Hei " muuttajat ~muuttujat muutoksessa" tässä linkit josta saattaa saada jotain
...
vaikka " vain lukien tekstin"
TEE SE JOKA TAPAUKSESSA! Kryonia kanavoinut David Brown
www.kryon.org.za6.11.2007 Marina Da Gama, Kapkaupunki
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine
Huomautus lukijalle: Ilmaise tahtosi siitä, että olet kanavoinnin ”NYT-hetkessä” ja että oma energiasi yhdistyy paikalla olleeseen ryhmään.
Tervehdys, rakkaat ystävät, MINÄ OLEN Kryon Magneettipalvelusta.
Taas kerran on upeaa olla täällä tänä iltana, sillä ilmassa on paljon rakkautta ja paljon pelkoa. Monia, monia muutoksia on ilmassa tällä hetkellä, ja monet asiat elämässänne muuttuvat riippumatta siitä, haluatteko niin tapahtuvan vai ette, oletteko valmiita niiden tapahtumiseen vai ette. Muutoksia tulee, paljon muutoksia.
Joillekin teistä uusi maailma on nyt hyvin, hyvin lähellä, ja kun puhumme uudesta maailmasta näissä kanavoinneissa, puhumme kyvystänne luoda oma todellisuutenne sellaiseksi kuin unelmoitte, kuin toivotte sen olevan. Olette kaikki päästämässä irti negatiivisista energioistanne ja luomassa uutta elämää ja uutta maailmaa rakkaudesta ja myötätunnosta. Luotte maailman, joka on täynnä kuvitelmia, mutta teidän on uskottava siihen, koska siitä tulee todellisuuttanne...
jatkuu linkeissä
https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=5865.msg186870#msg186870https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=5865.msg186871#msg186871Tervehdys kahvitupaan!
Ihan samanlaisissa tunnelmissa täälläkin ollaan.
Uuden odotusta ja haikeutta vanhan jättämisestä.
Milloin paikka alkaa tuntua taas kodilta ja mitä kaikesta seuraa?
Mutta päätös on tehty ja paluuta ei ole.Siis uutta kohti vaan.
Minun uneni ovat kovasti muuttuneet.
Iloisia,kauniita ja rakkautta täynnä olevia unia.
Kertookohan se siitä,että päätös on oikea ja sitä onnellisuutta kohti ollaan menossa?
Nyt pieni lenkki ulkona ja työn kimppuun.
Haleja haleja
Huomisesta lähtien sitten.. Viimeistelyt remonttiin, loppusiivous siellä, pakkaamiset loppuun täällä, siivoominen täällä..Huhhei......
Mitäs sitten, sit me asutaankin jossain ihan oudossa paikassa, joka ei välttämättä heti tunnu kodilta.. Jotenkin kummallista.
Mutta kyllä sitä ihminen aika äkkiä sopeutuu.. Tulee kyllä vaan jotenkin kaihoisa olo hieman. Suurin muutos on se, että me laskeudutaan viidennestä kerroksesta maan kamaralle!
Niin ja mä tulin kanssa aamukahville tänne.
jos klikkat itsesi kuvalinkkeihin NIIN klikkaa kuvaa ( näissä kuvissa näkyy se suurennuslasi jossa +merkki) -
saat tunnelman suuremmaksi