Mistäköhän mieleesi AAVIISUINEN nousikin tuo Feng Shui. :
Katsos kun ystävättäreni on kurssittautunut ja hyödyntää noita Feng Shui periaatteita kaikessa.
Hän tulee kanssani uuteen asuntoon katselemaan hieman huonekalujen ja taulujen ym.paikkaa.
Mutta täällä päässä tuo tieto onkin arvokasta!Kaikki turha pois!
Ilmankos olen sitä miettinyt,että nyt lähtee kovalla kädellä.
Ja kyllä.Minulla on joitain lahjaksi saatuja esineitä ja astioita joista en pidä,mutta olen ne säilyttänyt vain siksi,jos lahjan antaja tulee vaikka visiitille.
Nyt annan nekin kiertoon.
Uudessa asunnossa on kylppärissä ihanasti kaappitilaa!
Sinne saa tosiaan meikit ja hajuvedet,hammasmukit,pyyhkeet,pesuvälineet sun muut tarvikkeet,joita naisilla on pilvin pimein,siististi sijoitettua.
Eilen ystäväni ilmaisi halunsa järjestää vaatekaappini.
Siitä vaan ja mieluusti.
En kykene sen kanssa mihinkään järjestelmällisyyteen.
Kun jokin vaate on kadoksissa ja en heti sitä löydä,niin johan alkaa penkominen ja kasaan lopulta yhden hyllyllisen seuraavalle hyllylle ja sitten kaikki onkin mullin mallin.
Päiväkirja,,,
Kyllä,niissä on huonoja muistoja,mutta enimmäkseen hyviä,koska en ole kirjoitustuulella,kun en voi hyvin.
Eli en raaski niistä vielä luopua.
Ja yhdessä paksussa on valtavasti muistoja nuorista,joitten kanssa työskentelin Walkers kahvilan aikana.Ihania piirroksia ja runoja sun muuta.
Olen liimaillut niitä sinne väliin.
Se on rakas,vaikka siellä on kyllä kipeitäkin asioita.
Tänään vointi on PALJON PAREMPI!
Nämä purkaukset täällä ja kokemusten jakamiset ovat varmaan auttaneet.Tuoneet asiat alitajunnasta käsittelyn tasolle.
Söin jopa aamupalaksi leipää!
Aloitan varmaan muutto-topicin tuolla toisessa ketjussa,koska oksetus alkaa kääntyä yhdellä jos toisellakin muuksi puheeksi.Itse mukaan luettuna.Hyvät vinkit ovat tarpeen näin isossa projektissa!
Ja aarrekartan voisi kyllä tehdä!Kuullosti hyvältä ajatukselta,kun suunnilleen tiedän,mitä haluan!