Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vinkkejä meille muuttajille  (Luettu 95982 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
selkälokki
Vieras
« Vastaus #60 : 11.02.2008 16:37:00 »

Juu, ei tarvita tilpehöörejä, mielestäni fengshuin perusajatuksia onkin juuri se, että energia pääsee hyvin liikkumaan ja mieluummin liika tavara pois.
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #61 : 11.02.2008 19:03:21 »

Tuota minäkin olen kuullut,mutta ehkä nuo aktivoinnit,kuten seremoniat yleensä,lisäävät sitten hetkeksi tavaran määrää.

Ajatukselle sanoisin ilman Feng Shuin tietoa,noin intuitiivisesti kuullosteltuna,että en välttämättä haluaisi ystäviäni makuuhuoneeseen.
Sijoittaisin heidät olohuoneeseen ja jonkun sellaisen soppatykki-ystävän kuva voisi olla vaikka keittiössä,, Huh
Makkarissa minulla on ollut vain yhden miehen kuva.Hän on jo edesmennyt ja saa tulla uniini.
Hänessä oli jotain niin ihmeellistä,että en osaa sitä selittää.
Kulkija mies,ei asettunut paikoilleen.
Mutta kun tuli,niin sai tulla ja lähtönsäkin toki hyväksyin,koska häntä ei oltu sidottavaksi luotu.
Näin meillä meni yli 20 vuotta.Ystävinä avioliittoaikoinani,joskin vetovoima välillämme oli aina suuri.
Eron myötä jotain muutakin,mutta ei koskaan seurustelua.
Siihen hänestä ei olisi ollut kenenkään kanssa.

Taas meni hiukan offiksi,mutta tämä ei ole minulla ollut muuttopäivä,joten anti mennä vaan.Nyt saunaan rentoutumaan,,, smitten
tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #62 : 11.02.2008 19:16:31 »

Chandra... Mä voin tulla pakkaamaan sun tavaroita, niin tee mun opinnäytetyö, jooko? Katsos mulla alkaa olemaan kohta ongelmia.  2funny Pieni kaksio, jossa on jo neljä valmiiksi pakattua muuttolaatikkoa. Minne laitan ne, miten mä elän niiden kanssa seuraavat kolme viikkoa?? Ne on tiellä joka paikassa...  Grin Vaikeeta siivotakkin kun täällä on tollasia laatikoita ja kun niitä ei hirveesti jaksais kantaa paikasta toiseen.. Hehheh, innostuinko VÄHÄN liian aikasin......  crazy2

No ei se mitään.....  Smiley
Ainakin muuton osalta kiire väheni.
Ja sain tänään siivottua keittiön allaskaapin, hinkkasin sen loistavan puhtaaksi ja sitten vielä desinfioivalla pesuaineella.. Pesin kaikki keittiöpyyhkeet, patakintaat ja patalaput (joista yksi patakinnas kutistui pesussa ihan miniksi, nauroin sille vedet silmissä  2funny)... Ja kaikki rojut lähti roskiin... Tuli samalla pestyä tasot, imuroitua keittiö ja pestyä myös lattia tosin aika huolimattomasti, mut kuitenkin. . .
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #63 : 11.02.2008 19:44:48 »

...
Niin että niitä pitää aktivoida silloin,jos säpinää haluaa? Huh

Hei "Chandra"

Mikä tahansa alue voidaan aktivoida.

Tärkein alue on keskellä
- kaikki alueet ulottuvat siihen
- alue symbolisoi terveyttä.

smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #64 : 11.02.2008 20:12:40 »

Jos suinkin ehdit Elämänilo,niin kertoisitko meille noista aktivoinneista. Cheesy
Varmaan löytyy jostain muualtakin topicilta,mutta jos kasataan tähän nyt tuleviakin muutajia varten yhdessä tietoa,niin olisi mukava tietää.

Keskellä minulla on avara baarikeittiö ja ehkä kylpyhuone osuu siihen vielä.
Noita värejä kai voi laittaa vain pikkuisen jotain kullekin alueelle,ettei kodista tule värikarttaa.Vai?
Mielikuvitusta vaan peliin ja pitää katsoa mitä täältä lähtee mukaan. Cheesy
tallennettu

Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #65 : 11.02.2008 20:31:35 »

Jos suinkin ehdit Elämänilo,niin kertoisitko meille noista aktivoinneista. Cheesy

Hei "Chandra"

Tässä yksi linkki aiheesta

Klikkaa
Feng Shui sisustus

smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Mirjam*
Kanta-astroilija

Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta

Profiili
« Vastaus #66 : 11.02.2008 21:08:48 »

Chandra, voin tulla paikanpäälle tekemään sisustus-suunnitelman intuitiivisen fengshuin pohjalta  Grin Tai se taitaisi sitten olla fenghshuijausta...
Oikeesti silti olen niitä tehnyt muutamille...  Smiley
tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #67 : 11.02.2008 21:26:21 »

No sittenhän teitä olisi siellä jo kaksi! Cheesy
Jos antaisin vapaat kädet,niin mikäköhän olisi tulos? Huh
Tunnistaisinko kotini?

