Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vinkkejä meille muuttajille  (Luettu 96056 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #75 : 17.02.2008 16:38:45 »

Hei "muuttajat"

Iloa tähänkin päivään.

smitten Elämänilo

: Grin tuli mieleen että " HEI ME MUUTETAAN TAAS"  2funny
Nämä minun kirjoitukset ovat paljolti " sekä henkistä että fyysistä muuttamista" ja yhteenhän ne kuuluukin  Wink

... paljon on puhututtanut , ainakin itseäni, tavaroista luopuminen  joka eittämättä on edessä kun alkaa pakata ... ja purkaa muuttolaatikoita - se on vastassa jälleen . Että " minkä taakseen jättää ( vanhassa asunnossa) on edessä kuitenkin uudessa kodissa ... suunnilleen niin ETTÄ itseään ei pääse pakoon - vaan peilin lailla se kertoo ...

että mitä
tänään näen ... " symbolisin sieluni" silmin katsottuna"
... " kerää ympärillesi sellaista mistä pidät" ...

" Kun ympärilläsi on mieluisia esineitä, niistä saa positiivista voimaa ja ne auttavat etenemään eri tasoilla."

" Henkisen kehityksen aloilla suhtaudutaan valitettavasti usein hiukan halveksuvasti(kin) ihmisten iloon fyysistä esineistä. Me kuitenkin elämme maapallolla ja olemme saaneet aistit voidaksemme hahmottaa fyysisen maailman. Kun voimme lahjoittaa aisteille kokemuksia kauniina esineinä, miellyttävinä ääninä,
hyvinä tuoksuina, hyväilevinä tekstiileinä ja muuna n a u t i n n o l l i s e n a  on elomme paljon miellyttävämpää ( itsensä miellyttäminen on sallittua ja todella suotavaa /aaviisuinen joka muistuttaa itseään ko.asiasta alati) "

" Tärkeä osa feng shuita on opetella, mikä on hyväksi juuri itselle. Siitä saa selvän kuuntelemalla kehon tuntemuksia. Esine voi olla kaunis ja taloudellisesti arvokas, mutta se ei välttämättä riitä. Jokainen voi opetella kädessä pidellen tai katsellen tuntemaan kehossaan, onko esine hänelle itselleen elämänmyönteinen vai ei? "

" Tämä on tärkeä asia eikä sitä voi liikoja korostaa: Vierailulla ollessa ei koskaan saa julistaa  mikä on oikein ja mikä väärin ( eikä kyllä muutenkaan Undecided / aaviisuinen) ko.paikan asukkaille . Sillä se mikä toisen mielestä (kokemuksesta/aaviisuinen) on epätervettä tai huonoa ( eli haitaksi) , voikin sisältää aivan eri merkityksen toiselle henkilölle. Esimerkiksi kuivattu ruusukimppu, joka feng shuissa usein symboloi pysähtynyttä energiaa, voi kantaa muassaan niin ihania muistoja, että se antaa omistajalleen paljon enemmän kuin kukaan feng shui-asiantuntija osaa aavistaa."

Teksti on kirjasta Feng Shui Ja Suomalainen koti .... smiley6600

No mitä tästä saa irti - ainakin sen että muuttaja on myös energisessä muutoksessa - ja monet asiat nousevat pintaa- tai sitten ei  Wink

Kuin myös senkin että parasta on kuunnella itseään - eli intuitiotaan - kehollisia kokemuksiaan - että kyllä minä vahviten luotan omaan intuitiiviseen feng shuihin ... vaan onhan se hyvä että on näitä kirjoja kirjoitettu - hyväksi osviitaksi ovat - mutta paras kurkistaa sieltä omasta peilistä  smitten löytyvään "guruun"  eli itseensä  Kiss

hmmm. vaikka joskus - ainaskin taasen minulla - se oma luotettava guru on piiloutunut hyvinkin http://giftaroo.com/Merchant2/graphics/00000002/RD107_lg.jpg niin että monta pakettia joutuu  tai saa purkaa  Cheesy

Saattaa olla " että punainen lanka = eli offiin tai onniin saittia  Grin " katosi näiden " muuttolootien" sekaan -  että mitähän mun pitikään sanoa  smiley6600 vaan kyllä se vielä löytyy t.aaviisuinen
« Viimeksi muokattu: 17.02.2008 16:41:16 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #76 : 17.02.2008 17:21:11 »

http://undergrowth.org/sites/undergrowth.org/themes/KPhase/images/mosswall.jpg

==============================
Ajatusten aamiainen, perjantai 15.2.2008

==============================

Aamun ajatus

Kun tulet umpikujaan, muutu
 - muuttuneena pääset läpi.

- I. Ching

http://www.webgalactic.net/clarkscenter/pics/josephine_wall/pics/wall03_spirit_of_flight.jpg

smiley6600 jos klikkat itsesi kuvalinkkeihin NIIN klikkaa kuvaa ( näissä kuvissa näkyy se suurennuslasi jossa +merkki)  -  Kiss saat tunnelman  suuremmaksi  Kiss
« Viimeksi muokattu: 17.02.2008 17:34:01 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #77 : 17.02.2008 17:43:28 »

Sinäpä Arkiviisu ehdit kirjoittaa taas aiheesta,josta aijoinkin teiltä muuttajilta ja jo muuton tehneiltä seuraavaksi kysyä.

Tämä päivä on tuntunut erityisen vaikealta pakkaamisen suhteen ja se johtuu siitä,että tunteet ovat olleet hämmentävän paljon mukana.
Tietty surumielisyys valtasi yht äkkiä ja se meni jopa syväksi ja sydämestä lähteväksi melkeinpä lohduttomaksi itkuksi.
Ikävää itkin,ja jostain syystä ikävöin juuri isääni aivan valtavasti.

Pakkasin siinä hyllyjen luona,jossa on isäni kuvia ja äkkiä tuli itku ja ikävä.Menin polvilleni kuvien eteen ja annoin sen tulla.Syvältä ja pitkään.
En tiedä miksi olen koko vkl:n ikävöinyt häntä niin paljon.Tuo perjantai illan elokuva käynnisti sen ja nyt se ikään kuin huipentui.
Kasvot kyyneleisinä katsoin hänen kuvaansa ja kerroin kyllä tietäväni,että hän on kanssani ja näkee minut nytkin,mutta kaipaisin häntä fyysisemmin.
Hän on ollut se turvahahmo elämässäni ja kuolemansa jälkeen ei kukaan mies ole tuota paikkaa täyttänyt.Ja kuolemasta tuli sentään jo 19 vuotta viime jouluna.

Hämmästyin itsekin voimakasta suruani.
Nyt vain väsyttää ja muuttotouhut saavat jäädä hetkeksi ja menen lepäämään.

Nouseeko tuo surumielisyys jo pelkästä muutosta,vaikka kuinka innoissaan lähtee?
Onko se meillä näissä rakkaissa esineissä,joilla kaikilla on oma historiansa.Sillä kyllä,minullakin on rakkaita esineitä paljon,jotka vien mukanani.
En kärsi siitä mitään huonoa omaatuntoa,jos tunnen kiintymystä joihin esineisiin.Nehän tavallaan edustavat meille jonkinlaista pysyvyyttä.
Mutta yllättävän raskasta tämä on myös tunnepuolella,vaikkei paikkaan olisikaan niin kiintynyt.

Monia esineitä kykenen heittämään pois.Joitakin laitan laatikkoon,jotka ehkä menevät tulevan luontaishoitolamme ja tapahtumapaikan tiloihin.
On enkeileitä,joihin ei ole niin vahvaa sidettä,kuin taas joihinkin toisiin.
Ne siirrän ilman sen kummempia tunteita eteenpäin menevään laatikkoon.

Tulipa tästä sekavaa,joka ehkä kuvaa tunnetilaani nyt.Sitä ei suinkaan helpottanut tuo pieni pätkä filmiä eläinten kohtelusta,jota katsoin.
Elikä pieni levon paikka ja uni on nyt tarpeen.

Olenkos ainoa tunteilija,vai kuuluuko tämä asiaan? Cry
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #78 : 17.02.2008 19:16:04 »

Lainaus

Lähetetty: 15.02.2008 20:57:42
Kirjoittanut: Chandra
ja taas pörhälletään askeleen eteenpäin. Cheesy
KIITOS teille immeiset,kun olette siellä jokainen paikallanne ja annatte aivan uskomattomasti voimaa ja ILOA!

Hei lukijat  Embarrassed kun tämä onniinyhteenpötköön pitkälti - tuli sellaisena virtana ettei saa poikki väliltä  Kiss

