Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Liirum, Jeesus, Elvis, Buddha, Marimekko, Allah, Laarum  (Luettu 17049 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #30 : 12.02.2008 13:28:44 »

Mutta kun se on tuon minun rakkaani Gurdjeff-veijarin kirjoittama... Embarrassed
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Vajra
Astroholisti

om tare tuttare ture soha

Profiili WWW
« Vastaus #31 : 12.02.2008 14:04:30 »

Belsebup meinaan,,, knuppel2

Grab a Bat.

Vapauttakaa sisäinen Belsepuuppinne ja näyttäkää keskaria
lähimmäisellenne! Sanokaa jotain nasevaa!
Belsebuub puhdistaa teidät pyhyydestä, enään ei tarvitse alistua
Liirum laarumille. Belsebub on tosi Jumala.

Niinku
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #32 : 20.02.2008 00:51:21 »

Jeesustellen, "niin kuin te tuomitsette niin tullaan teitäkin tuomitsemaan"...laittaa miettimään aina kun vajavaiset aivoni kehittävät tuomitsevan ajatuksen...

Jeesus tarkoitti tällä, että kun kerran olemme yhtä, (Kristus-tietoisuus,Buddha-tila, Ykseys, Rakkaus yms.) tuomitset itsesi tuomitessasi veljesi.
Se on aina ego joka tuomitsee, et sinä, mutta joka hetki voit valita kumpaa ääntä kuuntelet, egon vai Rakkauden.

Sellainen ihminen joka kokee olevansa syntinen tuomitsee paljon, koska projisoi oman pelkonsa/syyllisyytensä toisiin.
Jokainen luo omilla ajatuksilla tämän niin kutsutun elämän, mikä on oikeastaan vain unta.
Toisin sanoen; pelkoa, syyllisyyttä, vihaa mielessä -> näkee pelkoa, syyllisyyttä, vihaa muissa ja elämässä... niin ikään rakkautta, rauhaa ja anteeksi antoa mielessä, naitä kaikkia muissa ja omassa elämässsä.

Nyt kuulen kun hypit ja kiljut, että miten sen pelon saa pois sieltä mielestä? Minäkin haluan rauhaa ja rakkautta elämääni!
Vastaus on: anteeksi anto itselle ja sitä kautta kaikelle.
Eräs viisas lapsi sanoi kerran:'Että kun eilen oli tänään ja tänään on tänään ja huomennakin on tänään niin mihin ne kaikki päivät oikein haviää?'

Niinpä...

Nyt hetki.

Syyllisyys pitää kiinni 'menneisyyden' muistikuvissa: 'sillonkin tapahtui niin', 'eilenkin minä kaaduin naamalleni', 'ainahan liikennevalot vaihtuvat vihreästä punaiseksi' ja näin sitä sitten luodaan uudestaan ja uudestaan kunnes muistikuvat annetaan anteeksi. Ja jos tuntuu, että joku kipeä asia on mahdottoman vaikea itse antaa anteeksi niin sen asian voi aina antaa anteeksi annettavaksi.
Kenelle?
Itse käyttäisin sanaa Pyhä Henki tai Jumala, mutta sinä saat kutsua sitä Allahiksi, Buddhaksi, Jeesuksesti, Rakkaudeksi tai mikä nyt tutuimmalta tuntuu.
Hän vie sen aina riemuiten Taivaan kirkkauteen jolloin nähdään ettei sitä koskaan ollutkaan olemassa. Sielä missä on Valoa ei voi olla pimeyttä!

Näin ne muistikuvat sulavat kuin voi auringossa ja elämä muuttuu viimein Rakkauden riemuvoitoksi!

Tämä minä kutsuisin 'henkiseksi kasvuksi' vaikka oikeastaanhan se ei ole mitää kasvua vaan todellisuuden muistamista. Jotai mitä me olemme unohtaneet.

Ajatus kirjoitti hienon ajatuksen, että henkisyys löytyy jokaisesta meistä sisältä.
Hiljennyn joka aamu ja pyydän, että minua ohjattaisiin... antaudun korkeimmalle, joka on sisässäni. Tässä ohjauksessa kaikki menee hyvin voi tehdä Ihmeellisiä asioita!

Elvis sanoi aikoinaan lehtihaastattelussa: 'Minun ääneni tulee Jumalalta.'
Arvatkaapa kumpaa ääntä hän kuunteli, egon vai Rakkauden?   :Smiley
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #33 : 20.02.2008 09:46:29 »

Theus, sinä olet muistanut!  smitten
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Vajra
Astroholisti

om tare tuttare ture soha

Profiili WWW
« Vastaus #34 : 20.02.2008 16:38:00 »

Lainaus
Nyt kuulen kun hypit ja kiljut,

Kiitos kun huomautit, mutta oliko siinä kaikki?

Lainaus
Hän vie sen aina riemuiten Taivaan kirkkauteen jolloin nähdään ettei sitä koskaan ollutkaan olemassa.

Jokaisella on elettävänä henkilökohtainen karma, muuten olisimme
kaikki taivaassa.

tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: