Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vinkkejä meille muuttajille  (Luettu 96018 kertaa)
0 jäsentä ja 27 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #45 : 10.02.2008 22:02:35 »

Täytyypä tutkia tuo menneisyyden alue sitten tarkkaan,sillä en halua mitään menneisyydestä nousevia ikäviä juttuja raahata nyt mukani! knuppel2

,,,tai sänky ei ole seinällä,mutta sängyn pääty,, 2funny

Ja taas räjähdin nauramaan,oli niin osuva tarkennus. Grin smitten

« Viimeksi muokattu: 10.02.2008 22:47:32 kirjoittanut Chandra » tallennettu

Sissis
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #46 : 10.02.2008 22:05:22 »

(tai sänky ei ole seinällä, mutta sängyn pääty)
   2funny  ...pallilta tippuminen oli tosi lähellä...   2funny
tallennettu

aurinko &  kuu Leijona
nousu &  merkurius Rapu
venus Neitsyt
mars Skorpioni
Tuli-Vuohi
Keltainen Spektraali Siemen

http://kuutarha.nettisivut.fi/
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #47 : 10.02.2008 23:23:15 »

Jos nyt vähänkään tuota karttaa oikein osasin tulkita,niin kaikki ilmansuunnat olisivat just nappiin! Cheesy
Makuuhuone pohjoiseen ja ne peilit näyttää sinne.

Mun makuuhuoneessa nukutaan ja kyllä sitä saa katsella,kun minä nukun.Siis Arkkienkeli Uriel tai Mikael,joista minulla on molemmista isot ikonimaiset taulut.
En ole varmaksi vielä päättänyt,kumpi sinne huoneeseen muuttaa.
Riippuu väreistä ja nyt on taas hinku saada sininen makuuhuone,jossa keltaista,hopeaa ja ehkä myös vähän oranssia.
Siinä tapauksessa Mikael tulee makuuhuoneeseen.
Oisipa turvallista nukkua! angel smitten

Tigrinum!!! Shocked
Nyt minulta on kyllä mennyt jokin juttu ohi,vai mitä noissa kärpäsenläntin kokoisissa teksteissä oikein luki? Huh
Samalla lailla näin myös Mirjamin nukkumassa. Grin

tallennettu

Mirjam*
Kanta-astroilija

Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta

Profiili
« Vastaus #48 : 11.02.2008 08:59:15 »

Minäkin olen tihrutellut noita pikkutekstejä.  Huh Suurennuslasia en silti tarvinnut sentään. Ilman apuvälineitä (linssejä) en taitaisi nähdä kuin valoa välkkyvän näytön.   Grin
Juu, kyllä painovoima vetää minut ihan vaakatasoon patjalle. Voisi olla huikea kokemus nukkua ja rentoutua "ilmassa". (tosin en saanut nyt nukuttua edes vaakatasossa)  Embarrassed
Olen kummasti jumittunut tähän muuttoketjuun, vaikken itse ole juuri nyt muuttamassa.  Shocked
Olen ehkä niin vahvasti hengessä mukana.  Wink
tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #49 : 11.02.2008 11:12:01 »

Mitäköhän se kaikki onnea tuova pitäisi sisällään! Cheesy
Mitä te sinne laittaisitte?
Minulle tuli ensimmäisenä mieleen joku lukemattomista enkeleistäni.
Enkelit edustavat minulle rakkautta. smitten
Mutta jos ei ole parisuhteessa,niin pitääkö se sitten jättää tyhjäksi,vai,, Huh :Smiley

En tiedä Tigrinum mitä sinulle nyt nousee alitajunnasta.Mutta kuuntele niitä kuitenkin,ei se juurikaan petä.
Ja tosiaan,laita ne pullot jonnekin muualle.
Jos nyt ihan tuosta piiperryksestä jotain ymmärsin,niin Ardith on ollut darrassa ja elämän mies on päässyt karkuun. Grin

Ei se minnekään karannut.Löydät kyllä seuraavalla kerralla.Jos on elämäsi mies,niin siellähän sekin on etsimässä sinua. Wink Wink

Ja Mirjam! Cheesy
Ole vaan täällä meidän ilonamme.Tuot tuota tietoakin,kun itse emme niin nyt ehdi kirjoja katselemaan.
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #50 : 11.02.2008 13:38:42 »

Tuo alue sijoittusi mulle olohuoneen nurkkaan ja myös olohuoneen ikkunaan ja parvekkeelle osittain.
En vain tiedä miten suuren osan tuo alue sitten käsittää. uglystupid2

Siinä on kyllä osittain television paikka,mutta voihan telkusta katsoa jotain lällyä,,, Cheesy smitten
Sitten olen siihen ajatellut kyllä isoa taulua,joka reiki-1 kurssilla hankittu ja siinä on japanilaisen naisen kasvot.
On kyllä rakas,koska ykköskurssi kolahti minuun eniten.
Mutta miten se parisuhteeseen liittyy? Huh

Joutsen! smitten
On sulkia ja höyheniä vaikka kuinka,mutta myös pieniä kristallijoutsenia on kaksi.
Ne nyt ainakin symboloivat minulle rakkautta.

Onneksi tulee se Feng Shuin ammattilainen sinne mukaan,niin ei mun tarvia ihan kaikkea tietääkään,,, Cheesy
tallennettu

Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #51 : 11.02.2008 13:47:12 »

Mitäköhän se kaikki onnea tuova pitäisi sisällään!
...
Minulle tuli ensimmäisenä mieleen joku lukemattomista enkeleistäni.
Enkelit edustavat minulle rakkautta.

Hei "Chandra"

Itselläni on enkeleitä joka huoneessa.
- tuntuu hyvältä, kun niitä on paljon

Nii-in, mitähän sinne laitettaisiin...
... Viherkasveja sinne ei siis oikein ainakaan mahdu, kun ikkunalautakin otettiin pois.. Mutta voisin toki laittaa ikkunalle roikkumaan kaksi sydämen muotoista kristallia!!

Hei "Tigrinum"

Kukkia voi laittaa myös amppeeliin roikkumaan. 
- sydämen muotoisia kukkia

smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #52 : 11.02.2008 14:01:46 »

No tulihan se meidän ammattilainenkin sieltä neuvomaan! Cheesy smitten
Mitä sinulla Elämänilo on siellä alueella?

Ja minkä katson ulko-oveksi ja mistä päin?
Kun talon ulko-ovi on pohjoisen puolella,mutta kääntyy niin,että avautuu lännestä.
Siitä kävellään käytävää ensin itää kohti ja takaisin päin niin,että mun asuntoni ovi on itään.
Olen kuullut että henkisyys tulisi idästä ja haluaisin sen pitää tavallaan minun ovenani.
Ja raha tulee pohjoisesta,niin pitää kai kurvin kautta astua sisään. Grin
tallennettu

Mirjam*
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #53 : 11.02.2008 14:05:06 »

Minä itse olen jo kauan nähnyt "sieluni silmin" sen patsaan, jonka haluan fengshuijata parisuhdealueelle.  Wink
Sellainen iso kipsi tai puu patsas, jossa on kauniisti toisiinsa kietoutuneet mies ja nainen tai seisovat vastakkain ja pitävät toisiaan käsistä kiinni ja katsovat silmiin.
(silhuetti patsas, "varjokuva")
En ole vielä sellaista löytänyt, jonka "esteettinen silmäni kelpuuttaisi". (ironistako?)  Grin
Lisäksi "kehotetaan" tälle alueelle laittamaan esineitä "parittain".
Kaksi kynttilää, kaksi maljaa, kaksi jne jne
Ei yhtä nojatuolia, vaan kaksi, jotka kutsuvasti ovat asetettu niin, että siihen mieluusti istuisi kaksi ihmistä juttelemaan ja tutustumaan paremmin.
Taulu seinällä parisuhdealueella, voisi kuvata myös jotenkin parisuhteelle toivomaansa sisältöä. (ei siis yksin nököttävä ihminen tms)
Tällaiset nyt päällimmäisenä tuli mieleeni....
tallennettu

Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #54 : 11.02.2008 14:28:04 »

No toivoisin kyllä henkistä kumppania ja itse asiassa kaikki japanilainen liittyy minulle henkisyyteen.
Ja taulu ei oikeastaan ole minun,,,vielä
Se on erään minulle tärkeän miehen,joka kävi tuon ykköskurssin kanssani.
Ei meistä mitään paria tule,mutta taulu on hänen ja minun seinällä,että kaksi meitä siinä,jos mutkan kautta hakee taas. Grin

Kaksi massiivista kynttilälampettia minulla on ja ne eivät taida sopia kuin tuolle seinälle.
Ne ovat kaarevia,pitkiä kynttilöitä varten.Materiaali on kuin sementtiä ja väri valkoinen.
Olen kyllä antanut kynttilöitten savun luoda kumpaankin omaa kuvaansa ja niitä onkin jännä katsoa.

Pidän vapaapäivää muutosta,koska päivä on alkanut puhelimessa roikkumisella ja kohta nyt ollaankin jo iltapuolessa.
Nyt voi pohtia hieman ennakkoon näitäkin asioita.
Ja kiitos tuosta pareittain vinkistä. Smiley
tallennettu

Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #55 : 11.02.2008 14:39:57 »

Muistan myös että makuuhuoneeseen ei sopisi laittaa esim. tuttujen ihmisten valokuvia, koska ne saattavat alitajuisesti häiritä ja tuntea ne katseet kun harrastaa sitä, mitä nyt makuuhuoneessa harrastetaan nukkumisen lisäksi. Smiley

Minäkin muistan lukeneeni, että jonkun parin makuuhuone-elämä vilkastui heti, kun sängyn yläpuolelta poistettiin anopin, apen ym. sukulaisten kuvat. Grin

Olen siis ajatellut, että ei sukulaisten kuvia minun makuuhuoneeseeni eikä mitään "ylimääräistä" sängyn yläpuolelle, mutta nykyisin olen kuitenkin sellaiselle "tauluhyllylle" laittanut muutaman kaverin hääkuvan. Ne sijaitsevat tosin seinällä sänkyä vastapäätä. Mutta olisikohan feng shuin mukaan nekin parempi siirtää, ja pitää makkarissa esim. vain omia kuviamme tai muita "parisuhdesymbolisia" kuvia?
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #56 : 11.02.2008 15:08:48 »

No tulihan se meidän ammattilainenkin sieltä neuvomaan! Cheesy smitten
Mitä sinulla Elämänilo on siellä alueella?

Ja minkä katson ulko-oveksi ja mistä päin?

Hei "Chandra"

Ulko-ovesi on se,
josta astut asuntoosi sisään.

Itse asetan bagua kartan siten,
että
1-alue on pohjoiseen ja 9-alue etelään.

Parisuhde-alueella minulla on
pari punaista sydämen muotoista tyynyä

- tällä hetkellä alue ei ole aktivoitu

Jos toivoo itselleen parisuhdetta,
alueella kannattaa polttaa

vesiastiassa kahta punaista kynttilää
- kynttiöitä sytyttäessä
ajatellaan tulevaa rakkaussuhdetta

Ohessa pari kuvaa, jotka ovat hyvin toimineet.

smitten Elämänilo
« Viimeksi muokattu: 11.02.2008 15:22:40 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #57 : 11.02.2008 16:04:02 »

Kappas vaan!
Siinä eka kuvassa on keskellä veistos,jollaisen ostin nimpparilahjaksi aikoinaan miehelle,josta en paljon välitä nykyisin kuulla. Grin
Mutta toimihan se aikansa.

Niin että niitä pitää aktivoida silloin,jos säpinää haluaa? Huh
Ei ihan nyt.On tämä muutto nyt sekoittamassa päätä.
Tilasin äsken muuttoauton ja kaksi kantajaa tulee mukana.
Olen käyttänyt heitä ennenkin ja tosi nopeasti ja varoen toimivat.
Tällaisen päivän,kun ei jaksa pakkaaminen innostaa,voikin hyödyntää asioitten hoitamiseen.
Huomenna taas pakataan. Cheesy

Ai niin!Toivottavasti sen rakkauden alueen aktivointi ei tartu kissaan.
Olisi kamalaa jos huutaisi siinä kuukausi kaupalla. buck2  Grin
Minä kun en ihastu kovin helposti.
tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #58 : 11.02.2008 16:09:32 »

Jotenkin yksi asia hämää tuossa feng shuissa, tiedän kyllä että lähtökohtana on "oman maun mukaan ja siten miten itsestä parhaasta tuntuu", eli minun kohdallani se tarkoittaa pienille koriste-esineille ei ja taulunkin pitää olla jotenkin hyvin erityinen ja täydellinen että sen haluaisin seinälle.. Minulle viihtyisä koti on sellainen, että siellä voi olla muutama tyylikäs koriste-esine, mutta ei sen enempää. Tilaa, avaruutta, mielellään suuria linjoja ja pelkistettyä. Kammoan kaikkea tilpehööriä, kerää vaan pölyä. Joten minulle jää aika vähän "työkaluja" luodakseni noille bagua-kartan alueille jotain symboleja.. Onneksi tykkään edes viherkasveista.  Grin
tallennettu
Mirjam*
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #59 : 11.02.2008 16:09:43 »

Minä en tiiä noista "aktivointien rituaaleista" sen enempää (Elämänilo varmasti tietää), mutta kun olet "Reiki-ihmisiä", tiedät mikä on intention.....
Intentionaalia siis peliin..
(sorry tällainen höpötys, olen valvonut melkein koko viime yön ja ajatukset hiukan "levottomasti" kulkevia väsyneenä)  buck2

Tigrinum; Ei siihen mitään tilpehöörejä tarvita. Minullakin on lähes tyhjät kaikki kaapinpäälliset yms. Vain "harkittuja" selkeitä yksityiskohtia ja mieluusti ne "koriste-esineet" joita on, saavat olla massiivisia ja selkeitä.
Kirjahyllyä en ottaisi mistään hinnasta...
Paitsi sellaisen missä todellakin on vain kirjoja.
« Viimeksi muokattu: 11.02.2008 16:12:17 kirjoittanut Mirjam* » tallennettu

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13
  Tulostusversio  

Siirry: