Itselläni intohimo on hallitseva ominaisuus. Suurin osa aikuiselämästä on mennyt opetellessa elämään tämän ominaisuuden kanssa, sillähän on kuitenkin huonotkin puolensa.
Minusta Aurinkomerkki voi kertoa asioita, mihin suhtautuu lopulta intohimoisesti. Esimerkiksi minä olen Kaksonen ja janoan tietoa. Minua ärsyttää suunnattomasti, jos jokin asia kiinnostaa minua, enkä tiedä siitä tarpeeksi. Mutta muutenhan Kaksosta ei yleisesti ottaen pidetä erityisen kiihkeänä merkkinä.
Suuria intohimoja on transiittipuolelta pistänyt minulla liikkeelle Pluto ja Uranus - Aurinko on kumpaankin neliössä. Uranus etenkin aiheuttaa sellaisia äkkirakastumisia, joilla tavallisesti on yhtä äkillinen loppu.
. Pluto taas haastaa eri tavalla. Se suorastaan pakottaa ottamaan sen sisäisen tulen ja voiman käyttöön, mikä ei välttämättä ole hauskaa sellaisista ihmisistä, joille itsensä ja tunteidensa hallitseminen ja coolina pysytteleminen
(kuten plutonikoille on aika tyypillistä) on hyvin tärkeää. Tässähän on olemassa se pelko, että intohimo muuttuu jotenkin tuhoavaksi.
Olen huomannut, että perussuomalainen säikkyy intohimoista ihmistä. Teoriassa ominaisuus kuulostaa monestakin hienolta, mutta käytännässä siitä kehitetään välittömästi ongelma, kun se havaitaan kanssaihmisisessä (kuten minussa). Intohimo on kuitenkin sukua aggressiolle ja intohimoisuus tulkitaan usein äkäisyydeksi. Äkäisyydeksi se kyllä nopeasti muuttuukin, jos minusta yritetään väkisin vääntää sellaista peruskilttiä tyttöä, jonka pääasiallinen tehtävä on miellyttää muita.
On mainittava vielä, että myös siskoni on todella kuumaveristä tyyppiä ja hän on moninkertainen Oinas. Tämä kuumaverisyys ilmeni erityisesti lapsena, mutta niin hänkin onnistui pusertamaan itsensä suomalaisen viileänkohteliaaseen muottiin. Plutonikko on muuten hänkin, Skorpioni nousussa. Suoraan sanottuna intohimon tukahduttaminen ei ole ollut hänelle lainkaan hyväksi.