Vastataanpas nyt kun tämmönen on nostettu, vaikkei olekaan välttämättä enää ajankohtainen.
Itse olen päälle kolme vuotta seurustellut kaksosmiehen kanssa josta viimeisen vuoden ollaan asuttu yhdessä. Suhde on ollut suht harmonista, mitä nyt jotain lyhyitä mykkäkouluja harrastetaan silloin tällöin.
Yleensä johtuu varmaankin siitä kun minä vaadin hältä jotain, ylistystä tai muuta, näin kärjistettynä, haha.
Jotenkin vaan tämä jellona taantuu välillä kissanpennuksi tuon kanssa.
Minua jellonana harmittaa kaksosmieheni levottomuus, ei voi viittä minuuttia kauempaa pysyä paikallaan, kun jos haluaisi vähän halata niin heti ollaan juoksemassa karkuun, verukkeita keksien.
Häntä varmasti ärsyttää välillä jatkuva huomionhakuisuuteni. Hän taas antaa nopeasti anteeksi, jota minä en välttämättä tee, vaan odotan sitä hänen anteeksipyytöänsä. Tiedostan kyllä miten lapsellinen olen välillä, voi kaksosraukkaa...
Tuntuu siltä että nuo meidän piirteet ovat jotenkin tyypillisiä merkeille. Minulla tulee vahvasti leijonan piirteet esiin kaksoseni kanssa, en välttämättä näytä sisäistä leijonaani kaikille, ainakaan samalla tavalla.