Mio
|
|
« Vastaus #45 : 15.01.2006 15:22:55 » |
|
(http://www.personal.psu.edu/users/g/j/gjk132/Images/i_fun_fly.gif)
|
|
|
tallennettu
|
The clay of reality is molded in dreams
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #46 : 15.01.2006 15:56:35 » |
|
NAISEN ROOLI ON LAITTAUTUA JA HYMYILLÄ
Bah. Hellan ja nyrkin väliin. Sekä hakemaan kaupasta kaljaa raavaille karjuille. Sekä silittämään heidän karvaista mahaansa. Röyh
|
|
|
tallennettu
|
Some are tortured with initiation rites, others say 'hum', 'phat' and always count their rosary, others eat shit, piss, blood, semen and meat, others meditate the yoga of channels and winds, but all are deluded - Virupa
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #47 : 15.01.2006 16:10:12 » |
|
Naisen rooli on olla kaunis, jotta joku herrasmies ja kiihkeä tapaus kohtelisi kauniisti, ja molemmat ovat tyytyväisiä, olen kokenut tällaista ihmettä aika ajoin.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Alzbeta
Vieras
|
|
« Vastaus #48 : 15.01.2006 16:10:39 » |
|
Tuo oli kyllä jokin nousu vaakamainen lipsahdus... ES! Puman kanssa samoilla linjoilla. Minun mielestäni tuo ei ole sen enempää naisten kuin miestenkään tehtävä. Jos laittaudun niin sitten kyllä itseäni varten
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #49 : 15.01.2006 16:11:46 » |
|
Jos laittaudut itseäsi varten, et yritä miellyttää toista, näin ollen et saa toista. Pitää olla just se mentaliteetti että menee hurmaamaan, ja tekemään hyvää sille toiselle josta pitää, muuten ei saa just mitään, jos ei anna, mutta kannattaa toki VALITA seuransa. Alatkos päästä jyvälle..vai menitkö meditoimaan. Taidan alkaa..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
hurma
Vieras
|
|
« Vastaus #50 : 15.01.2006 16:12:58 » |
|
Tykkään olla hyvännäköinen, koska totuus on että kauniit menestyy paremmin..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
hurma
Vieras
|
|
« Vastaus #51 : 15.01.2006 16:14:49 » |
|
Olen huonolla tuulella sori...
Olen kiltti ja alistun...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Alzbeta
Vieras
|
|
« Vastaus #52 : 15.01.2006 16:15:37 » |
|
Niin vaakaa niin vaakaa... Oot kyllä niin erilainen ihminen ja sulla on niin erilainen Asenne ku kaikilla, jotka tunnen. Ehkä sen takia oon tällanen "ryppyotsa" kun oon viettäny liikaa aikaa sellasessa seurassa elämäni aikana. Mutta kerropa mistä ihmeestä mä voin sitten tietää mistä se toinen tykkää?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #53 : 15.01.2006 16:17:36 » |
|
Onko siis ihme että miehet tulee hunajan luo.. Jos haluaa velloa synkkyydessä niin onhan gootteja olemassa. Toisen oppii tuntemaan niin että toiseen kiinnittää huomiota, jolloin pääsee lähelle+sänkyyn ja silti ihmiset voi jäädä mysteeriksi. Eikä se haittaa koska kaikki on leikkiä. Puhun ja flirttailen aina monien kanssa ulkona mutta harva kiinnostaa. Se joka saa huomioni saa kerman kakkuineen. Mut siis ihan ekana että se MIES tekisi sen lähestymisen niin silmäpeliä ja sitten vaan olet kaunis, ja mies toimii, ja sitten sinä toimit. Simppeliä oikeestaan. No olen varmaan 3 kanssa oppinut tai kymmenten.. :
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.01.2006 16:21:44 kirjoittanut EternalSun »
|
tallennettu
|
|
|
|
hurma
Vieras
|
|
« Vastaus #54 : 15.01.2006 16:23:23 » |
|
Olen siis gootti kun kiukuttaa ja olen synkkä kuin aamu-uloste? Menenkin kuuntelemaan himiä ja itkemään..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #55 : 15.01.2006 16:24:35 » |
|
!Puman kanssa samoilla linjoilla. Minun mielestäni tuo ei ole sen enempää naisten kuin miestenkään tehtävä.
Ei tietenkää ole tehtävä. Se on keisarillinen etuoikeus päästä niinkin yltiöpäisen jumalalliseen asemaan palvelemaan karvaperseistä urosta. Nami Nami
|
|
|
tallennettu
|
Some are tortured with initiation rites, others say 'hum', 'phat' and always count their rosary, others eat shit, piss, blood, semen and meat, others meditate the yoga of channels and winds, but all are deluded - Virupa
|
|
|
hurma
Vieras
|
|
« Vastaus #56 : 15.01.2006 16:25:25 » |
|
Kukapa nyt ei siitä asemasta nauttisi :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #57 : 15.01.2006 16:26:25 » |
|
A, kuten huomaat, tilanteesi ilman miestä ("vakavasuhde") ei olekaan hassumpi. Näin se hämmennys selkenee. Lisäsilaus meditaatiolta niin Tietoisuutesi huomaa et just näin kaiken piti ollakin.
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.01.2006 16:29:32 kirjoittanut EternalSun »
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #58 : 15.01.2006 16:30:24 » |
|
Anteeksi töykeä tuppautuminen keskusteluunne, mutta julma totuus on, että ulkonäkö on se, johon ensiksi kiinnitetään huomiota. Kieltämättä itsekin, kun miestä katselin, niin minulla oli tietty ihannekuva miehestäni.
Miehet taas ihastuvat naistyyppiin, joka on heidän mielestään kaunis. Kaikki eivät ihastu blondeihin, aika moni mies ilmoittaa ihannenaiselleen tummat hiukset.
Sen olen huomannut että liian laitettu ei saa olla. Tunnen erään naisen, joka on blondannut hiuksensa liian vaaleiksi ja meikkaa rajusti. Ei miehet tykkää sellaisesta. Ja ääripää on taas ilman meikkiä.
En tiedä. Kun kysyin mieheltäni mihin hän aikoinaan ihastui minussa, niin kai se oli sekoitus ulkonäköä ja iloista pilkettä silmäkulmassa...
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Alzbeta
Vieras
|
|
« Vastaus #59 : 15.01.2006 16:35:04 » |
|
Kaurisenergiaa, totta ei siitä mihinkään pääse kyllä sen ulkoisen olemuksen ensin näkee. Itselläni on joku fetissi tummiin hiuksiin, en voi sille mitään, mutta ne vaan on niin... : Tottakai sitten kun tutustuu paremmin ja oppii tuntemaan niin se luonne tulee etusijalle. ES, en osaa keimailla, se on vaakojen jalo taito No ehkä tarvitsen vain "pienen" Asennemuutoksen ja siitä se lähtee Niin kieltämättä, joskus olen vähän liiankin tyytyväinen toisaalta tähän olotilaani, että jaksanko tehdä muutoksen eteen oikeasti mitään. No mutta kyllä sitten kun SE tyyppi tulee vastaan niin olen varma, että se on menoa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|