Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: intuitio kokemuksia jälleen  (Luettu 3104 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
max.79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Shining


Profiili WWW
« : 03.02.2008 18:26:25 »

Olen lukenut vähän aikaa nut Caroline Myssin kirjaa hengen anatomia. siinä kerrotaan intuitiosta ym. Omat kokemukset ovat olleet nyt jossain unten mailla kunnes koitti 1.2 perjantai!! Shocked

olin asiakkaani luona.. (teen keikka käyntejä työkseni..) siellä asuu äiti, isä 5 aikuista lasta   perhettä en tunne kovin hlö kohtaisesti joskus samoissa piireissä liikutaan.

siinä siivoillessani tuli yhtäkkiä "tunne" että tästä äitistä on tulossa mummo ja toki isästä vaari.. no siinä jatkoin siivouksia. Vanhemmat tulivat kotiin ja juttelimme niitä näitä. yhtäkkiä tämä aiti sanoo että heidän nuorin tyttö synnyttäisi elokuussa... Huh okei.. intuitioni oli siis jälleen hereillä. sanoinkin tälle tulevalle mummolle että mulla kävi tossa aavistus.. mitähän se ajatteli idiot2

noo... seuraava intuitio oli eilen 2.2. jälleen siivoilin mutta kotona. uusi asiakkaani on kova laulamaan karaokea. kävi taas sellainen"tunne" että hän laulaa paikallisessa tänä iltana ja pyytää mua. aavistukseni kävi toteen kun käväisin asiakkaan luona viemässä työsopimuksen.. lähtiessäni hän kysyi" tuletkos paikalliseen laulamaan illalla.."  Huh 

tuli vähän pelottava olo.. sanoin näistä miehelleni. nyt se sanoo mua noidaksi. idiot2

eilen illalla katsoimme James Bondia uusinta (missä on se hyvän näköinen mies coolsmiley).. mun kans on tylsää katsoa kun tiedän miten käy.. sanoinkin miehelleni että toi nainen on sitten katala.. ja niin se petti herra Bondin. voi voi! mieheni vain tokaisi "mistä sä tiesit"  joitain asioita on vain helppo tietää ja varsinkin elokuvista oikeastaan jo osaa aavistaa tapahtumat ja henkilöiden roolit.

oikeassa elämässä on vain niin helppo lukea ihmisten mielialoja. ne oikein näkee päällepäin. tai sitten mulla on jokin kumma kyky tuntea ne jotkut energiat.. en tiedä mutta hullulta välillä tuntuu.

kertokaapa mielipiteitänne ja omia kokemuksia.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 04.02.2008 00:08:55 »

Ihan normaalia tuollainen,älä huoli! Nyt kun yleinen energiataso on nousussa koko ajan meidän on helpompi päästä käsiksi normaaleihin kykyihimme. Olen sanonut täällä varmaan miljoona kertaa tämän, mutta sanon vielä: se, mitä pidämme yliluonnollisena on meille paljon normaalimpaa kuin luonnollinen. Olemme sieluja, joilla on keho, ei kehoja, joilla on sielu. Kaikki kehontoiminta - syöminen, nukkuminen, synnyttäminen, kipu, paleleminen, rakastelu, tunteiden ailahtelu jne. - on Meille eli kehottomille sieluille epänormaalia, kun taas sielun toiminta -telepatia, intuitio, ajatuksen voima, parantaminen jne. - on normaalia. Me vain unohdamme tämän synnyttyämme tänne. Toisille kyvyt ovat auki jo lapsuudesta, toisilla ne aukeavat vasta myöhemmin, jotkut avautuvat niille vasta useiden elämien päästä. Kaikille ne koittavat kuitenkin ajallaan. Jokaisella on vielä oma kyky, jossa on parempi kuin toisessa, ihan kuten maalliset kehommekin ovat hyviä eri toiminnoissa ja huonoja toisissa. Jollakulla on upea lauluääni ja toisella mahtava urheilijan lahja. Sielullisesti joku osaa parantaa mahtavasti ja toinen kokee omakseen selvänäön. Ei sen kummempaa.

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: