liveforever
|
|
« Vastaus #6255 : 27.03.2012 15:46:44 » |
|
ihan ok.vähän toi kellonsiirto pistää väsyttää. oletko onnistunut saamaan barbababan kinderistä?itse ostanut 6 ja ei yhtäääääään!!!!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ambrel
|
|
« Vastaus #6256 : 27.03.2012 17:11:45 » |
|
Uusi kevättakki pitäisi saada..
Kaunein rakkauslaulu?
|
|
|
tallennettu
|
Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #6257 : 27.03.2012 17:23:33 » |
|
Apua Niitä on niin maailma väärällään..ei yhtäkään muka tule mieleen ..no Kirkan surun pyyhit silmistäni pois on ainut jonka keksin. Kiertoon, keksikää nyt jotakin muitakin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ambrel
|
|
« Vastaus #6258 : 27.03.2012 17:39:00 » |
|
(soma; sait kunnon nostalgia-aallon kulkemaan lävitseni, oli pakko kuunnella tuo biisi. pom,pom,pom..)
|
|
|
tallennettu
|
Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #6259 : 27.03.2012 17:51:44 » |
|
TÄÄ Jonna Tervomaa joskus Minttu ja Ville buumin aikaan...ihana Tykkään susta Et edes sitä huomaa musta Sut unessa nään Kun tyynylle pään painan iltaisin
Kun yksin oon niin sua mä aattelen vain Se näkyy päiväkirjaa laatiessain Mä joka päivä liikkeelle lähden vaan Nyt että vain ees nähdä sut saan Jos mukaan joskus ees vain pyytäisit mun Niin hyppäisin kai oitis kaulaasi sun Mä illat katson koulukuviain Ja etsin niistä sinua vain Kiertoon
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.03.2012 18:03:50 kirjoittanut Kuuhilda »
|
tallennettu
|
|
|
|
Indium
Vieras
|
|
« Vastaus #6260 : 27.03.2012 18:44:53 » |
|
Kääk tähän on pakko keksii hyvä vastaus! Palaan kohta biisin kera!
Muoks: No. Tää on kyllä aika surullinen, mutta kyse olikin kauniista - Air Supply - Making Love out of Nothing At All
I know the night is fading, and I know the time's gonna fly And I'm never gonna tell you everything I gotta tell you But I know I've got to give it a try And I know the roads to riches, and I know the ways to pain I know all the rules and then I know how to break 'em And then I always know the name of the game
But I don't know how to leave you And I'll never let you fall And I don't know how you do it Making love out of nothing at all
Everytime I see you, well the rays of the sun are all streaming through the waves in your hair And every star in the sky is taking aim at your eyes like a spotlight The beating of my heart is a drum and it's lost and it's looking for a rhythm like you You can take the darkness from the deep of the night And turn into a beacon burning endlessly bright I gotta follow it, 'cause everything I know, well, it's nothing 'till I give it to you
Hur. Kylmiä väreitä menee.
Vieläkös sitä kehtais kierrättää?
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.03.2012 18:59:24 kirjoittanut Indium »
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #6261 : 27.03.2012 19:07:16 » |
|
Every breath yo take tai please for give me ja ja ja...onhan näitä Mikä on satenkaaren päässä oleva aarre? :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Indium
Vieras
|
|
« Vastaus #6262 : 28.03.2012 09:53:01 » |
|
Joo. Niin vilkas että normaalitilanteissa voi hävettää.
Saivarteletko?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #6263 : 28.03.2012 11:46:19 » |
|
En, en osaa, enkä pidä siitä, kyllä kaikki yleensä pamahtaa suoraan semmosena kun on. Mistä taas päästään siihen, että mikään ei vain ole jollain tietyllä lailla, vaan asioissa on monta puolta ja niin tuota Yksi sana, jolla kuvaisit itseäsi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Indium
Vieras
|
|
« Vastaus #6264 : 28.03.2012 23:58:06 » |
|
Että... että mites nyt noin hämmentävän kysymyksen osasit asettaa? Pitääks nyt kysyä uudestaan? Ootteko yhtä pihalla nyt kuin minä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Indium
Vieras
|
|
« Vastaus #6265 : 29.03.2012 19:10:26 » |
|
Tällä hetkellä mä en osaa odottaa ku seuraavaa tervettä hetkeä. Kaippa tämä vuosi sitten suuntansa ottaa joskus siinä main sitten. En tiiä oikeesti.
Mitä tavallisena pidettyä nimeä et ikinä antaisi lapsellesi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pakolainen
Vieras
|
|
« Vastaus #6266 : 29.03.2012 19:23:12 » |
|
Pekka tai Matti. Siinä sattuvat olemaan isoisien nimet.
Jos joutuisit elämään koko loppuelämäsi yhden päihteen vaikutuksen alaisena (annoskoko sinusta kiinni, kunhan edes jollain tasolla huomattava päihtymys kyseessä), mikä päihde se olisi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Indium
Vieras
|
|
« Vastaus #6267 : 29.03.2012 22:07:25 » |
|
No en varsinaisesti. Oon maailman ärsyttävin ihminen sokerihumalassa koska EN SAA SUUTANI KIINNI. Käläkäläkälä! Hei tää oon mää ja mulla on hyvät jutut! Joo... ei. Silti niin joskus käy : Jatketaan tällä linjalla sitten. Meneekö sinulta muisti helposti kun juot?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Indium
Vieras
|
|
« Vastaus #6268 : 30.03.2012 14:59:01 » |
|
Itse asiassa teini-ikäisenä monestikin. Pitäisi mennä taas. Osaatko soittaa jotain?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kosmonautti
|
|
« Vastaus #6269 : 30.03.2012 18:32:10 » |
|
Joo, suuta. No, osaan soittaa vähän urkuja ja kitaraa. Ja kokeillut olen mm. huuliharppua ja haitaria... Harjoituksen puutetta... Itse olen puoleksi karjalainen ja toinen puoli on hämäläis-uusmaalais-turkulais -jotain... Mihin heimoon tunnet kuuluvasi: hämäläisiin, karjalaisiin, pohojolaisiin....vai oletko sekarotuinen?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|