Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hämmentävä elämäntilanne  (Luettu 53935 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #30 : 12.01.2006 17:22:18 »

Lumor aivan näin  smitten

Kaurisenergiaa kun muistutit tuosta Saturnuksesta 5. (kiitoksia  Tongue) Heh,
niin nytpäs törmäsinkin tänään Maarit Laurennon kirjaan "Jokanaisen astrologia" ja siellä puhutaan Saturnuksesta ja elämän 7 vuoden episodeista ja siitä kuinka Saturnuksen tarkkaileminen kartalla voi auttaa meitä ymmärtämään pelkojamme
Se on ikään kuin se oman itsemme varjo, jota emme tunnista ja siksi pelkäämme.

Vaikka kuinka olen " iloinenveikkojousimies" niin uhkapelit, lapset, rakkaus, ylenmääräiset tunteet, iloisuus ja hauskanpito pelottavat minua, koska en pysty oikeen liittämään itseäni mihinkään noista. En pysty kuvittelemaan itseäni rakastuneena, äitinä, iloisena, seurallisena pelurina... Kauhistus!

Kieltämättä pieni ahaa elämys tähän päivään...

Saturnus  vaaka sanotaan kirjassa seuraavaa:

minäkö muka syyllinen? käsi sydämelle onko vika helposti aina jossakussa toisessa, ei itsessäsi? Saatat heijastaa itsestäsi ikävät puolet toisiin ja löytää vian mieluummin muualta kuin itsestäsi. Katso peiliin ja tunnusta itsellesi myös heikkouksiasi, jotta voit edetä elämässäsi. Kohtaa ihmiset suoraan.

toisessa kohtaa kirjassa mainittiin Saturnus Vaa´an yhteydessä jatkuva toisiin ihmisiin vertailu, jota täytyy tunnustaa harrastan ihan liikaa  Embarrassed

Paitsiettä, pitäisikö minun katsoa myös  saturnus  skorpioni kuvausta kun Saturnus on 29 ja jotain astetta Vaakaa?

Tuo kaikki mitä sanottiin osui tosin kyllä itseeni. Auts. Tähän vielä lisäksi Kuu Kalat ja välillä orastava marttyyrius niin...  buck2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #31 : 13.01.2006 10:55:11 »

Tuttua kamaa on.. kokemusta kaikki on vaan."

En mäkään osaa kuvitella kuukalojen tunne-elämää kuujouskarina, mut.. jee..miksi me kaikki ajaudummekaan toistemme kanssa tekemisiin. Mahtaa kuukala pelätä paljon kaikkea? Tai siis se fiilis on nyt tullut..  angel anteeksi A puhun siitä toisesta nyt kuten arvaat. Alan tosissaan kiinnittää kuumerkkiin huomiota vastedes, koska au ja nousu ei riitä.  Kiss

"Vaikka kuinka olen " iloinenveikkojousimies" niin uhkapelit, lapset, rakkaus, ylenmääräiset tunteet, iloisuus ja hauskanpito pelottavat minua, koska en pysty oikeen liittämään itseäni mihinkään noista."
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #32 : 13.01.2006 12:42:01 »

No varmasti Kuu Kalat pelkää. Ei ole itselleni ainakaan uutta.

itkettää, tykkään opiskelusta, mutta kun voimat on ihan loppu ja tuntuu ettei jaksa oikeesti yhtään mitään. Tuntuu, ettei opinnot etene yhtään enkä jaksais käydä luennoilla, joilla ei kuitenkaan puhu kenenkään kans tai jos puhuukin niin jotain ihan diibadaabaa enkä jaksais nyt sellasta. Huolestuttaa todella miten käy.

Rahallinen tilanne mietityttää, mistä ihmeestä saan ens kesänä töitä ja miten jaksan?

Mun mielentilani on todella kaoottinen. Toisaalta on ihan kuoleman väsyny toisaalta vaan haluais muutosta niin hirveesti, mutta kun ei oo voimia.

Ihan niinku muutenki ei olis jo ihan tuskaa niin mulle kaupattiin puhelimessa miesten boksereita. Ei hyvää päivää.

Sori kun vuodatan tänne, ei jaksa aina siihen typerään päiväkirjaan vuodattaa ku se on ihan turhaa. Äh, kaikki on niin turhaa. Mitä ******** mun pitäis oikeen tehdä? Mä en enää tiedä. Kun tuntuu, että tekee mitä tahansa niin aina sama virsi.

Cry  Undecided

Suruinen ja epätietoinen A
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #33 : 13.01.2006 13:35:16 »

A, nyt pitää pysähtyä ja hakeutua henkisesti kohottavien ihmisten seuraan. Sitä voi suositella itse kullekin. Jooga-ja meditaatio-opetus. MIELESI on nyt se mikä on kaaoksessa, Tietoisuus ei ole.

Mitä opetusta paikkakunnallasi löytyy?  angel

Me olemme kaikki kasvamassa täällä. Se toinen kuukala myöskin.  angel angel Kiss
« Viimeksi muokattu: 13.01.2006 13:38:37 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #34 : 13.01.2006 19:15:16 »

Kyllähän se lämpöpatteri olisi kiva, mutta kun haluaisin myös lattialämmityksen ja kaikki muutkin...  Undecided

Mun mieleni on tosiaan kaaos. Se on vuosien ja vuosien negatiivisten ajatusten myrkyttämä ja alemmuudentunteen lamauttama. NYT SAA RIITTÄÄ!
Sanon niille negatiivisille ajatuksille tiukasti, että "Kuulkaas nyt se olen minä joka täällä määrää. Poistukaa olkaa hyvät."

Tuo uneni ja kaikki viittaa siihen kuinka haluan miehen ja suhteen ja toisaalta sitten tuolla aikaisemmin valitan kuinka en pysty näkemään itseäni rakastuneena tai iloisena tai what ever. Ehkä en juuri nyt, mutta se on kyllä
mahdollista.

Jos olen oikeasti pystynyt kerran luomaan ajatuksillani tämänkin tilanteen niin enköhän sen myös pysty muuttamaan. Uskon siihen vakaasti.

Mietin sitä untani niin tajusin, että se tunne, joka minulla oli siinä unessa. En varsinaisesti seurustellut siinä, mutta uskoin siihen, että minua rakastetaan ja minusta pidetään ja olen seksuaalisesti viehättävä.

Uskoa minä kaipaan.

smitten
tallennettu
Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #35 : 13.01.2006 19:23:53 »

Tiedä sitten se että Sinuun TODELLAKIN uskotaan että olet tärkeä ihminen. Luota siihen   smitten
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #36 : 13.01.2006 20:00:50 »

Luotan, Uskon ja Tahdon

smitten
tallennettu
Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #37 : 13.01.2006 21:40:06 »

Tuosta tahto sanasta ja hieman muustakin asiaan kuuluva linkki:
http://www.teosofia.net/artikkelit/ss-tahto.htm   angel
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #38 : 14.01.2006 10:17:47 »

Alzbeta, minäkin uskon että sinä tulet löytämään rakkauden mutta ehkäpä kohdallasi se löytyy muualta kuin savuisista kapakoista?

Tuosta Saturnuksesta ja peloista. Minä olin mukana Maarit Laurennon keskusteluryhmässä kun kävimme läpi Saturnuksen sijaintia ja pelkoja. Oli osuvia juttuja. Itselläni se on muuten huoneessa 11, eli en tunne oloani hyväksi isoissa ryhmissä ja suurissa ihmisjoukoissa.

5.huoneessa eli "flirttailun " ja harmittomien romanssien huoneessa mulla on taas mm. Jupiter ja alasolmu, eli minulle nuo asiat ovat tosi helppoja... vaikka olenkin jäyhä ja karu Kauris...  Grin Grin Toisin kuin iloiselle Jouskari-Alzbetalle...

Mutta tosi hyvä juttu kun luotat ja uskot itseesi. Siitä se lähtee. Tulevaisuudella on vielä paljon hyvää tarjottavaa sinulle.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #39 : 14.01.2006 13:45:29 »

MUISTA AINA TÄMÄ ALZBETA! Jouskarin hyväntahtoisuus kiehtoo miehiä mutta hyväksikäyttöä on, varsinkin kehittymättömissä ja piheissä merkeissä, joita ei saa antamaan just millään mitään.

Jousimiestyttö oppii jo aivan pienenä lapsena kunnioittamaan isäänsä jopa jonkinlaisena jumalhahmona ja yhtä varmasti hän myöhemmin tulee katkerasti pettymään, koska isä aivan käsittämättömällä tavalla jättää hänet vaille rakkauttaan. Tämä muisto saa hänet etsimään tarunhohtoista ritaria, joka on yhtä voimakas kuin hänen isänsä, mutta joka ei kuitenkaan jättäisi häntä. Jos saat häneltä myönteisen vastauksen olet jo voittanut ritarin roolin, mutta sillä ei pitkälle pötkitä. Toinen näytös vaatii jo paljon enemmän. Lähes kuumeisesti hän etsii varmuutta siitä. että saa pitää sinut ja on siksi valmis uhraamaan kaikkensa, jopa ihanteensa, että sinä olisit tyytyväinen. Tämä tuntuu varmaan ihan hyvältä, mutta juuri nyt pitäisi hälytyskellojen alkaa soida päässäsi. Hän on Jupiterin, yltäkylläisyyden lapsi ja tekee kovasti töitä saadakseen elämän näyttämään jatkuvalta juhlalta. Kuitenkin hän pyrkii pitämään sinut onnellisena sen sijaan, että juhlisi itse. Tässä pyrkimyksessään hän tulee surkeasti epäonnistumaan, sillä sinun todelliset toiveesi ovat erilaisia, kuin hänen sinulle asettamansa ja näin jätät tahtomattasi hänen suuren uhrauksensa käyttämättä hyväksesi. Älä siis ihmettele, jos hän alkaa suhtautua sinuun kyynisesti ja kylmäkiskoidesti, lopulta jopa vihamielisesti. Tietämättäsi olet nyt alkanut käyttää häntä hyväksesi ja sitä oikeudentuntoinen Jousimies ei voi sisällään hyväksyä, koska alat muistuttaa isää, jolle lopulta mitkään rakkaudenosoitukset eivät riittäneet, vaan lapsi jäi yksin.

Seuraa liittonne kannalta elintärkeä kysymys: Mitä sinä sitten voisit tehdä? Tämä kuulostaa kroteskilta, mutta on lopulta ainoa tie todella valloittaa Jousimiesnainen. Pidä hänet alusta alkaen riittävän etäällä itsestäsi, jotta hänelle jää ikäänkuin väkisin tilaa toteuttaa omia ihanteitaan ja mielihalujaan. Ole riittävän lähellä, jotta hän tuntee olonsa turvalliseksi, mutta älä suostu sitomaan häntä itseesi. Hän etsii universumin tarkoitusta ja tässä etsinnässä hän tarvitsee täydellisen vapauden. Antamalla sen hänelle tulet saamaan omasi moninkertaisesti takaisin, sillä ihastuksesi kohde on onnettaren jatkuvassa suosiossa. Muista kuitenkin, että onnetar suosii häntä vain hänen omilla ehdoillaan, sinun ehdoillasi ei onni ole saavutettavissa.
« Viimeksi muokattu: 14.01.2006 13:47:06 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

Alzbeta
Vieras
« Vastaus #40 : 14.01.2006 14:32:22 »

Hmm... väitän kyllä, että mulla on enemmän ollu ongelmia äidin kans. Oon isän kans aina tullu paremmin toimeen.

Mielenkiintosta kyllä ei mulla varsinaisesti sellanen tunne oo, että olisin mitenkään jumissa. Toi tr. Pluto neliö Kuu vaan tekee sen että jotenkin ne muutokset ja ajatukset muotoutuu vähitellen. Tuo kaikenlaisia tunteita pintaan ja vaikka oon tunteellinen muutenki niin kyllä toi Pluto syventää sitä tunne-elämää sekä hyvässä että sitte pahassa.

Ainoo mitä toivon on se, että voisin säilyttää kuitenki sellasen peruspositiivisen asenteen, vaikka välillä tuntuukin olo aika tukalalta. Siinä on työtä riittämiin kun ne negatiiviset ja ikävät ajatukset aina jostain kolosta tuppaa sinne mieleen.
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #41 : 14.01.2006 15:23:08 »

Niin olen ajatellut itsekin, että epäilen vahvasti josko oma rakkaani löytyy baarista. Hassua, mutta olen pienestä asti jotenkin ajatellut, että puolisoni tulee olemaan ulkomaalainen. Olisiko sitten se Venus Jousimies vai mikä, mutta tällainen tunne on ollut jo pitkään.

On se jännä itselläni taas 11. huoneessa on Kuu ja jos olen oikeassa mielentilassa niin tunnen suuressa joukossa olevani kuin kala vedessä  Smiley Se ei varsinaisesti ole mitenkään ahdistavaa, mutta auta armias, jos pitäisi jollekin oma alotteisesti mennä flirttailemaan tai muuten juttelemaan niin ei onnaa. Siinä vaiheessa iskee rimakauhu. Konserteissa on mukavaa, vaikka siellä on paljon ihmisiä kun tietää minkä takia ne ihmiset sinne on tullu ja mitä siellä "tehdään" periaatteessa... Kun taas baarissa ei tiedä yhtään minkä takia ihmiset siellä on ja mitä ne hakee jne... se ahdistaa mua.  Undecided Ei oo tilanne hallinnassa kyllä yhtään.  Tongue

Yksi elämän mysteeri, minkä ihmeen takia olen aina lokakuussa hieman masentunut, mutta sitten marras-helmikuu on yleensä mukavaa aikaa. Mutta mitä pidemmälle kevät menee sitä ahdistuneempi olen. Sitten kesä on taas parempi. Minkä ihmeen takia kevät ja lisääntyvä valoisuus saa ihmisen masentumaan? Ei ymmärrä.

Edit: tai jos ei masentumaan niin ainakin pois tolaltaan.  crazy2
« Viimeksi muokattu: 14.01.2006 15:25:00 kirjoittanut Alzbeta » tallennettu
Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #42 : 14.01.2006 15:48:51 »

Minkä ihmeen takia kevät ja lisääntyvä valoisuus saa ihmisen masentumaan? Ei ymmärrä.
tai jos ei masentumaan niin ainakin pois tolaltaan.  crazy2

Äkillinen valon määrän kasvu voi saada ihmiset käyttäytymään varsin erikoisilla tavoilla  uglystupid2
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #43 : 14.01.2006 20:16:29 »

Masentumaan=? No ei kevät kyllä pysty masentamaan mua.

Klassinen selitys, valo paljastaa pimeät ja harmaat nurkkasi..

NAISEN ROOLI ON LAITTAUTUA JA HYMYILLÄ ja miehet voi siihen tulla pörräämään ja iskemään. Ei tarvi kuin hymyillä. No mitä tästä opimme? Kehojen maistelu on kivaa- :angel:tulipa taas maisteltua.. ooh.. minäkin huomasin että konsertissa voi vapaammin tavallaan löytää, baareissa ihmisillä = miehillä voi tulla epätoivokin iskemisessä ja kaikki humaltuu yhä enempi.  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 14.01.2006 20:19:53 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #44 : 15.01.2006 10:08:49 »

coolsmiley
                 Naiset ovat ihanan sipulisia !

Kun kerroksen saa riisuttua, niin jo löytyy uusi

kerros, kitkerän makeaa, ja nautimme ! ! ?

Miehet - nuo Banaanit, kerran kuorittu,

ja kaikki jo paljastui ! !

« Viimeksi muokattu: 19.01.2006 23:20:53 kirjoittanut Kotkansilmä » tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  

Siirry: