Vajra
|
|
« Vastaus #45 : 12.02.2008 10:54:26 » |
|
Sinulla on kiva itämainen nicci, Karma Y, mutta vaikutat katkeralta/näsäviisaalta nuorelta ihmiseltä. Sydämeni särkyy kappaleiksi. Pitäisikö ottaa reseptit masennuslääkkeisiin ja taas hymyillä, suru kun on kiellettyä nyky-yhteiskunnassa... Jos pidät iloa ja myötätuntoa jeesusteluna, se ei varmaan ole minun vaan sinun ongelmasi. Ei niissä mitään pahaa ole. Mutta vaikuttaa siltä, että henkilö joka mainostaa niitä päivästä toiseen ei oikein ymmärrä niiden tarkoitusta. Ja niin, buddhalaisessa terminologiassa on määritelty idiootti-myötätunto . Myötätuntoista toimintaa ilman viisautta, näin maallikkokielellä. mutta olet tyytymätön. Uh-huh, ja sinä varmaan voisit tyydyttää minut siihen taivalliseen iloon ja myötätuntoon? thx, but no thx
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.02.2008 10:56:53 kirjoittanut Karma Yeshe »
|
tallennettu
|
Some are tortured with initiation rites, others say 'hum', 'phat' and always count their rosary, others eat shit, piss, blood, semen and meat, others meditate the yoga of channels and winds, but all are deluded - Virupa
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #46 : 12.02.2008 12:45:21 » |
|
Se on kaikissa muodoissa ja väreissä, sisällä ja ulkona. Se on minä maailmassa ja maailma minussa. Kun saat tuntumaa siihen, tiedät Höpö höpö. Tieto suklaasta ei ole sama kuin sen maku. ... Eläköön AISTIT jepjep ~ on se kuitenkinniinnihanaa että yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta ja kolmannellakin on ihan omat jutut - aitoutta(han) se vainen on - ja kuka tämänkin määrittelee JA pitääkö edes määritellä - no johonkin pisteeseen asti meibi - eikä sittenkään ole aitoustakuuta ... paitsi jokaisella se oma sydänmuotoinen ja jossain kohdin kaikki aito kohtaa ja sallii senkin että kokemukset ovat erilaiset esmes aitoudesta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #47 : 12.02.2008 13:38:13 » |
|
Pitäisikö ottaa reseptit masennuslääkkeisiin ja taas hymyillä, suru kun on kiellettyä nyky-yhteiskunnassa... Jaa, minusta taas usein tuntuu, että juuri ilo se on kiellettyä, ainakin tässä depression tilastoykkösmaa Suomessa. Kaikki on niin suhteellista. Ihmisellä on onneksi kyky hymyillä aidosti ilman masennuslääkkeitäkin.
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #48 : 12.02.2008 14:09:46 » |
|
Pitäisikö ottaa reseptit masennuslääkkeisiin ja taas hymyillä, suru kun on kiellettyä nyky-yhteiskunnassa... Jaa, minusta taas usein tuntuu, että juuri ilo se on kiellettyä, ainakin tässä depression tilastoykkösmaa Suomessa. Kaikki on niin suhteellista. Ihmisellä on onneksi kyky hymyillä aidosti ilman masennuslääkkeitäkin. Samaa mieltä. Tärkeintä kai on kuitenkin se, että jos on iloinen niin sitten on tai jos on surullinen niin sitten on. Aidosti. Ja sen surun olisi yleensä parasta antaa tulla, käsitellä ja käydä läpi ilman niitä lääkkeitä...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #49 : 12.02.2008 14:14:09 » |
|
Ai jaa täällä ollaan masentuneita, no myötätuntoni. Kenties au ja nousuni pitävät minut aina hieman hyväntuulisena elämän leikissä. Liilassa.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #51 : 12.02.2008 14:19:59 » |
|
Voidaan tietty sanoa että tyhmä se aina nauraa, hymyilee ja vitsailee, elämä on vakavaa, mutta miten Ihana on sellainen, joka niin tekee. Sopii ainakin minulle. No niin minullekin. Ja elämähän on sellaista, millaisena sen itse kukin näkee.
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
|
Mirjam*
Kanta-astroilija
Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta
|
|
« Vastaus #53 : 12.02.2008 14:22:43 » |
|
Voidaan tietty sanoa että tyhmä se aina nauraa, hymyilee ja vitsailee, elämä on vakavaa, mutta miten Ihana on sellainen, joka niin tekee. Sopii ainakin minulle. No niin minullekin. Ja elämähän on sellaista, millaisena sen itse kukin näkee. Niin ja toisaalta voisin sanoa, että nimenomaan näyttää ja tuntuu sellaiselta, miten itse kukin sen näkee(haluaa nähdä), mutta elämä on just sitä mitä on, siitäkin huolimatta.
|
|
|
tallennettu
|
Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä. Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna. https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #54 : 12.02.2008 14:22:59 » |
|
Uh-huh, ja sinä varmaan voisit tyydyttää minut siihen taivalliseen iloon ja myötätuntoon? thx, but no thx No ajattelin vaan kun KY:lle tuntuu olevan suuri ponnistus vääntää huulet hymyyn?? Ylläoleva sanoo paljon siitä, mitä mieli valitsee.
Hei vaan, minulla on taas hyvä päivä. VAIKKA joudun taistelemaankin välillä.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #55 : 12.02.2008 14:24:58 » |
|
Ai jaa täällä ollaan masentuneita, no myötätuntoni. Heittäisitkö vielä wienereitä? Ja elämähän on sellaista, millaisena sen itse kukin näkee. Darfurissa ilahduttaisiin tuosta uutisesta. No ajattelin vaan kun KY:lle tuntuu olevan suuri ponnistus vääntää huulet hymyyn?? Haluatko oikeasti tietää mitä pian väännän?
|
|
|
tallennettu
|
Some are tortured with initiation rites, others say 'hum', 'phat' and always count their rosary, others eat shit, piss, blood, semen and meat, others meditate the yoga of channels and winds, but all are deluded - Virupa
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #56 : 12.02.2008 14:34:17 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #57 : 12.02.2008 14:39:31 » |
|
Pitäisikö ottaa reseptit masennuslääkkeisiin ja taas hymyillä, suru kun on kiellettyä nyky-yhteiskunnassa... Maksuton pyrkimykseni ilahduttaa päättyy tähän. Olen pudonnut siitä mikä oli topicin perusongelma, ilo kun kuului hänelle olevan jeesustelua. Tykkäätkö siitä sanasta RV? Heittäisitkö vielä wienereitä? *En tiedä minkä ikäinen tämä kommentaattorimme on??
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.02.2008 14:41:28 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #58 : 12.02.2008 14:41:34 » |
|
Hmm, olet oikeassa. Riehun jo ihan tarpeeksi täällä hämärän rajamailla. Maksuton pyrkimykseni ilahduttaa päättyy tähän hihih Maksulliset ovatkin olleet aina se mun juttu *En tiedä minkä ikäinen tämä kommentaattorimme on?? Iik, pelottaa. Liian nuori sulle, ei onnaa. hui!
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.02.2008 14:45:01 kirjoittanut Karma Yeshe »
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #59 : 12.02.2008 14:42:48 » |
|
Noh, palataan parin inkarnaation jälkeen.. hih hih..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|