No,kyllä tietty pääsääntöisesti itse haluan katsoa,että minulle tärkeät esineet ovat esillä,mutta aika avoin olen muutoksille. Cheesy
Huikkasen sulle sitten.Ei se kauaa kestä,kun olet perillä. Wink Cheesy

Ja Tigrinumin kanssa teen kyllä vaihtarin!Ilomielin,mutta päättötyösi ei taitaisi olla mikään menestys. 2funny
Minä ja paperit. buck2
Tuskin liian aikaisin mitään olet tehnyt.Parempi myöhään,kuin,,,
Tuntuu että aikaa on vielä paljonkin,mutta saat nähdä,että voi kiirekin lopussa yllättää.
Ja turvallisempi olo on,kun on noin valmista kuin sinulla.
Eihän sitä tiedä koskaan mitä muuta eteen tulee,eikä aina voi tai jaksa tehdä.
Pitikin kirjoittaa,että kannattaa aloittaa ajoissa.

Kiitos Elämänilo!Käyn tuolla kurkkaamassa.Näin kun ei muista alueita,että mikä missäkin,niin häiritsee vaan se topicilta ja lähteestä toiselle hyppiminen,mutta pitää kai ottaa ihan oma aika sille ja tutkia nyt vähän tuota lahjakirjaakin.
tallennettu

Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #68 : 12.02.2008 09:11:28 »

Ajatukselle sanoisin ilman Feng Shuin tietoa,noin intuitiivisesti kuullosteltuna,että en välttämättä haluaisi ystäviäni makuuhuoneeseen.
Sijoittaisin heidät olohuoneeseen ja jonkun sellaisen soppatykki-ystävän kuva voisi olla vaikka keittiössä,, Huh

Totta, noin kun sen sanot, niin enhän minäkään oikeasti halua ystäviäni makuuhuoneeseeni. Grin Tähän asti he ovat kököttäneetkin tyytyväisinä olkkarin kirjahyllyssä, mutta nyt kun sen vitriini alkoi täyttyä uusien hääkuvien myötä, niin keksin mukamas hyvän idean levitellä valokuvia makkarin puolelle. Mutta fiksumpaa olisi varmasti siivota vihdoin se kirjahylly... idiot2 Grin
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #69 : 12.02.2008 21:29:09 »

Täällä myös yksi muuttaja...vielä n.viikko niin pääsee uuteen kotiin. Entisessä(siis nykyisessä vielä)asunnossa minulla on eteisessä peili. Koska eteinen on pieni,niin peili suurentaa sitä. En sitten tiedä onko se feng shuin kannalta hyvä paikka. Kaktusharrastajana kaktukseni ovat ikkunalla, feng shuin mukaan ovat kai liian piikkisiä(?), mutta katson että ne suojelevat minua ikkunasta tulevaa huonoa energiaa vastaan.

Muutossani on ollut vastoinkäymisiä, mutta tavallaan nekin olivat onni onnettomuudessa. Entinen asukas ei ollut siivonnut paikkaa(vuokrakämppä)ja jouduin sen itse siivoamaan...ei harmittanut sitten enää kun sain 150e alennusta vuokrasta ja ilmatteeksi uudet tapetit ja maalit. Ensi viikonlopun olenkin sitten tapetoimassa ja maalailemassa uutta kämppää. Ja ensi kertaa minulla on oma pihapläntti, rivariin kun muutan Smiley Ah, sormet multaan keväällä!
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #70 : 14.02.2008 23:38:04 »

Onko asbolos unohdettu tänne yksin muuttonsa kanssa? :'(Anteeksi,kun näin pääsi käymään.
Joko valmista muuttoauton tulla?
Äläkä vaan sano,että on,kun omani on pakkaamista ja tavaroitten valikoimista mukaan otettavien ja jonnekin kiertoon ohjattavien laatikoihin. Undecided

Seisoin vaatekomerossa tämän päivän ja erottelin vaatteita,joihin on vielä toivoa mahtua,joihin mahdun ja jotka raakkaan kylmästi pois.
Liinavaatteita jätesäkkiin ja nimilappu päälle ja sitä mukaa tyhjänä olevaan hoitohuoneeseen.

Saatan,jos hyvin käy,saada avaimet uuteen asuntoon jo ensi viikolla,joten astioita voisi viedä jo kaappeihin,samoin vaatteita.
Mutta tuota pientä krääsää,,, :buck2:Sitä riittää ja riittää!
Olen onnellinen,että neliöt vähenevät,eikä tällaisia komeroita enää ole,joihin varastoida vaikka mitä!

Mites muilla muuttajilla? Cheesy
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #71 : 15.02.2008 19:29:17 »

Täällä on asiat niin että uuden asunnon remontti on lähes valmis.. Kylppäristä yksi seinä laatoittamatta ja lattia. Muuten valmis. Sitten voikin alkaa siellä siivoamaan. Muuttoon on 2 viikkoa, joten ehdin siivoamaan eli imuroimaan ja pesemään lattiat aika monta kertaa... Ne on pakko siivota aina uudelleen ja uudelleen kun sitä raksapölyä leijuu ilmassa pitkät ajat...

En ole pakkaamisessa edennyt sitten viime maininnan, 4 muuttolaatikollista täynnä.. Mutta olen kyllä siivonnut täältä kaikkea tavaraa pois.. Ylimääräsiä vanhoja vuodevaatteita ja pari vanhaa pyyhettä esimerkiksi vein kissakodin pikku asukkaiden vuodevaatteiksi.  Smiley

Mulla on täältä laatikot loppu..
Mutta pidän kyllä nyt vähän taukoa tässä hösellyksessä keskityn välillä kouluun.  Smiley

smitten  kaikki muuttajat ja muutostajat ja  Cheesy suunnittelevat ynnä hengessä mukana olijat .... ah minä olen muutohössäkän jäljiltä muutaman viikon oleillut ja antanut sen raksapöllynkin laskeutua  Embarrassed ja tottapuhut Tigrinum sitä riittää ...

En meinannut aluksi edes suostua tälle vissille viisaudelle - että muutto  VAIKKA se oli ja on tai siis oli ihan toivottu ja innolla odotettu NIIN sen jälkeen on todella oltava ja annettava NIIN raksapöllyn kuin energioidenkin laskeutua/asettua/ hakea uusi järjestys/ ja taas että mites tässä uudessa muuttuneessa tilanteessa toimitaan - yksin ja yhteen -  Cheesy ettei tarvi valvoa miettimässä yöllä kahteen 2funny

Joo mie meinasin ajaa Ferrarilla läpi koko asettumisen - vaan kun tyssäsi niin tyssäsi - ja on syytäkin ... Smiley

smiley6600 ootteko käyttäneet banaanilaatikoita NE ne vasta on hyviä ja ilmasia muuttolaatikoita; vahvoja ja käteviä kun niissä on kantokahvatkin eli aukot reunoissa ... täällä niitä piipbanaanilaatikoita saa kaupoista kun käy kyselemässä ja sopimassa eli varaamassa OVAT suosittuja  Cheesy ja useat kaupat niitä säästävät muuttajille, ainakin täällä Pohjois-Kymenlaaksossa

smitten viisuinen
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #72 : 15.02.2008 20:57:42 »

Kiitos Aaviisuinen kannustuksesta ja varoituksesta!  smitten

Itsekin ajattelen,että se on siinä vaan,kun suoritan uuden asunnon puhdistusrituaalin ja asetun taloksi,mutta ei se taida mennä sitten ilman sopeutumisvaihetta. Huh

Pysähdyksiä tulee vähän väliä,joten muuttamiseen kannattaa kyllä varata aikaa,mikäli ei ole tehopakkaus.
Ja banskulaatikot ovat käytössä.
Nyt olivat kaupasta loppuneet ja pyysin säästämään mulle.

TIGRINUM!
En ole kortta ristiin minäkään tänään muuton eteen tehnyt. Grin
Poltellut kynttilöitä ja suitsukkeita vaan ja lähetellyt reikiä sinne sun tänne ja loppuaika puhelimessa. smiley6600
Joten huomenna olisi aika laittaa turbovaihde päälle! knuppel2
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #73 : 17.02.2008 13:53:33 »

Eilen tuli tyhjennettyä astiakaappeja.Tosi hitaasti sujui homma,mutta pakotin itseni siihen.
Nyt vielä hiukan jatkamaan ja sitten saan pestä ne. buck2

Iloisena asiana se,että EDISTYSTÄ TAPAHTUU ja odotan niin malttamattomana pääsyä uuteen kotiin. Cheesy

Lakanat sun muut petivaatteet on jo pakattu muovisäkkeihin.
Kirjat poissa,paitsi uni ja tarotkirjat joita päivittäin tarvitsen. smitten
Ne pakkaan viimeiseksi,että ovat kätteni ulottuvilla kun pääsen uuteen kotiin.Samoin kynttilät ja kivet.

Foorumille aina välillä levähtämään ja lukemaan mielenkiintoisia kirjoituksianne.Ne piristävät ja taas pörhälletään askeleen eteenpäin. Cheesy
KIITOS teille immeiset,kun olette siellä jokainen paikallanne ja annatte aivan uskomattomasti voimaa ja ILOA! angel smitten
tallennettu

Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #74 : 17.02.2008 14:14:58 »

Hei "muuttajat"

Iloa tähänkin päivään.

smitten Elämänilo
tallennettu

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13
  Tulostusversio  

Siirry: