Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: käärmeen synnytys  (Luettu 6397 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« : 30.01.2008 12:11:37 »

olin ensin kotipaikan pellolla,sinne oli pystytetty valtavia metallisia kynttilänjalkoja,toinen perinteinen kolmihaarainen ja toinen modernimpi hitsattu,suorakaiteen muotoinen,jonka älysin vasta kynttilänpaikasta kynttilänjalaksi,
se oli jonkinlaisen metalliverkon avulla kiinni ylhäällä voimalinjassa,
sitten menin tupaan,isä ja äiti olivat siellä,
isä kutoi mattoa,väärästä päästä loimitukilta,
juovissa oli punaista paperinarua,isä lopetti ja sanoi että nyt se on valmis,minä siihen että kudo siihen vielä kolme riviä tuota paperinarua,on helpompi solmia päät eikä se purkaannu niin helposti,ei halunnut ja minä olin äksy,
matossa oli kuvio vasemmassa laidassa,toispuoleinen,
minä ihmettelin sitä,mutta äiti sanoi että sinähän sen suunnittelit ja se on nyt jo vähän vanhanaikainen muttei se haittaa,
sitten menin joillekin festareille serkun maille,
kaukana tiellä näkyi mopokilpailu,
olin kuormalavalla ja näin kuinka serkkuni flirttasi jonkun lipunmyyjän kanssa,en halunnut heidän huomaavan minua,
minulla oli mukanani tyyny ja peitto,
hyppäsin alas ja tyyny humpsahti jonkun tytön syliin,
"sori" , "ei se mitään,ei ois uskonut että se lentää tänne asti"
juoksin mäkeä alas rantaan,jätin petivaatteet rannalle,
vesi oli viileähköä,mutta uintikelpoista,
kysyin onko kukaan uinut,ei ollut,
kahlasin etenpäin,eteeni tuli kumpare ja veden keskellä oli polku,harpoin sitä eteenpäin,vesi muuttui kumman lämpimäksi,
kysyin kahdelta vedessä seisovalta tytöltä miksi se on niin lämmintä,he sanoivat että se johtuu tuosta,"sen synnytyksen aika on"
nyt vasta älysin vedestä nousevan valtavan pytonin pään,
se oli kiepillä kumpareella,se oli julmetun suuri ja pelottava ja samalla kaunis,
nostin "puujalkani" ilmaan ja tuumasin että nyt mentiin ja lujaa,
jalkani näytti kuin matosyötiltä siinä ilmassa,
en kerennyt minnekään,salamannopeasti käärme avasi valtavan kitansa ja tarras minua kurkusta kiinni,leuat olivat kaulani ympärillä,se ei purrut eikä nielaissut minua,
se piti minut tukevalla otteella paikallaan ja
alkoi synnyttämään
tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 30.01.2008 12:34:52 »

Jopas oli mahtava uni, kätilö - Nikki  Shocked

Saanko yrittää purkaa alkua ainakin? No, ei se mitään yritän kuitenkin...

Ethän laittaa kynttilääsi vakan alle...

Käsittäisin kynttilänjalat kuvaamassa sinun kykyjäsi - sinulla on taito yhdistää kolme olemuspuolta, ja mikä upeinta: osaat yhdistää ne perinteisellä kuin myös uusien energioiden mukaisella tavalla, minkä mahdollistaa suoraan ylhäälle 'voimalinjoihin' ulottuva energiaverkkosi ...

Isäsi ja äitisi ovat maskuliininen (tekevä ja toimiva) ja feminiininen (luova, sydämellään pohtiva) arkkityyppisi, joista koet maskuliinisen puolen tekevän asioita takaperoisesti, eikä välttämättä siten kuin mielestäsi olisi kätevämpää elämänkuteita käsitellessäsi... feminiinen puolesi tarkentaakin sinun itsesi suunnitelleen hieman toispuoleisen kuvion elämäsi riepumatossa ... ja vielä maskuliinisella puolella tämä kuvio sijaitsee, ollen vanhanaikainen mutta menettelevä..tarkoittanee kenties suhteita miespuoliseen/-iin henkilöön/-öihin....

Ja taas tuo kolme... punaista, paperinarua,

Festareillekin (elämän juhlaan) menet tyynyllä ja peitolla varustettuna, olisiko hyvät juhlata sopiva lepo sinulle tähän hetkeen? (vai pohtiiko tätä vain kaksoskuun luonteeni Wink )

...Tunne- ja vesijutuissa olen kyllä niin noviisi, että jos jatkan, niin hapuilen...

Mikä sinulle on käärmeen symboliikka ... toisille se on seksuaalisuutta ...toisille se kuvaa kundaliinienergiaa....- koetko uutta syntyväksi, samalla kun tunnet että joudut siinä ahdinkoon...

tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 30.01.2008 12:49:51 »

tuon maton kutominen,
aivan kuin isä kutomassa viimesiä kuteita elämänmattoonsa,
minä haluaisin hänelle vielä punaista elämänenergiaa,
tuo paperinaru on muuten itelläni vyyhdellä,äiti osti sen joskus jouluaskarteluihin,matonkuteiden leikkuuta olen tässä suunnitellut joutessani,varasto niitä pullollaan,
toispuoleisuus on aina ollut minussa,korvakorukin vain toisessa korvassa nuoruudessani,en pidä parillisesta symmetriasta,
parittomassa on liikettä enemmän,
tyynyn lentäminen kauas-sairasloman jatkuminen näinkin pitkään,nyt alkas riittää ja juoksuksi välillä,
tuo polun aukeaminen keskelle vettä oli kummallista,
ja
käärme edustaa minulle seksuaalisuutta ja se taas edustaa myös vahvaa elämänenergiaa,ehkä just sitä kundaliinin nousua,
mutta se jähmettää minut paikalleni puhumattomaksi,
kuin hydra,vesikäärme,
ehkä minun pitää antaa sen rauhassa syntyä?
kundaliinin nousta?
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 30.01.2008 13:08:49 »

Minun on pakko jatkaa, vaikka Elektra hienosti selvittikin...
Juuri tuolta tunnemaailmasta sinulle pitaisi syntya jokin uusi idea-juuri nyt kun jalkasi on paketissa ja huomaatko kuinka paljon on kolmonen ollut mielessasi viime aikoina
Mielestasi isasi tai maskuliininen puolesi on liiasti rationaalisessa maailmassa.
Phytonin kylla nyt pitaisi antaa sinulle todellisen alyvalayksen
tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 30.01.2008 14:34:41 »

Ihanaa tämä HärkäSkorpioni yhteistyö, luettuani viestinne juolahti mieleen, että voiko tuohon uuden syntymään nimenomaan tarvita juuri sen energian mitä ilmaisusi on...

...eli pythonin tarvitsee synnyttääkseen uutta ottaa energiaa kurkkuchakrastasi, kommunikaatiopuolestasi...

jouduit hiljentymään -  kääntymään itseesi ja sisäänpäin, niinkuin olet sairaslomallasi joutunutkin tekemään.

*pitelee silmiään ettei sokeutuisi kun Nikin älynväläys leimahtaa valaisten maailman tai ainakin puoli Suomea*

-hempeä härkähali- Wink Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: