asboo
|
|
« Vastaus #90 : 19.02.2008 11:36:10 » |
|
Terve taas! Sain viime viikonloppuna maalattua keittiön ja tapetoitua olohuoneen uudessa asunnossa, makuuhuoneen tapetointi jää myöhempään ja muutama muu maalaus myös. Nähtäväksi jää kuuppaako vuokranantaja nähdessään mun vaaleanpunaiseen vivahtavat uudet tapetit Nettiyhteyskin toimii jo siellä( ). Nyt pakkailen täällä vanhassa paikassa tavaraa pahvilaatikoihin ja suuntaan ensi lauantaina muuttokuorman kanssa uusille plantaaseille...
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #91 : 19.02.2008 14:09:34 » |
|
Terve taas! Sain viime viikonloppuna maalattua keittiön ja tapetoitua olohuoneen uudessa asunnossa, makuuhuoneen tapetointi jää myöhempään ja muutama muu maalaus myös. Nähtäväksi jää kuuppaako vuokranantaja nähdessään mun vaaleanpunaiseen vivahtavat uudet tapetit Nettiyhteyskin toimii jo siellä( ). Nyt pakkailen täällä vanhassa paikassa tavaraa pahvilaatikoihin ja suuntaan ensi lauantaina muuttokuorman kanssa uusille plantaaseille... Luit ajatukseni asbolos juuri eilisiltana aattelin ETTÄ näiden muutosten lomassa oisi ihan mukavaa kuulla että MISSÄ vaiheessa kukin on muuttonsa, remppansa ja muuttuneiden olotilojen ja olosuhteiden kanssa ... Minullakin on täällä uudessa kodissa häivähdys vaaleanpunaista, ihan häivähdyksenä taitettiin valkoista väriä - sellaisesta värisuorasta josta sai lämpöisiä sävyjä ... tehostevärinä on kolme kahvin/hiekan ruskeaa seinää ... en halunnut tapetteja vaan kaikki seinät maalattiin - ja maalisävyyn vaikutti myös laminaatti jonka sävynä on " päärynäpuu" http://domenicus.malleotus.free.fr/v/img/poirier_commun_007i_(planche_d'identification_saint-hilaire).jpgkutakuinkin "kuvan kaltaiset värit" kauniina puun syykuvioina ... laminaattilattia on samanlainen~yhtenäinen kaikissa muissa tiloissa paitsi kylpyhuoneessa ...ja kaikki lattialistotukset on oikein tummaa pähkinäpuuta - teki hyvän olon kun sai huoneistolle " selkeät rajat" Onnea matkaan sinulle, teille ja muuttokuormalle matkallanne kohti uusia plantaaseja
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.02.2008 14:11:27 kirjoittanut Arkiviisu »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #93 : 19.02.2008 20:57:15 » |
|
Meillä on sama muuttopäivä Ardith! Kiva tietää,että joku muukin on täydessä melskeessä silloin. Vaikka niin olen vielä nytkin. Kaikki mahdolliset kipot ja kupit on tiskattu ja valtava määrä pakattuja laatikoita alakerran hoitohuoneessa. Paljon on vielä pakattavaakin.Joudun ottamaan ylimääräistä mukaan,kun täällä ei ole paikka,johon viedä,eikä kukaan hae mistään kierrätyksistä. Pitää viedä suoraan sinne varastoon ja siellä sitten toimitella eteenpäin,kun ehtii. Kaikki virastot on soitettu ja auto haetaan huomenna korjaamolle,niin ehdin silläkin vielä noita extra-särkyviä viemään edeltä. Samalla kun auto poissa,saan tallin siivottua ja tyhjättyä. Tänään oli jo pakko laitta Gloria Gaynoria soimaan ja I will surviwe.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #94 : 19.02.2008 21:32:21 » |
|
Minulla on ensi kuun alussa viime muuttoni vuosipäivä. Rumbaa ja sambaahan se oli, voimia ja onnea toivottelen teille muuttajille Hyvän kevätsiivouksen saa tehtyä siinä samalla
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #95 : 19.02.2008 22:31:56 » |
|
Kiitos Ippuska toivotuksista! Tuoreessa muistissa varmaan sinulla vielä. Tältä päivältä pillit pussiin,eli nyt saa taas olla. Kissani on hieman ihmeissään,kun hänen laatikkonsa,joita piti kuuropiilopaikkoina,täyttyvät ja koti alkaa autioitua. Kovasti hälle juttelen,että muutamme uuteen kotiin,jossa hänkin pääsee parvekkeelle katselemaan lintuja,tosin lasin läpi. Asbolokselle vauhdikasta ja energistä muuttopäivää ja tsemmiä lauantaille.Kirjoitathan sitten,miltä tuntuu ensimmäiset päivät ja yöt! Minä kun nukun huonosti,niin taitaa tuntua ensin oudolta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #96 : 19.02.2008 22:59:09 » |
|
En ole muuttamassa, ainakaan vielä, mutta luin sivuja minkä jaksoin ja nauroin ääneen nuille chandran paperi sun muille jutuille, kun tuntui niin tutulta . Pöytä on tälläkin hetkellä niin täynnä selvittämätöntä paperia, että just tietokone mahtuu keskelle . Minäkin kun yleensä enempi autan muita, niin kotona sitten ei tapahdu mitään, kuin vain niille mielenkiintoisille asioille Toivottavasti muuttonne sujuu hyvin ja onnea kaikille uusiin koteihin !!!!!!
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #97 : 20.02.2008 00:21:14 » |
|
HAA! Ja näkisitpä nytkin Taiska tämän työpöytäni. Papereita,liimaa,siimaa,lukulasienpuhdistusainetta,enkeli,mitta,teippi, KANNETTAVA CD-soitin,sakset,kynä,koruja,kirjanmerkkejä,ISO KIVI,pieni lintu,kasetti,muutaman peltirasian kansi,kristalleja,sytytin,kännykkä,norsu,kynttilä,bonsairuukun alunen,vihkoja,suitsuke,kangaspussi,pankkikortteja,verkkopankkitunnuksia,,,ja minä kädet tiukasti yhdessä,että mahdun kirjoittamaan,koska juuri ja juuri tähän vielä mahtuu tietsikka.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #98 : 20.02.2008 08:19:45 » |
|
HAA! Ja näkisitpä nytkin Taiska tämän työpöytäni. Papereita,liimaa,siimaa,lukulasienpuhdistusainetta,enkeli,mitta,teippi, KANNETTAVA CD-soitin,sakset,kynä,koruja,kirjanmerkkejä,ISO KIVI,pieni lintu,kasetti,muutaman peltirasian kansi,kristalleja,sytytin,kännykkä,norsu,kynttilä,bonsairuukun alunen,vihkoja,suitsuke,kangaspussi,pankkikortteja,verkkopankkitunnuksia,,,ja minä kädet tiukasti yhdessä,että mahdun kirjoittamaan,koska juuri ja juuri tähän vielä mahtuu tietsikka. Aivan ja se mitä siinä ei ole SITÄ ei tarvitsekaan - vähän niinkuin " teeseitseluovannaisen" ihmepussukka jonka voi kauniisti taittaa ja laittaa laatikkoon tai jopa taskuun ja sitten taas avata tsadaaa ja voilaa - siinäpä iteaa jollekin keksijälle Ois se muutossa tosi kevyttä ja helppoa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #100 : 20.02.2008 13:43:42 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #101 : 20.02.2008 13:49:22 » |
|
Ja sitten Elämänilon muutoksen myötä palataankin taas arkeen. Tänään tökkii niin pahasti,että mikään ei edisty.Kävin kaupassa ja väsyttää ihan tajuttomasti. Ilma oli taas niin IHANAN KEVÄINEN! Nuorin tytär tulee käymään ja moikkaamaan Nenneä,että muistaa taas,kun ensi viikolla menee yökylään. Mahtaa olla outoa kotona. Sain tietää,että saan avaimet jo perjantaina,joten ehkä tulee uutta vauhtia touhuun,kun pääsee paikan päälle taas katsomaan ja suunnittelemaan mitä minnekin laittaa. Olisipa tämä ikävä vaihe jo ohi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #102 : 20.02.2008 22:15:36 » |
|
Joo ja saat sen työn!!!! Kun menet sillä asenteella. Mut arvatkaas mitä? Mä olen yhden päivän jäljessä muutossa! Tyttäret huomautti että 27pv on keskiviikko ja olen katsonut koko ajan,tai kuvitellut että on torstai! Jo tuli kiire ja kaiken lisäksi alkaa kuume pukata päälle. Ristin käteni kyynärpäitä myöten,kun tämä on ohi! Ja taas luki/kirjoitusvirhe,vaikka tuo om sana olisikin nyt ollut paikallaan!
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.02.2008 22:21:18 kirjoittanut Chandra »
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #103 : 20.02.2008 22:22:36 » |
|
Juu,keksivikona menään eikä meinta!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #104 : 20.02.2008 22:41:38 » |
|
Tulipa mieleen,,, Joskus tulevaisuudessa,jos joku muuttoa tekevä löytää tämän ketjun ja innostuu runsaista vinkeistä,niin mitäköhän miettii? Tunteista ollaan niin paljon kirjoitettu ja kaikkea muutakin,mutta onhan tuolla alkupäässä sitten asiaakin. Vaan ihanaksi olette tämän ketjun muokanneet.On kuin tulisi kahvihuoneeseen tauolle.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|