Kiss jokainen askel on askel ~vaikka vain millinkin eteenpäin ja vaikka kuulostaa että palaa menneeseen - niin sekin on askel - silloin  voi tuoda jotain menneestä tähän hetkeen - siinä pakatessa on kaiken aikaa läsnä tämä : edestakainen liike menneisiin ja tähän hetkeen ... sen vuoksi se vie väkisin energiaa, vaikka sitä tekee kuinka " hyvissä aikeissa" - sekin on oppimista - koin niin itse kovin vahvasti  ETTÄ oppii sietämään erilaisia olotiloja - ja jopa senkin että niistä voi astua hetkeksi syrjään - sen vuoksihan minäkin muuttaessani hyppäsin alvariinsa täällä foorumilla - ottamassa etäisyyttä - niin että oppimista siihen miten erilaisia eri tunnetilat ovat ja miten ne koemme - ja kokemukset ovat tulla vähän viiveelläkin ... tyyliin katselee jotain tavaraa, kuvaa, päiväkirjaa tai vaikka vanhaa onnittelukorttia ... ja sitten tulvahtaa mielen sopukoista ajatukset~muistot jotka taasen nostaa ne tunteet jotka taas koemme kehossa .... ja muutossa tulee esille koko elämisen ja olemisen kirjo - vaatteet tuovat muistoja, musiikki, tuoksut, kuvat, värit, jopa jossain huonekalussa oleva jälki kertoo omaa tarinaansa - jota sitten alamme päivittämään - että mitäs nyt - mitä onkaan tapahtunut sen jälkeen kun ... ensin voi tulla voimakkaasti juuri ne vanhat kokemukset ja sitten tilanne alkaa päivittyä sen mukaiseksi että miten nyt suhtaudun asiaan - miten se tässä ja nyt vaikuttaa minuun - ja yhtäkaikki on sitten kyse " Myssin haavakielestä" eli olemme jumittuneet johonkin asiaan ja se on ollut ikäänkuin piilossa - tai vain että jokin muisto nostaa itsensä pintaan ... niin ei niin kävisi ellei jotain olisi vielä kesken - ja tässähän on tämä summasummaarum että kun on aikaa muutolle niin on aikaa katsoa ja tarvittaessa kokea fyysisesti ja tuntea tunteena jokin mitä on pintaan noussut - sillä kun asiat nousee pintaan on ne tehnyt mahdollisesti " hyvinkin pitkän matkan" että ovat päässeet jostain nurkista ja kaapeista jälleen meidän tietoisuuteemme ~eli aika on kypsä ja olemme itse valmiit ottamaan tämän asian näkösälle ja koettavaksi , niin että on itselleen hyväksi tarttua siihen tilaisuuteen joka nyt tarjoontuu että voimme sanoa " keissi on suljettu" ja sitten päästää irti - eihän ne asiat mihinkään katoa meistä mutta ne lakkaavat vaikuttamasta meihin - ja yleensä ne vaikuttavat aika negatiivisilla tavoilla .... erilaisina toimintatapoina ja reagointeina ....  Embarrassed crazy2 Cry knuppel2 tickedoff Lips Sealed ...

Lainaus
Lähetetty: tänään kello 17:43:28
Tämä päivä on tuntunut erityisen vaikealta pakkaamisen suhteen ja se johtuu siitä,että tunteet ovat olleet hämmentävän paljon mukana.
Tietty surumielisyys valtasi yht äkkiä ja se meni jopa syväksi ja sydämestä lähteväksi melkeinpä lohduttomaksi itkuksi.

Kuulostaa ihan tutulta - voi ajatella näinkin että tämä fyysinen muutto tässä on senkin merkki että olemme valmiit jättämään taakse jonkin ajanjakson jotkin asiat, ihmis-suhteissa - olipa se sitten työssä, parisuhteissa, suhteissa sukulaisiimme - niin olemme valmiit kokemaan ne asiat ja sitten päästämään irti

... mun isä kuoli 10 vuotta sitten, ja samaan aikaan eli edellisenä päivänä avioeroni tuli voimaan ja muutin paikkakuntaa ja vanha työpaikka jäi ja itseasiassa koko inhimillinen verkostoni, perhe, sukulaiset, ystävät, työ, harrastukset luottamustehtävät etc.  - kaikki se mikä oli heijastanut olemistani ja hyvin pitkälle sen tarkoitusta
( niinkuin silloin koin ko. asian olevan) mitä varten koin olevani olemassa täällä .... siinä jäi oikeastaan moni asia täysin vajaaksi ja odottamaan pitkäksi aikaa koska tulee uusi mahdollisuus ...

Niinpä minulla on mennyt vuodet ja vuodet jotta olen voinut " toipua"  ja eheytyä vuorollaan kustakin asiasta ja kokemuksesta - ylipäänsä siitä että koko olemiseni rakenne hajosi  silloin -97- täysin ....ja muutin silloin vielä länsirannikolle täältä kaakkoissuomesta - että murrealuekin muuttui ja en aina edes tullut ymmärretyksi  idiot2

Jälkeenpäin olen oivaltanut kuinka " se jokin myötäsyntyinen vahvuus ja sinnikäs selviytymisen halu" minua kannatteli oli niin paljon kriisiä yhtaikaa että ihmeenä sitä monet pitivät ja pitävät vieläkin ....  että selvisin silloin niinkin hyvin kuin selvisin  Cry

Chandra kerroin tämän omana kokemuksena jotta saisit ymmärrystä ja rauhaa itsellesi - mikään ei ole pielessä - vaan päinvastoin - uskon että sinä osaat ottaa niitä esille pyrkiviä vanhojakin kokemuksia sopivina annoksina - että olet kuitenkin koko ajan askeleen edellä eli sinulla on piirun verran enempi energiaa käytössä mitä kulloinenkin tunnekokemus sinulta vie - niin ettet valu ihan tyhjiin ... ja sillä jäljelle jääneellä energialla jaksat pitää itsestäsi huolta jotta uudistat taas voimakenttääsi ja puhdistat energiatasoilta tunnekokemuksiasi - tunteet voi vain tuntea - ne ei poistu puhumalla - piirtäminen auttaa sillä värit ovat tunteiden kieltä kuten musiikkikin - mutta värien kautta saat kosketuksen suoraan tunteisiisi - paitsi jos vaikka tanssit eikä aina tarvi mukaan ääntä pelkkä liikekin puhdistaa ja kun liike on kehollista niin tunteet pääsevät irti ...

Cry Cry Cry Cry ihanaa kun itket - olen onnellinen puolestasi sillä kyyneleiden mukana vapautuu paljon , surua .... mie odotan isoa itkua joskus niin että meinaan pakahtua ... ja kun itku tulee niin voi miten pallea rauhoittuu ja kuristava olo kurkusta katoaa - sydänsuruja ja sanomattomia sanoja virtaa kyyneleissä ulos  Cry Cry

Lainaus
Lähetetty: tänään kello 17:43:28
tulipa tästä sekavaa,joka ehkä kuvaa tunnetilaani nyt.Sitä ei suinkaan helpottanut tuo pieni pätkä filmiä eläinten kohtelusta,jota katsoin.
Elikä pieni levon paikka ja uni on nyt tarpeen.

Olenkos ainoa tunteilija,vai kuuluuko tämä asiaan?

Kiss Cry angel et ole ainoa tunteilija - ja niistäkin saa olla kiitollinen tunteista - joskus ne ryöpsähtelee - vaan sou - silloin niihin saa kosketuksen ja tunteet ovat ne jotka elävöittävät meitä ja elämäämme ... vaikka sillekin on syynsä jos niitä piilotamme - eikä sekään ole "vika" silläkin on tarkoituksensa - kuin sillä että ne ryöpsähtelee - ollaan oikeita Larin Paraskeita - sehän oli entisaikaan itkijänaisten ja jossain kulttuureissa vieläkin , tarkoitus että itkijänaiset olivat ja ovat esi-itkijöitä ... kyyneleet ne sielun puhdistaa  Cry
Ja ihan mie sinua ymmärsin  smitten
« Viimeksi muokattu: 17.02.2008 19:28:46 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #79 : 17.02.2008 20:22:43 »

Ihanaa että täällä on muitakin aikuisia isän tyttöjä! Cheesy Kiss smitten

Ajattelin,kun yksin tätä muuttoruljanssia pyöritän,että varmaan kaipaan sitä maskuliinista voimaa ja energiaa myös.
Sain sen voiman aina isältäni.
Sellaista tilannetta ei tullut,ettei hän olisi auttanut,jos pyysin.Siksi olen hyvin kiitollinen,että sain auttaa häntä kohti hänen viimeistä matkaansa,eikä tarvinnut sairaalassa maata.

Feminiinen pehmeä energia kaipaa nyt rinnalleen voimaa,mutta totta puhuit Arkiviisu! smitten
Kyllä osaan lopettaa,kun voimat vähenevät.Koko homman lopetin tältä päivältä tykkänään siihen,kun vain itkeä vollotin ja menin sohvalle pitkäkseni.Laitoin rauhallista musiikkia taustalle,pyysin oppaitani ja enkeleitäni vahvistamaan minua ja annoin samalla hieman käsien kautta virrata energiaa kehooni.

Huomenna on uusi päivä.Tämä riitti tältä päivältä.
Olemme näköjään kaikki kolme käyneet muitakin muutoksia tuon kuoleman aikaan.
Myös minun elämässäni tapahtui paljon.Sen seurauksena tuli avioero,työpaikan vaihto,äidin asioitten hoitaminen,niin paljon.

Mutta selvittyhän me ollaan ja nyt saadaan kyllä jo itkeäkin ja olla välillä heikkoja.Käsitellä kaikkia tunteita,jotka ovat piilossa olleet.
Pääasia on,että eteenpäin mennään,vaikka itkienkin välillä,ja tunnetaan eri tunteet,eletään niissä ja jaetaan ne! smitten
Kiitos teille isän tytöt! Kiss angel smitten
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #80 : 17.02.2008 20:24:43 »

Lainaus
Lähetetty: tänään kello 19:35:16
Kirjoittanut: Tigrinum
On minullakin ollut tässä isäni mukana kovasti.. Hän lähti täältä maan päältä kuusi vuotta sitten, kolme päivää aiemmin kuin aloin seurustelemaan pojan kanssa, jonka kanssa olin 3 vuotta, eivätkä he siten ikinä ehtineet toisiansa nähdä..

Silloin rakkaus pelasti minut siltä surulta..

No mutta olipa vähän sekavaa tekstiä. 
Halusin vain jakaa, kuin kummasti meillä kaikilla isä on niin lähellä tässä muutossa!

Minä olin lapsuuteni perheessä isän tyttö - isä ymmärsi " minun maailmaani" joten olimme aika yhtä puuta  - isän kuollessa elin sellaisessa " vaiheessa henkisellä tiellä" etten oikein antanut itseni surra eli olin isäni kanssa kun hän fyysisesti kuoli ja lähti - olin saattohoitanut häntä hänen viimeiset viikkonsa ja olimme puhuneet avoimesti hänen kuolemastaan ja miten asiat järjestellään  ... eli otin kovin järki käteen suhtautumisen suojakseni ... ymmärrettävää näin jälkeenpäin tiedostettuna koska rahkeeni eivät olisi millään riittäneet siihen että oli yhtäkkiä niin paljon surua - suru päättyneestä avioliitosta ja niistä toteutumattomista unelmista joita minulla oli - surua lähes kaiken jättämisestä - kuten ed. kirjoituksessani kuvaan - että minun oli enää mahdotonta surra isää - itseasiaa kaikki silloiset surut jäi siinä hetkessä kun ne silloin olivat läsnä - niin "surukiintiöni yksinkertaisesti  tukkeentui ja tukahtui " ja kaikki jäi surematta ja - otin " henkisen surukilven" eli otin kaiken vastaan tunteettomana ajatuksella kaikki mikä tapahtuu on minulle parhaaksi enkä antanut minkään koskettaa minkään mennä läpi, tai oikeammin kuoletin tunteet ( ja jäässä ne olivatkin kovin pitkään)  - no yksinkertaistettuna ihan totta - mutta ei se tarkoita että niihin asioihin eli kokemuksiin mitkä itseään koskettaa ei laske tunteita - silloin se oli pelastukseni - etten romahtanut sekä fyysisesti että henkisesti ... muistan olleeni tyynen rauhallinen ainakin pinnalta ... vieläkin on itkua niiltä ajoilta sillä pelkkä ajatus niistä hetkistä alkaa kuristaa kurkkua ... niin paljon nielin ja nielin niin monelta taholta ....

Muistan olleeni tai siis esitin reipasta ja vahvaa ja voimakasta - sellaisena minua useimmat ajattelivat KOSKA itse omalla käytökselläni odotin heiltä sitä - en mitenkään voinut ottaa vastaan ihmiset myötätuntoa ja läheisyyttä - ettei surun muurit oisi murtuneet ja jäädytetyt tunteet sulaneet kyyneleiden myötä - minulla ei moniin moniin vuosiin ollut voimia kokea sitä piilotin - kun niin paljon tuli osakseni kerralla niin se tuntui sisällä niin valtavana möhkäleenä että se piti vaientaa ....

unnes sitten tuli sarja tapahtumia vuosien kuluessa jotka mahdollistivat ottaa palan kerrallaan tästä surumöhkäleestä  Cry

Sekä biologisen isän että äidin merkitys on valtava - ja ei liene sattumaa jos juuri nyt ja juuri näissä muutoksissa he ovat vahvasti läsnä ....

En tästä tässä tämän enempää - vaan hain omasta arkistostani tämän seuraavan tekstin , jolla itselleni on ollut iso ja puhdistava merkitys  Cry angel

Teksti on on kahdessa osassa seuraavissa linkeissä :

tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #81 : 17.02.2008 20:32:08 »

Lainaus
Lähetetty: tänään kello 20:22:43

Huomenna on uusi päivä.Tämä riitti tältä päivältä.
Olemme näköjään kaikki kolme käyneet muitakin muutoksia tuon kuoleman aikaan.
Myös minun elämässäni tapahtui paljon.Sen seurauksena tuli avioero,työpaikan vaihto,äidin asioitten hoitaminen,niin paljon.

Mutta selvittyhän me ollaan ja nyt saadaan kyllä jo itkeäkin ja olla välillä heikkoja.Käsitellä kaikkia tunteita,jotka ovat piilossa olleet.
Pääasia on,että eteenpäin mennään,vaikka itkienkin välillä,ja tunnetaan eri tunteet,eletään niissä ja jaetaan ne!
Kiitos teille isän tytöt!

angel Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss  Kiss Kiss angel

Justiinsa ja Chandra en ole hetkeäkään epäillyt ettet osaisi  Wink

tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #82 : 17.02.2008 20:38:47 »

Shocked
Ohoh!Noinko paljon meidän elämämme ovat menneet samaa latua? Shocked Huh
Minä olisin kyllä jo itkenyt sen saattohoitovaiheen jälkeen,mutta silloinen aviomieheni ei voinut sietää itkemistä ja olin hänen mielestään jo tarpeeksi kauan ollut perheestä poissa ja isän luona,joten itku piti lopettaa.
Ei minulla ollut oikein aikaa itkeä silloin sairausvaiheessa,kun suhasin kahden kodin väliä ja lapsille piti näyttää vahvaa ja äidille piti näyttää vahvaa ja pitää jotenkin kaikki tilanteet hanskassa.

Joskus pitkien valvomisten jälkeen,kun olin oikein väsynyt,pysäytin auton puolessa välissä ja itkin jonkun aikaa autossa.Sitten taas kasasin itseni ja seuraavaan paikkaan.

Musiikki on minun purkautumiskeinoni ja ehkäpä siksi tänään oli sellainen päivä syystä,että laitoin taustalle cd:n jonka vävyni oli minulle pyynnöstäni kasannut minulle rakkaista levyistä.
Mukana oli monta sellaista,joita kuuntelin autossa tuolloin.
Mutta se levy päättyy Lois Armstrongin lauluun "Wonderful world". smitten
Ja niinhän tämä maailma on! smitten Cheesy
« Viimeksi muokattu: 17.02.2008 20:41:24 kirjoittanut Chandra » tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #83 : 17.02.2008 20:45:48 »

Lainaus
Lähetetty: tänään kello 20:38:47
Musiikki on minun purkautumiskeinoni ja ehkäpä siksi tänään oli sellainen päivä syystä,että laitoin taustalle cd:n jonka vävyni oli minulle pyynnöstäni kasannut minulle rakkaista levyistä.
Mukana oli monta sellaista,joita kuuntelin autossa tuolloin.
Mutta se levy päättyy Lois Armstrongin lauluun "Wonderful world". smitten
Ja niinhän tämä maailma on!

No niin paljon  Cheesy

Cheesy  Kiss  Cry  angel niin on minullakin musiikki ... ja et varmasti ihmettele tätäkään että Lois Armstrongin biisi  "Wonderful world" on ollut mun voimabiisi jo ammoisista ajoista - taisin olla kutakuinkin 9-10v. kun äitini toi kesäpaikkaamme uuden radion ja silloin kuulin kappaleen eka kerran ... ja siitä lähtien se on ollut SE biisi kuten Beatlesien Let It Be(kin)   smitten
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #84 : 17.02.2008 21:21:08 »

Offiin tai onniin - loppuun asti tämäkin eli ... smiley6600

Chandraa eikun Tigrinumia  Cheesy lainaten ja varmasti monien kokemusta jakaen :

Mutta onhan nämäkin muuto-kokemuksia.. Kun meijän isit muutti taivaaseen.
http://image60.webshots.com/160/5/61/46/511356146hlGDmz_ph.jpg

Ja eihän mikään lopu siihen hetkeen kun fyysinen kuolema irroittaa hengen ja ruumiin ~ja henki-sielu  jatkaa matkaansa http://image63.webshots.com/463/7/16/14/2707716140034329876LUsapD_ph.jpg
,
http://image63.webshots.com/463/0/92/90/2541092900034329876PrYwtg_ph.jpg

yhden elämällisen verran ihmisenä-fyysisenä olentona  olemista  rikkaampana ja kokeneempana ...

Jota hyvin kuvastaa tämä seuraava Eino leinon runo - jonka isäni itse valitsi muistokirjoituksekseen - jolla hän halusi muistuttaa meitä tänne jääneitä , että tavalla jos toisella hän on kanssamme

Nyt olen vapaa ja mukana tuulen
saan kulkea rajoilla ajattomuuden.
Olen kimallus tähden, olen pilven lento,
kasteisen aamun pisara hento.
En ole poissa vaan luoksenne saavun
mukana jokaisen nousevan aamun.
Ja jokaisen tummuvan illan myötä
toivotan teille hyvää yötä. "

- Eino Leino -

ja samaa on tässä kuvassakin ...  smitten
http://image08.webshots.com/8/6/83/62/120768362fXEKty_ph.jpg

« Viimeksi muokattu: 17.02.2008 21:23:17 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #85 : 17.02.2008 22:16:58 »

Kyllä ihan topicin aiheessa pysyit Tigrinum! smitten

Ne ovat tunteita,jotka ovat heränneet tässä muuton aikana ja todellakin,kun meidän isät muutti taivaiseen. angel smitten

Ihania kuvia Arkiviisu!Tuo viimeinen puhutteli erityisesti,samoin kuin valkoinen lumiaiheinen,jossa valkoiset pöllöt! smitten
Minun isäni muutti,kun lumi oli maassa.

Enkä hämmästy rakkaita levyjäsi,ArmstrongiN voimalaulua,enkä Beatlesinkään iki-ihanaa Let it be:tä.
En myöskään kummeksuisi,jos niitten joukkoon mahtuisi myös Lennonin Imagine. Wink smitten

Ja tuo isäsi kuolinilmoitus on minulle hyvin rakas.Kauan "säästin" sitä minulle niin rakkaalle ihmiselle.Mutta hänpä onkin elossa yhä vieläkin,joten toivoaan ei saa koskaan menettää. angel smitten
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #86 : 17.02.2008 23:15:39 »

Kyllä ihan topicin aiheessa pysyit Tigrinum! smitten

Ne ovat tunteita,jotka ovat heränneet tässä muuton aikana ja todellakin,kun meidän isät muutti taivaiseen. angel smitten

Ihania kuvia Arkiviisu!Tuo viimeinen puhutteli erityisesti,samoin kuin valkoinen lumiaiheinen,jossa valkoiset pöllöt! smitten
Minun isäni muutti,kun lumi oli maassa.

Enkä hämmästy rakkaita levyjäsi,ArmstrongiN voimalaulua,enkä Beatlesinkään iki-ihanaa Let it be:tä.
En myöskään kummeksuisi,jos niitten joukkoon mahtuisi myös Lennonin Imagine. Wink smitten

Ja tuo isäsi kuolinilmoitus on minulle hyvin rakas.Kauan "säästin" sitä minulle niin rakkaalle ihmiselle.Mutta hänpä onkin elossa yhä vieläkin,joten toivoaan ei saa koskaan menettää. angel smitten

Imagine indeed  Grin definetely  smiley6600
Sopii niin hyvin muuttajille tää biisi  - sekä ajassa että ajattomuudessa eli iäisyydessä muuttajille  Kiss

Imagine there's no Heaven
It's easy if you try
No hell below us
Above us only sky
Imagine all the people
Living for today

Imagine there's no countries
It isn't hard to do
Nothing to kill or die for
And no religion too
Imagine all the people
Living life in peace

You may say that I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will be as one

Imagine no possessions
I wonder if you can
No need for greed or hunger
A brotherhood of man
Imagine all the people
Sharing all the world

You may say that I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will live as one

http://www.lyrics007.com/John%20Lennon%20Lyrics/Imagine%20Lyrics.html

Mielenkiintoista kerrassaan - kas kun juuri ennen muuttoa - siis oikeaa fyysistä muuttoa jossa moottorit hyrräsi  Grin ja renkaat vinkui  Grin ja satoi ja tuuli NIIN juuri ennen muuttoa tupsahti tämä kuva http://www.thecosmicenergyexperience.com/images/spirit_picture_cat_20_1.jpg
 ja nyt löysin sen " parin" työpöydän taustakuvaksi http://www.thecosmicenergyexperience.com/images/spirit_picture_gold_owl_20_1.jpg

ja tämän jälkimmäisen nimi on "  Spirit Owl - Golden energy " ja Pöllö muutti tänne uuteen kotiin reilu viikko sitten ... ja se onkin uusi tarina - vaan liittyy varsin hyvin tähän aiheeseen kas kun
" Pöllö paljastaa petoksen" ... ja aivan todella on silmäni auenneet monelle asialle jotka ovat muuttuneet muuton jälkeen...  smitten

http://animalspirits.ladyinblack.com/images/LIBOwlSpirit2.jpg

tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #87 : 17.02.2008 23:58:46 »

Arvaapa kenellä on kaksikin tuollaista kristallilootusta? :Smiley Grin
Toisen lootuksen yksi terälehti on taittunut alaspäin ja sillä istuu kaksi pikkuista lintua. smitten

Linnut,nuo taivaan sanansaattajat! smitten
Ja kertakaikkisen ihanat sanat tuossa laulussa!

Mietin,josko joku tuon voimalaulun saisi tähän ketjuun soitettavaan muotoon,kuten tuo Tibetanin minulle etsimä laulu tuolla Tv:n antia ketjussa.
Olisi ihana istua hetken kuuntelemassa Armstrongia silmät kiinni ja visualisoida näyksi tuon kaiken,mikä laulun sanoista välittyy.

And colours of the rainpow,so pretty in the sky,,,

I see friends shaking hands,say how do you do,,,

Sitähän tässä on tehty.Katsottu sateenkaarta,tai sen taakse,pidetty toisiamme kädestä.Jaettu kaikenlaisia kokemuksia,joita vastaan tulee varmaan ainakin jossain muodossa jokaiselle muuttajalle.
Joten mikään ei ole ollut turhaa keskustelua.Tuntuu,kuin tämä päivä olisi yhdistänyt vieläkin vahvemmin muuttajat yhteen. angel

Mutta nyt tämä muuttaja menee piakkoin untenmailla,odottamaan seuraavaa päivää ja huomenna ei sitä levyä taustalle. Grin smitten
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #88 : 19.02.2008 09:33:48 »

Huomenta trintssessainen ja trintssit  Kiss Grin joko on  buck2 unihärmät hieraistu silmistä  2funny

Tässä parikin mukavan kuuloista tekstiä . Ovat www.namaste.fi sivustolta haetut ja jotenkin ne tuntu kuuluvan hyvinkin tänne ... :Smiley

18.01.2008
Oletko vastustamaton?

Kukapa meistä ei haluaisi olla vastustamaton. Mutta mitä tämä sana oikeastaan pitää sisällään?
Pohdin asiaa kovasti ennen aihetta koskevaa luentoani. Yhtäkkiä tajusin; vastustamattomaksi meidät tekee se, että emme vastusta. Kulutamme aikamoisesti energiaa asioiden ja muiden ihmisten vastustamiseen. Hiljaa tai äänekkäästi.
Mutta eniten taidamme vastustaa elämää itseään. Jatkuvasti muuttuvana, alati yllätyksiä tuottavana, aina ihmeellisenä ja uudistuvana. Uinti vastavirtaan ottaa voimille.

Miltä tuntuisi avautua elämälle täysillä? Itseään, muita ja muutosta arvostaen. Vastustamattomasti. Myötävirtaan uiden. Kokeillaanko?"

04.01.2008
Aamuhetki on kullan kallis

Kun käynnistät vuoden alussa arkisia rutiinejasi, on hyvä muistaa, että aamun ensimmäiset kymmenen minuuttia määräävät koko loppupäivän laadun!
Mikä sitten tekee niistä kymmenestä minuutista niin arvokkaat? En tiedä. Ehkäpä jokainen aamu on kuin talon perusta. Sitä tehdessä ei kannata hutiloida.

Tässä vinkit päiväsi avaamiseen:

1. Kun avaat silmäsi, kysy itseltäsi; Mikä on minulle uudessa päivässä tärkeintä? Mihin minun kannattaa keskittyä? Millaista asennetta tarvitsen, jotta saisin tärkeimmän tavoitteeni ,sisäiset ja ulkoiset,toteutettua?

2. Venyttele. Venyttele. Venyttele. Jäsenesi, solusi, sielusi ja koko olemuksesi tarvitsevat ehdottomasti muutaman minuutin venyttelyn. Huido unet pois. Tavoittele tähtiä sormillasi, kurkota maata kämmenilläsi, kurkista olan yli, verryttele hymyäsi, räpyttele silmiäsi, heiluttele käsiäsi kuin lentoon lähtien. Avaudu ihanalle päivälle täynnä ihmeitä ja mahdollisuuksia.

Ei tämän enempää eikä ihmeellisempää. Mutta ei myöskään tämän vähempää.

Marika

http://pravstalk.com/wp-content/uploads/2007/12/pravs-j-answer-one-question.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=gYNcsBYbBO0

http://www.youtube.com/watch?v=c5IIXeR5OUI

http://www.youtube.com/watch?v=8Jo29zxDaQ4&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=QmUmhFyic9A&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=vnRqYMTpXHc&feature=related

ja tässä ihan tunnusbiisi ainakin mulle - muutama aika sitten näin- kaiken muuton ja muutoksen keskellä huikean unen( taidan sen keetoa vielä joku päivä) jossa minut ammuttiin oikein luotisade osui ruumiiseeni , ja tunnistin etten ollut kuollut  siihen .... ja sitten laitettiin vielä silppuriin JA siitäkin selvisin ETTÄ http://www.youtube.com/watch?v=RjniL7VUB-k&feature=related mitä vahvimmin ...  smitten
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #89 : 19.02.2008 11:00:14 »

Voi Arkiviisu Rakas ystävä! smitten

Kiitos paljon!Arvaa vaan kuka täällä itkeä tihrautti taas. Cry Grin
On se kummaa,mistä tämä herkkyys nyt näin vahvana,,, Huh

Kaikki versioita kauniita,mutta alkuperäinen kuten aina,oli paras!
Kiitos Celinen laulusta I'm Alive!!!!!!!!! Cheesy
Nyt haen sen cd:n jolla tuo levy ja pistän soimaan ja sitten miettimään,jotta "Mistä alkaisin,mä tämän elämänikirjon purkauksen,,,"
Loppusanoitus oli oma! 2funny
tallennettu

Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13
  Tulostusversio  

Siirry: