Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vinkkejä meille muuttajille  (Luettu 95945 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #120 : 24.02.2008 10:41:55 »

Kiitos Aaviisu ihanista kuvista ja tervehdyksistä niitten myötä.

Kyllä tämä päiväkin alkoi kovin taianomaisesti. smitten
Heräsin AIVAN IHANAAN UNEEN! smitten smitten
Ja silloin on yleensä koko päivä pelastettu.

Tigrinum oireilee ilmeisesti jo niin,että ei jaksa kirjoittaa,tai sitten lääke on tullut kotiin. smitten Grin
Asbolos muistaakseni on jo ehtinyt muuttaa ja touhuaa varmaan uudessa kodissa ja Ardith ja minä nukumme enää 3 yötä vanhassa kodissa.
Nyt kyllä jo jänskättää ja lujaa. Cheesy Grin smitten
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #121 : 24.02.2008 11:20:52 »

Kyllä tämä päiväkin alkoi kovin taianomaisesti. smitten
Heräsin AIVAN IHANAAN UNEEN! smitten smitten
Ja silloin on yleensä koko päivä pelastettu.

Tigrinum oireilee ilmeisesti jo niin,että ei jaksa kirjoittaa,tai sitten lääke on tullut kotiin. smitten Grin
Asbolos muistaakseni on jo ehtinyt muuttaa ja touhuaa varmaan uudessa kodissa ja Ardith ja minä nukumme enää 3 yötä vanhassa kodissa.

smiley6600  Kiss sulle ja meille ....  smitten

Shocked Wink  2funny

http://i118.photobucket.com/albums/o98/roseashm/2008%20pics/00015.gif

ja peeäs " week" sitaatteihin ...  Cool = paremminkin exsaiting

2funny Cheesy 2funny
« Viimeksi muokattu: 24.02.2008 11:24:58 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #122 : 24.02.2008 17:53:42 »

tosin tämä voi olla oireilua siitäkin, kun tuo mun mies palaa parin päivän päästä kuukauden reissultaan.. En oikein tiedä miten päin olisi.. Hirvee ikävä, eikä malta odottaa enää paria päivää ja toisaalta ajattelee jotenkin kauhulla et nytkö se jo tulee takas, enhän mä ehtinyt edes tekemään mitään.  Grin
Siis tuleeko miehesi tänään kotiin? Saat siis muuttokaverisi avuksi...Onnea sekä pakkailuille, että kaverin palaamiselle!  Smiley

Ei kun ylihuomenna.... Eli tämä päivä loppuun, yksi kokonainen ja sitten vielä puoli päivää.... Aika kutkuttavaa tämä odotus.  Cheesy Ihanan raastavaa..

Olen ihan tietoisesti vähentänyt täällä hengailua ja keskittynyt kaikkeen muuhun.. Hyvä tehdä välillä asiat erilailla. Mutta juu, oireilen..
Ja tuo oireilu oli kyllä myöskin PMS:ää..

Mutta voi ihana, mä voin kuvitella miten epätodellisen tuntusta se on kun avaan oven ja yks seisoo siellä.. Mua alkaa tärisyttää ja näen keijukimalletta ilmassa..  Cheesy
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #123 : 24.02.2008 19:30:30 »

tässä on kartta! mitähän siitä voisi lukea?   :Smiley en ole tulkinnut koskaan tapahtumia!

Hei "Ardith"

Karttaasi on osaa juurikaan tulkita
- 1 ja 7 huone on isot

7-huoneessa onnenpiste  vertex saturnus
1-huoneessa  merkurius venus chiron kuunsolmu  vesimiesneptunusaurinko uranus pallas kalat

smitten Elämänilo
« Viimeksi muokattu: 24.02.2008 20:35:57 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #124 : 24.02.2008 19:44:51 »

tässä on kartta! mitähän siitä voisi lukea?

Hei "Ardith"

Numerologisesti 27.02.2008

2 + 7 + 0 + 2 + 2 + 0 + 0 + 8 = 21 = 2 + 1 = 3

smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #125 : 24.02.2008 20:45:40 »

ja Ardith ja minä nukumme enää 3 yötä vanhassa kodissa.

KAIKKI (paitsi ruuat ja käytässä olevat vaatteet ym.) ON PAKATTU!!! jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeE  smitten

2funny http://blog.nbc.com/ross_blog/TOPIC%20OF%20THE%20DAY%20logo.jpg  2funny
http://www.uusikaupunki.net/~tehonka/sityko.gif

no mutta hei nyt soi räppi
daadididaada
teitsit on häppi
ja totta mooses
niin oon miekii
 sou pusut ja hagit
nyt kyllä rimmais
tekstin kanssa nakit
eeeiii kun pannaankin mapit
siis pian on muutto
vain mappi öö kamaa
ja ei haittaa vaikka
vähän lonksuttaa nikamaaa
se on aika kevyttä näissä
muuttajien  vuosisadan muutos bileissä
jee jeee ...

http://www.kudlian.net/products/icananimate/examples/fantastic.jpg

taaviisuttaja

tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #126 : 24.02.2008 20:57:29 »

tää on ehkä paras ketju IKINÄ!

smitten smitten smitten smitten smitten  smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten

Kiitos itsellesi https://www.astro.fi/foorumi/index.php?action=dlattach;attach=7985;type=avatar

olet nimittäin saanut minut iloiseksi ainakin seitsemänkymentäkahdeksantuhattaviisisataakuusi kertaa  Cheesy smitten Kiss angel

t. aaviisu
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #127 : 24.02.2008 22:23:42 »

Vastatuulta näkyvissä ja paljon,oli tämän päivän aikana. Embarrassed
Ei päästy TAASKAAN asunnolle ja kuumeeni nousi ja pakkaamista ja pakkaamista,MUTTA HYVIN PALJON VALMISTAKIN!!!!!!!! Cheesy

Ja kun tulen kaffeelle tänne,niin ihanat ystävät kaikki koolla,rakastuneena,valmiina lähtöön ja yksi räppää! Grin

Johan laski kuume kuin itsestään ja tulin taas hyvälle tuulelle. smitten
JÄLLEEN KERRAN EN VOI KUIN KIITTÄÄ SIITÄ,ETTÄ AINA JOKU KANNUSTAA,TAI LOHDUTTAA TAI HÖRPPÄSEE VAIN KUPILLISEN KAFFETTA KANSSANI. smitten smitten smitten

HALEJAAAAAAA KOKO POPPOOLLE! Cheesy smitten
tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #128 : 25.02.2008 09:36:26 »

Haleja haleja  smitten

Huomisesta lähtien sitten.. Viimeistelyt remonttiin, loppusiivous siellä, pakkaamiset loppuun täällä, siivoominen täällä..Huhhei......

Mitäs sitten, sit me asutaankin jossain ihan oudossa paikassa, joka ei välttämättä heti tunnu kodilta.. Jotenkin kummallista.  idiot2 Mutta kyllä sitä ihminen aika äkkiä sopeutuu.. Tulee kyllä vaan jotenkin kaihoisa olo hieman. Suurin muutos on se, että me laskeudutaan viidennestä kerroksesta maan kamaralle!

Niin ja mä tulin kanssa aamukahville tänne.  Cheesy
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #129 : 25.02.2008 11:53:27 »

Haleja haleja  smitten

Huomisesta lähtien sitten.. Viimeistelyt remonttiin, loppusiivous siellä, pakkaamiset loppuun täällä, siivoominen täällä..Huhhei......

Mitäs sitten, sit me asutaankin jossain ihan oudossa paikassa, joka ei välttämättä heti tunnu kodilta.. Jotenkin kummallista.  idiot2 Mutta kyllä sitä ihminen aika äkkiä sopeutuu.. Tulee kyllä vaan jotenkin kaihoisa olo hieman. Suurin muutos on se, että me laskeudutaan viidennestä kerroksesta maan kamaralle!

http://heartaday.files.wordpress.com/2007/06/trust-your-heart-sample.jpg

Kaikella on aikansa - hiljaa hyvää tulee ... kuten seuraavassa linkissä ELI antaa " arjen luoda itseään näkyville" ihan issekseen  Wink
http://www.youtube.com/watch?v=1OiteLwqv-Q&eurl=http://www.squidoo.com/heartaday

Vaikka välillä tuntuu tältä ...
http://i214.photobucket.com/albums/cc166/commentsplanet//Images/Days-of-week/Monday_comments/images/whatAMondayClownFlowers.gif
JÄNES PUSSIS -äänikirja

Halohakkajam puhelin on kii

Prinsessam päiv ei men ninko tahtois menevä.
Kruunu takerttu koko ajam pyykkinaruihi eikä ripustamisest tul mittä.
Hän soitta kolmannen kerra, vaik tiätä, ete vastat.
Assia ei ol mut see on kiireellist.
Hän sanosis:
Eerikki, arva mitä,
mu ikkunalaural o linnu varppa jälje lumes,
mää ole löytän hianon tiä meil,
kun tarttis hiuka appu taas,
sain klasist haavan, tul puhaltama
osasin peril, kehu munt,
lämmitin talo ja puus huus hullu pulu,
kuljin kaisliko läpitte ja ajattelin meit.
On päivi ko mää tahro sunt kokonas
ja päivi ko mää tahro sunt kaikkines päivines
ja muit päivi on kans, ettet peljästy.
Eerikki hei, arva mitä,
ei mittä
ja kaik mitä ossan sanno.

(© Heli Laaksonen: Jänes pussis -CD. Sammakko 2003)

Niin sou  smitten
http://www.lovestarrecords.com/earthharmonyfoundation/EHF_PAGES_Fold/Kidz_Folder/spaceshipearth_.jpg

« Viimeksi muokattu: 25.02.2008 11:58:12 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #130 : 25.02.2008 11:53:41 »

Tervehdys kahvitupaan! smitten

Ihan samanlaisissa tunnelmissa täälläkin ollaan.
Uuden odotusta ja haikeutta vanhan jättämisestä. Cheesy Cry

Milloin paikka alkaa tuntua taas kodilta ja mitä kaikesta seuraa? Huh
Mutta päätös on tehty ja paluuta ei ole.Siis uutta kohti vaan.

Minun uneni ovat kovasti muuttuneet. Cheesy
Iloisia,kauniita ja rakkautta täynnä olevia unia. Huh
Kertookohan se siitä,että päätös on oikea ja sitä onnellisuutta kohti ollaan menossa?
Nyt pieni lenkki ulkona ja työn kimppuun. crazy2
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #131 : 25.02.2008 11:55:37 »

IHANA TUO HELIN RUNO! smitten smitten smitten smitten
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #132 : 25.02.2008 12:17:00 »

Hei " muuttajat ~muuttujat   muutoksessa" tässä linkit josta saattaa saada jotain  Cheesy ...   Shocked  smiley6600 vaikka " vain lukien tekstin"  smitten

TEE SE JOKA TAPAUKSESSA!

Kryonia kanavoinut David Brown
www.kryon.org.za
6.11.2007 Marina Da Gama, Kapkaupunki
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine
Huomautus lukijalle: Ilmaise tahtosi siitä, että olet kanavoinnin ”NYT-hetkessä” ja että oma energiasi yhdistyy paikalla olleeseen ryhmään.

Tervehdys, rakkaat ystävät, MINÄ OLEN Kryon Magneettipalvelusta.

Taas kerran on upeaa olla täällä tänä iltana, sillä ilmassa on paljon rakkautta ja paljon pelkoa. Monia, monia muutoksia on ilmassa tällä hetkellä, ja monet asiat elämässänne muuttuvat riippumatta siitä, haluatteko niin tapahtuvan vai ette, oletteko valmiita niiden tapahtumiseen vai ette. Muutoksia tulee, paljon muutoksia.

Joillekin teistä uusi maailma on nyt hyvin, hyvin lähellä, ja kun puhumme uudesta maailmasta näissä kanavoinneissa, puhumme kyvystänne luoda oma todellisuutenne sellaiseksi kuin unelmoitte, kuin toivotte sen olevan. Olette kaikki päästämässä irti negatiivisista energioistanne ja luomassa uutta elämää ja uutta maailmaa rakkaudesta ja myötätunnosta. Luotte maailman, joka on täynnä kuvitelmia, mutta teidän on uskottava siihen, koska siitä tulee todellisuuttanne...

jatkuu linkeissä  Kiss

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=5865.msg186870#msg186870

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=5865.msg186871#msg186871

Tervehdys kahvitupaan! smitten

Ihan samanlaisissa tunnelmissa täälläkin ollaan.
Uuden odotusta ja haikeutta vanhan jättämisestä. Cheesy Cry

Milloin paikka alkaa tuntua taas kodilta ja mitä kaikesta seuraa? Huh
Mutta päätös on tehty ja paluuta ei ole.Siis uutta kohti vaan.

Minun uneni ovat kovasti muuttuneet. Cheesy
Iloisia,kauniita ja rakkautta täynnä olevia unia. Huh
Kertookohan se siitä,että päätös on oikea ja sitä onnellisuutta kohti ollaan menossa?
Nyt pieni lenkki ulkona ja työn kimppuun. crazy2

Haleja haleja  smitten

Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss  Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss  angelKiss Kiss
http://undergrowth.org/sites/undergrowth.org/themes/KPhase/images/mosswall.jpg

==============================
Ajatusten aamiainen, perjantai 15.2.2008

==============================

Aamun ajatus

Kun tulet umpikujaan, muutu
 - muuttuneena pääset läpi.

- I. Ching

http://www.webgalactic.net/clarkscenter/pics/josephine_wall/pics/wall03_spirit_of_flight.jpg

smiley6600 jos klikkat itsesi kuvalinkkeihin NIIN klikkaa kuvaa ( näissä kuvissa näkyy se suurennuslasi jossa +merkki)  -  Kiss saat tunnelman  suuremmaksi  Kiss
« Viimeksi muokattu: 25.02.2008 12:22:59 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #133 : 25.02.2008 13:09:06 »

Kannustava kanavointi! Cheesy
Piti käydä kuuntelemassa vielä Armsrongin "Wonderful world",kun niin ilahduin leskenlehdestä jonka näin. Cheesy smitten
tallennettu

asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #134 : 25.02.2008 13:10:43 »

Huhuu,asbolos täällä uudelta plantaasiltaan huutelee. Sain vihdoin kasattua
koneen ja heti piti tulla tänne kertoilemaan kuulumisia.

Muutto meni hyvin kolmen tutun miehen voimin.Olin pakannut kaikki tavarat hyvin, joten heidän ei muuta tarvinnut kuin kantaa ne autoon ja pois. Itse katselin sivusta ja heilutin pamppua  knuppel2  Grin Palkkioksi korvattiin bensat ja ateria.

Aluksi tuli pieni ongelma kun verhojen rullanipsut eivät sopineet tämän kämpän verhosysteemiin,täytyi nukkua eka yö ilman verhoja, joten siis ei nukuttanut lainkaan. Toiseksi vanhassa kämpässä verhot roikkuivat katon rajasta, täällä huomattavasti alempaa, joten kaikki verhot ovat liian pitkiä... Nukuin olkkarin sohvalla,kun makkarissa on vielä tapetit laittamatta ja sänky nojaa seinää vasten. Aika sekaisen oloista täällä on, kun en ole vielä päättänyt mikä huonekalu menee minnekin ja hinaan niitä edestakaisin.

Kaktuskokoelma säilyi hengissä muutosta,ovat muutenkin sitkeitä otuksia.

Ardithille ja Chandralle hyvää muutto päivää, hyvin se menee!
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13
  Tulostusversio  

Siirry: