Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vinkkejä meille muuttajille  (Luettu 96034 kertaa)
0 jäsentä ja 34 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #105 : 20.02.2008 22:41:38 »

Tulipa mieleen,,,
Joskus tulevaisuudessa,jos joku muuttoa tekevä löytää tämän ketjun ja innostuu runsaista vinkeistä,niin mitäköhän miettii? Grin

Tunteista ollaan niin paljon kirjoitettu ja kaikkea muutakin,mutta onhan tuolla alkupäässä sitten asiaakin. police

Vaan ihanaksi olette tämän ketjun muokanneet.On kuin tulisi kahvihuoneeseen tauolle. smitten
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #106 : 21.02.2008 08:33:09 »

Tulipa mieleen,,,
Joskus tulevaisuudessa,jos joku muuttoa tekevä löytää tämän ketjun ja innostuu runsaista vinkeistä,niin mitäköhän miettii? Grin

Tunteista ollaan niin paljon kirjoitettu ja kaikkea muutakin,mutta onhan tuolla alkupäässä sitten asiaakin. police

Vaan ihanaksi olette tämän ketjun muokanneet.On kuin tulisi kahvihuoneeseen tauolle. smitten

Tulipa mieleen,,,

2funny 2funny 2funny aivan ....  coolsmiley Wink  Kiss
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #107 : 21.02.2008 10:49:01 »

kahvihuoneeseen juurikin  smitten
Ensin luin kasvihuoneeseen juurikin  kunnes luin ylemmätkin viestit  2funny uglystupid2 2funny
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #108 : 21.02.2008 13:59:31 »

Voipi tämä kasvihuoneestakin käydä,sillä mietin juuri,mitkä kukat otan mukaan ja mitä ei kannata enää lähteä elvyttämään. Cry

Suuret viirivehkat mukaan,koska alkuperäinen on äidin muistoja ja aina kun se kukkii,se tuo minulle terveiset.Kaksi kukkaa tarkoittaa,että molemmat vanhemmat tervehtivät. smitten

Tänään olen palauttanut kirjaston kirjat ja ollut,,, smiley6600
Mitään ei ole pakattu ja nyt suunnittelen päivänokosia. Grin
Heräsin aikaisin muka muuttotouhuja varten,mutta sitten alkoi puhelin soimaan ja sitä on jatkunut pitkin päivää.Yhden tärkeän kirjelmän vein postiin ja kirjoitin siihen liitteen.
Joten yksi taakka pois sydämeltä.Vanha sellainen,jotka pitää nyt täällä hävittää jotta olen avoin ja valmis kohtaamaan kaiken uuden ja ihanan.

Huomenna viemme ystävättären kanssa pakattuja laatikoita uuteen kotiin ja uskon saavani sieltä aivan uutta puhtia taas tähän touhuun.
Nyt pieni hoito päälle.Symbolit käteen ja pyytämään enkeleiltä virkistävää unta ja sitten katsotaan taas uudestaan. Cheesy
Kahvitauko päättyi,,, smitten
tallennettu

Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #109 : 21.02.2008 14:15:46 »

Minulla oli vuosi sitten muutama viherkasvi olohuoneessa, mutta annoin ne eräälle ystävättärelleni "synttärilahjaksi" koska en uskonut niiden selviävän rytäkästä. Lopuksi - eivät olisi edes kyytiin mahtuneetkaan - muuttokuorma on tupaten täynnä lattiasta kattoon ja kuskin vierellä minä ja lapsi  Grin  Olikohan ammattimies arvioinut matkaan liian pienen muuttoauton  :Smiley

Kiitos tässä vielä kerran muuttoavuilleni - en unohda apuanne koskaan: Enkeleitä  Kiss 
angelsmitten 
angelsmitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #110 : 21.02.2008 21:49:16 »

Voi hitsi!
Pakkohan se on katsoa!Mulla tuli kuume ja nukuin kelloista huolimatta 3 tuntia päivällä.Silti jo väsyttää,mutta rauhoitunkin tuon sarjan pariin.

On ollut nyt ystävä lähettämässä unten maille ja olen hänelle siitä todella kiitollinen. smitten
Ihanaa nukahtaa siihen,kun tuntee miten lämpö alkaa hitaasti nousta jaloista ja tulevat raskaammaksi ja sitten ikään kuin hiljaa keinuisi uneen. angel smitten
Ja vielä minä,joka olen kuuhullu,jonka siitäkin syystä pitäisi valvoa,mutta edes se ei ole häirinnyt.

Hukkapäivä melkein taas.Yksi jätesäkillinen lensi roskikseen. Undecided
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #111 : 22.02.2008 11:38:29 »

Luulenpa että sinun painajaisesi ja minun kuumeeni,joka nyt flunssana alkaa pukata,johtuvat myös muutoksesta elämässämme.
Ensin nämä paineet,kun pitäisi levätä,eikä oikein saisi ja siitä seuraa syyllisyyttä.
Oleminen sekamelskan keskellä,jossa jo mielen rauhoittaminen on hankalaa.
Itselläni aina ennen jotain odotettua tapahtumaa,alkaa jostain syystä kehon puhdistauminen itsestään.
Odotan vain(tai en kyllä odota sitä),milloin menee vatsa sekaisin.
Se on yleensä se viimeinen "niitti". buck2
tallennettu

Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #112 : 22.02.2008 12:38:52 »

Hei muuttaja Ystäväin

Oletteko tehneet kartan muuttopäivästänne

smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #113 : 22.02.2008 13:53:46 »

Eipä ole tullut mieleenkään! Cheesy

Kiitos vinkistä!Pitääkin tehdä. Cheesy
Nyt lepäämään ja keräämään voimia.En päässytkään asuntoa katsomaan,kun oli isännyyskin sairastunut siellä,eivätkä saaneet vielä tavaroitaan pois.
No,en oikein nyt olisi jaksanutkaan.Jos tämän päivän vielä antaisi itselleen luvan lepäillä. smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #114 : 22.02.2008 13:55:36 »

Ardith! smitten
Meillähän sama päivä,joten toivottavasti joku nyt suurinpiirtein ehtisi jotain suuntaa antavaa sanoa! Cheesy
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #115 : 22.02.2008 14:19:39 »

Kävin tutkailemassa omaani. Cheesy
Hyvältä näytti.Tosin olihan se aivan eri näköinen kuin Ardithin,koska laitoin oman muutto kellonajan ja paikkakunnat.1 huoneessa oli Mars,2,3 ja 4 tyhjiä,uudistusten huoneessa ihan kamalasti "tavaraa" ja 7h oli parisielun löytämisen planeetta.En nyt muista mikä oli.Lyhyet tulkinnat olivat todella otolliset muutolle.
Parisielun tulkitsen kyllä myös naisystävinä tässä elämässä ja niitä minulla on ainakin kaksi uudella paikkakunnalla. smitten
tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #116 : 22.02.2008 17:38:04 »

Muutto alkaa sitten jossain vaiheessa ensi viikolla, 26. päivä saisi jo aloittaa mutta mutta, ei tule tapahtumaan.. Remonttikin on vähän kesken vielä..

Olen tässä pakkaillut 7 laatikkoa ja 7 jätesäkkiä..
Aikaa menee tosi paljon siihen kun pitää siivota joka välissä. Kun purkaa noita kaappeja niin pölyä ja roskia ilmaantuu kuin tyhjästä..

Pidin yks ilta ittekseni kenkienpesubileet.. Olin kuumeessa, join glögiä ja pesin kenkiä... Kolmet koneessa ja viidet käsin.

Muutenkin on tullut hirveästi pestyä kaikkia verhoja, istuinpäällisiä sun muita, kun ei vaan raaski pakata pesemättöminä.. No en ihan kaikkea sentään pese.. Mutta joka päivä jotain ja tämä kaksio on niinku joku 24/7 pyykkikuivaamo. . . crazy2

Alkaa jo jotenkin jännittää, olen tässä vuorotellen itkeskellyt ja sit taas saanut inspiraatio-puuskia, tosin tämä voi olla oireilua siitäkin, kun tuo mun mies palaa parin päivän päästä kuukauden reissultaan.. En oikein tiedä miten päin olisi.. Hirvee ikävä, eikä malta odottaa enää paria päivää ja toisaalta ajattelee jotenkin kauhulla et nytkö se jo tulee takas, enhän mä ehtinyt edes tekemään mitään.  Grin
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #117 : 23.02.2008 17:32:36 »

Itselläni se tulkinta oli  juno,parisielun löytymisen planeetta ja jousimiehessä huoneessa 7.Siis muuttopäivän kartalla.

Tänään onkin tapahtunut aivan mahtavaa edistystä! Cheesy
Vanhempi tyttäreni tuli pikkutyttöjen kanssa kyläilemään ja hänen piti siivota vain parvekkeeni,mutta pisti tyttö tuulemaan. smitten
Minä pakkasin sillä välin ja täysiä laatikoita on vähintään 15 ja jätesäkit päälle.Nyt näyttää tosiaan siltä,että täältä ollaan lähdössä ja valmista tulee aikanaan.

Kyllä ovat nuo lapseni IHANIA! smitten
Nyt hetkeksi lepäämään ja sitten sauna lämpiämään.Loppupäivä on vapaata. angel smitten
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #118 : 24.02.2008 09:16:31 »

tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #119 : 24.02.2008 09:42:24 »

tosin tämä voi olla oireilua siitäkin, kun tuo mun mies palaa parin päivän päästä kuukauden reissultaan.. En oikein tiedä miten päin olisi.. Hirvee ikävä, eikä malta odottaa enää paria päivää ja toisaalta ajattelee jotenkin kauhulla et nytkö se jo tulee takas, enhän mä ehtinyt edes tekemään mitään.  Grin
Siis tuleeko miehesi tänään kotiin? Saat siis muuttokaverisi avuksi...Onnea sekä pakkailuille, että kaverin palaamiselle!  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13
  Tulostusversio  

Siirry: