haaveilen päivästä, jolloin minulla on oma koti ja erillinen kirjastohuone, jonne olen kerännyt IIISON kasan erilaisia tietokirjoja! Nyt kirjahylly on kuitenkin täynnä sarjakuvia ja taidekirjoja, mutta niitäpä ei luetakaan vaan selaillaan inspiraatioksi Miten vuosi 2011 on sujunut elämässäsi tähän mennessä ja miten odotat loppuvuoden sujuvan?
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.08.2011 16:11:24 kirjoittanut AthaMaarit »
|
tallennettu
|
|
|
|
Fawn
|
|
« Vastaus #5253 : 18.08.2011 13:11:21 » |
|
Kerrran oli joku ilmainen kokeilutulkinta niin sen tilasin, mutta muuten en oo tilaillut.
Mitä mieltä olet puhelinennustajista?
|
|
|
tallennettu
|
"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen." -Carl Larsson
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #5254 : 19.08.2011 10:05:29 » |
|
Ajattelin piirtää - sekä eilen kesken jäänyttä työtä että aloitella uutta juuri postiluukusta tipahtaneiden uusien sarjakuvien inspiroimana Mitä kivaa ostit itsellesi viimeksi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #5255 : 19.08.2011 10:17:51 » |
|
No siinäpä vasta kysymys! En tosiaan muista. Jotain tyyliin hammastahnaa. Taidanpas mennä nyt sitten nettishoppaamaan hetsillään, ihan vaan itteleni jotakin vaatetta..kun tarvetta onpi kyllä. Mikä oli edellinen AHAA!-elämyksesi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fawn
|
|
« Vastaus #5256 : 19.08.2011 20:01:04 » |
|
Ajatus siitä, että ihminen koostuu kolmesta osasta: ruumiista, mielestä ja sielusta. Niistä minä olen sielu. Mieli on ego. Olette varmasti huomanneet, kuinka voi olla jotain mieltä, vaikka tietää että se on väärin? Monesta asiasta voi päätellä, että mieli ja sielu ovat erillään toisistaan. Ruumis taas on meillä "lainassa". Se ei määrittele sitä millaisia olemme ihmisinä. Vähän niin kuin saisi lainaan Mersun; ei se muutu Ferrariksi vaikka kuinka haluaisi. On tyydyttävä siihen mitä saa ja opetaltava pitämään siitä. Kuolemassa ruumis palautetaan ja ollaan opittu kuuntelemaan enemmän sielua mieleltä. Tulipas sepustus Kiertoon tämä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
body electric
|
|
« Vastaus #5257 : 20.08.2011 11:10:35 » |
|
On - kirjoitusteni julkaisu, lopultakin
|
|
|
tallennettu
|
.
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #5258 : 20.08.2011 14:10:15 » |
|
Jaa. Löytää onni. Missä se sitten ikinä piileskeleekään, mokoma rontti. Kyllä siitä välillä vilahduksen näkee, mutta saisi näkyä useammin. Vaivaako PMS ja mitä teet sille?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #5259 : 20.08.2011 21:00:55 » |
|
Eniten? Jaa. No sanotaanko että omastatunostani Kaiken minkä oon tehny niin oon tehny niin, että voin vastata siitä itteleni puhtain sydämin. Minkäväriset silmät haluaisit ja millaset sulla on nyt?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #5260 : 20.08.2011 21:08:09 » |
|
Turkoosin väriset tietenkin. Näiden siniharmaiden sijaan. Oletko rehellinen itsellesi?
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Fawn
|
|
« Vastaus #5261 : 21.08.2011 09:05:25 » |
|
Tuskin ihan aina. Yritän toki olla. Kuinka usein käyt astro.fi:ssä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ilkka
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #5262 : 21.08.2011 10:25:38 » |
|
Muutaman kerran päivässä Poislukien ne astrolaiset jotka jo tunnet henkilökohtaisesti, kehen tai keihin foorumin kirjoittajanimimerkkeihin haluaisit - heidän kirjoitustensa takia tai jostain muusta syystä - tutustua henkilökohtaisesti (ja miksi)?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
unelmassa
Vieras
|
|
« Vastaus #5263 : 21.08.2011 11:37:14 » |
|
En tunne kettään astrolaisii hen.kohtasesti, mut ois ihan kiva tutustua muutamiin nimimerkkeihin.. Ja siks, kun se vaan tuntuu siltä..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fawn
|
|
« Vastaus #5264 : 21.08.2011 13:20:31 » |
|
Mäkään en ketään tunne henk. koht, mutta oishan mukavaa tutustua kehen tahansa täältä Nyt on jo niin kotonen olo aina foorumilla, vaikkei ketään tunnekaan. Oletko saanut astro.fi kautta hyvän ystävän, jota et ole tuntenut aiemmin?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|