Ehkä David Lynch...
Haluaako joku mun puhelinnumeron, ko on niin vimmainen halu puhua jonku kanssa?
Hih :'D Minä voisin oikeasti halutakkin, mutta olen ihan onneton kännykköitten ja muutenkin puhuminen kanssa nykyään.. Mese-keskustelut ovat minulle enemmän sellaisia jos kelpaa ja haluat vielä jonkinlaista sosiaalista kanssakäymistä.
Mitä olisit kaivannut enemmän vanhemmiltasi lapsena?Päätit sitten olla laittamatta kysymystäni kiertoon, rouva Golden Peacock! Tämä viestittää minulle siitä, että olet valmis sitoutumaan kanssani loppuelämäksi, hankkimaan punaisen tuvan ja perunamaan sekä ainakin 10 naperoa pyörimään jalkojemme ympärille.
Mulla ei oo tällä hetkellä meseä käytössä, mutta voin kyllä hankkia sen. (Multa voi tiedustella sitä tai puh.numeroa yksityisviestitse)
Tosin en juuri tällä hetkellä ehdi kommunikoida kenenkään muun kuin itseni kanssa.
Suorittajatyyppi tarkoittaa sitä, että kyseisen termin alle leimattu tyyppi tekee tehtävät määrätietoisella ja hallitulla asenteella loppuun asti siinä missä jollekin toiselle saattaisi jäädä kyseisessä tilanteessa sormi suuhun. Kovinkaan moni ei tykkää suorittajatyypeistä varsinkaan työyhteisöissä.
Mitä tekisit, jos keskellä kirkasta päivää vastaasi kävelisi norsu ja hiiri?