Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vinkkejä meille muuttajille  (Luettu 95956 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #135 : 25.02.2008 13:53:10 »

Huhuu,asbolos täällä uudelta plantaasiltaan huutelee. Sain vihdoin kasattua
koneen ja heti piti tulla tänne kertoilemaan kuulumisia.

Muutto meni hyvin kolmen tutun miehen voimin.Olin pakannut kaikki tavarat hyvin, joten heidän ei muuta tarvinnut kuin kantaa ne autoon ja pois. Itse katselin sivusta ja heilutin pamppua  knuppel2  Grin Palkkioksi korvattiin bensat ja ateria.

Aluksi tuli pieni ongelma kun verhojen rullanipsut eivät sopineet tämän kämpän verhosysteemiin,täytyi nukkua eka yö ilman verhoja, joten siis ei nukuttanut lainkaan. Toiseksi vanhassa kämpässä verhot roikkuivat katon rajasta, täällä huomattavasti alempaa, joten kaikki verhot ovat liian pitkiä... Nukuin olkkarin sohvalla,kun makkarissa on vielä tapetit laittamatta ja sänky nojaa seinää vasten. Aika sekaisen oloista täällä on, kun en ole vielä päättänyt mikä huonekalu menee minnekin ja hinaan niitä edestakaisin.

Kaktuskokoelma säilyi hengissä muutosta,ovat muutenkin sitkeitä otuksia.

Ardithille ja Chandralle hyvää muutto päivää, hyvin se menee!

no mutta hei nyt soi räppi
daadididaada
teitsi on häppi
ja totta mooses
niin oon miekii
 sou pusut ja hagit
nyt kyllä rimmais
tekstin kanssa nakit
eeeiii kun pannaankin mapit
siis pian on muutto
vain mappi öö kamaa
ja ei haittaa vaikka
vähän lonksuttaa nikamaaa
se on aika kevyttä näissä
muuttajien  vuosisadan muutos bileissä
jee jeee ...

Ihan kuulosti meigän muutolta, muuttomiehiä kolme, helposti kannettaviin (siirrettäviin) muuttolootiin laatikoihin saaveihin ynnä säkkeihin hyvin pakattu tavarat - bensarahaa ja syömiset. Grin

Ja hei rullanipsut ne mullekin  tickedoff sillä noihin verhokiskoihin oli kerääääääntynyt ainakin 30 vuoden töhnät  crazy2 joita sitten hiki hatussa  buck2 pesin ja puhdistin  - ja sain hyvän vinkin EI missään tapauksessa öljyä  ( se vain kerää uutta töhnää  buck2 )kiskoille luiston parantamiseksi ( nääs rullanipsuttimet ei liikkunut ei niin mitenkään tickedoff ) VAAN KYNTTILÄÄ kun laittaa puhdistetulle kiskolle NIIN johan liukuu ....  Kiss

Heh mie nukun vieläkin natisevalla varavuoteella - kun oottelen että oven taakse marssii JUST SE OIKEA vuodesohva mulle  2funny

Mulla meni kukat Cry toisaalta aattelin hankkia tänne ihka uudet kasvit - ilman vanhoja  Cry

Onnea plantaasille ja asujille toivottaa aaviisuinen smitten
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #136 : 25.02.2008 14:38:48 »

Kiitos! Kiva räppi  Smiley
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #137 : 25.02.2008 15:01:48 »

Olipa kiva kuulla sinusta asbolos! smitten

Ollappa jo tuossa vaiheessa!Vaikka pakostahan aivan pian. Cheesy
Sain juuri puhelin,että tänään saan avaimet ja mennään viemään nuo särkyvät esineet henkilöautolla ja ottamaan mittoja.
Vienpä mennessäni nipsun mukaan ja koetan sopivatko sinne.
Anna vain muitakin vinkkejä,jotka on hyvä tietää.
Mahdollisista hankaluuksista siis.
Lamppujen kytkentä pitää katsoa,,, Huh
Ja käydä tuolla alussa katsomassa ne Elämänilon vinkit siitä,mitä pitää mukanaan muuttovaiheessa.
Oma pää on nyt ihan sekaisin ja siksi vietinkin äsken hetken meditoiden laventelin tuoksussa.Rauhoitti kummasti. smitten
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #138 : 25.02.2008 15:16:42 »

Kiitos! Kiva räppi  Smiley

Kiitos vainen sinulle(kin) asbolos  smiley6600

II säkeistö
dängdididängdidi

on ihanaa loikoilla kodissa uudessa
vaikka olo ei olekaan vielä g-duurissa
niin kyyneleet silti kimaltelee
silmissä suurissa
ihan vain siksi
että opittu on muutama uusi niksi
että  kiitosta vaan koko topicille
ja sille kirjoittaneille

dängdididängdidi

Heei en minä täällä " ole kuitenkaan surun kyyyneleissä
koska niin paljon poweria ja potenttiialia on meissä
jotka etupenkillä istummenäissä muutosbileissä
ett vaikka hetken täällä huilailen ja
näitä dängdididängdidiriimejä kirjoittelen
NIIIIN vielä mä nousen tästäkin "suosta" ja alan taas raitilla kävellä ja juosta
tiedä vaikka alkais meigä tsiikaa
jotain ihanaa jannuu kuka vierelleen hakee  naista ihanaista
otetaan sitten ihka uusi ja kiinnostava kaista jossa ei
enää maistella muistoja vanhoja joissa
on ihan tarpeeksi jo ryvetty ja räydytty

ETTÄ
dängdididängdigidin
täähän rimmaa kuin RINTINTIN  2funny

tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #139 : 25.02.2008 23:48:13 »

No sinulle ainakin Ardith nuo muutpksen tuulet puhaltavat!
Työpaikkojakin kaksi ja varmaan saat valita mieleisesi! Cheesy

Kävin uudella asunnolla.Voi,kyllä se tuntui kodilta ja olisin jo niin halunnut että kuorma olisi mukana ja voisin jäädä.
Monta laatikkoa veimme astioita ja enkeleitä.
Poltin sutsuketta ja kynttilää.Chokurei-symboleita en vielä piirtänyt seiniin,kattoon ja lattioihin.Vasta sitten kun olen muuttanut.
Mutta tuollainen pieni puhdistus.
Myös ystäväni piti asunnosta ja sainkin häneltä jo ihka uudet verhot. Cheesy

Huomenna on rankka päivä,joten nyt syytä mennä nukkumaan.
Toiseksi viimeinen yö täällä. smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #140 : 26.02.2008 11:52:21 »

Kahvitauko! smitten
Nyt olen saanut kaikki eteisen korkeat kaapit tyhjiksi.Suihkuverho pesussa ja sitten otankin jo koneen irti seinästä.
Illalla vielä viimeiset saunat täällä ja kylppärin pesu samalla.

Tuosta numerologiasta. Smiley
Tässä meille huomenna muuttaville:

Numero 3=LUOVUUS

Numero kolme haluaa ilmaista itseään ja ajatuksiaan.Kolmosihmisillä on vilkas mielikuvitus.( Grin niinpä!)Henkilö,jonka numeroihin liittyy kolmonen,on luonteeltaan iloinen,optimistinen ja innostunut.
Kolmosen värähtelyt vaativat esiintymistä taiteilijana,laulajana tai ilmaisua sanoilla ja kuvilla.Kaikenlaiset ilmaisusanat ja -muodot kuuluvat kolmosen vaikutuspiiriin.Kolmosihmisen tehtävänä on oppia tuomaan iloa toisille ihmisille.

AVAINSANAT:taiteellinen,lahjakas,epäsovinnainen,optimistinen,iloinen.
VÄRI:Keltainen
PLANEETTA:Jupiter

Joten ei muuta kuin estradeja etsimään uudella paikkakunnalla. Cheesy smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #141 : 26.02.2008 17:36:54 »

Ja minä olen ihan poikki! buck2
Laatikoita ja jätesäkkejä on niin paljon,etten ymmärrä,miten mahdun niitten kanssa uuteen kotiin. uglystupid2
Nyt on pakko ottaa tunnin tirsat välillä,kun jo jalatkin tekevät stopin.
Ei osaa enää kuin vaeltaa paikasta toiseen ja silloinhan ei tapahdu mitään.
Tytär haki Nennen,eikä se olisi irroittanut millään kynsiään minusta. Cry
Onneksi pääsi hyvään paikkaan missä saa huomiota.
On tämä yhtä sompailua. buck2
tallennettu

nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #142 : 26.02.2008 21:37:56 »

luovaa muuttopäivää teille,
huomenissa  kuu aspect_sex jupiter
ja henkinen kotilieden tuli matkassa, vesta aspect_con aurinko
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #143 : 26.02.2008 23:37:57 »

Nyt lähtee viimeinen kirjoitus tästä osoitteesta.Sitten kone pakettiin. knuppel2

Kiitos sinulle myös Ardith yhteisestä matkasta ja kaikille jotka olette tuoneet iloa tähän ketjuun.
Arkiviisuiselle kuvista ja lauluista.Tigrinumille kirjoituksista.
Elämänilolle hyvistä neuvoista ja Fengshuijauksesta.
Mirjamille ja ihan jokaiselle! smitten smitten smitten

Ja nikille myös. smitten
Kertoisitko,jos täällä käväiset,mitä tuo tarkalleen ottaen meriteeraa? Cheesy
Nyt vielä roskiskaappia jynssäämään ja sitten lyhyet yöunet väliin.
HYVÄÄ YÖTÄ! angel
tallennettu

Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #144 : 27.02.2008 22:13:04 »

terkut uudesta kodista!!!  ...

Hei "Ardith"

Onnea uuteen kotiisi.

smitten Elämänilo
« Viimeksi muokattu: 27.02.2008 22:30:19 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #145 : 28.02.2008 09:20:50 »

terkut uudesta kodista!!!  ...

Hei "Ardith"

Onnea uuteen kotiisi.

smitten Elämänilo

taaviisuinen http://www.chw.org/applications/images/Hugs2.gif
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #146 : 29.02.2008 10:26:12 »

Täällä ilmottautuu toinen poikkiNAINEN. crazy2

Tuntuu että omistan gorillan kädet.Niin ovat venyneet tässä laatikoitten kuskaamisessa,että laahaavat varmaan maata.

Pienten selkkausten ja vastoinkäymisten jälkeen mahdun viihdoinkin kävelemään täällä.
Pesukone tosin odottaa uutta omistajaa keskellä eteistä tukkimassa käytävää.
Ei sitten mahtunut kylpyhuoneen ovesta sisälle.
Onneksi sain sen myytyä ja pitää mennä hankkimaan uusi.

Monenmoista muutakin on ollut. Grin Cry tickedoff smitten
Mutta niistä sitten enemmän tuonnenpana.
Totisesti haluan asua tässä kodissa mahdollisimman kauan! knuppel2
Pitää oikein kirjoittaa päiväkirjaan kaikki muuton kamaluudet ja lukea aina välillä,jos sattuu taas maa kuumenemaan jalkojen alta.
Tänään vielä vanhaan paikkaan illalla,sitten saan keskittyä tähän ihanaan kotiin. smitten
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #147 : 29.02.2008 10:31:02 »

Tässä Chandran ilmaantumista  smitten Cheesy Kiss angel odotellessa päätin kerätä tunnelmia matkan varrelta ETTÄ huhhuijaa melkoinen matka sentäs kuljettu ... on tää niiinnihanaa  smitten

Minä aloitin lipastojen tyhjentämisestä (paperityö) ja pilkoin kaikki paperit saksilla osiin, missä oli henkilötunnus...  buck2

Seuraavana ajattelin ottaa seuraavat paperit: säilyttääkö kaikki opintojen materiaali... kansiokaupalla paperia... sitten varmaan vaatekaappi ja sitten astiakaappi.  Smiley

Kiitoksia vain taas lisäavusta! Cheesy
Laatikko per neliö! Shocked
118 laatikkoa!!!! Shocked Grin
Ei kylläkään,apua,ja paniikkikohtaus! buck2

Aina kun muutan uuteen kotiin,on ensimmäinen päätös,että nyt järjestelen täällä kaikki paperit omiin lokeroihinsa,josta ne helposti löydän.
Olen hankkinut mappeja,laatikostoja,kaikkea missä järjellinen ihminen kykenee säilyttämään kaiken järjestyksessä.
Vaan ei mene kuukauttakaan,kun olen jo paiskinut kirjoituspöydän laatikkoon sekaisin maksetut ja maksamattomat laskut.Tarpeelliset ja tarpeettomat kuitit. uglystupid2
EN VAAN OPI!!!! uglystupid2
Missä se kauriin järjestelmällisyys oikein on?En ole ollut paikalla,kun sitä on jaettu.

Sen sijaan kaikki minulle tärkeät,pienetkin koriste-esineet pakkaan suurella hoivalla ja rakkaudella.
Iso Buddhan patsas kulkee aina autossa vilttiin käärittynä ja turvavöissä. 2funny
Pään jätän näkyviin,että välillä näkee muutakin kuin sen yhden maiseman edessään.

Jos heitänkin kaikki paperit pois ja odotan karhukirjeitä uuteen osoitteeseen.
Se olisi helppoa! 2funny

Tällaisina aikoina olen iloinen siitä, että en omista paljon mitään.  Grin

uhhuh, eikö teitä itketä? minä vollotan, koska jokainen vaate jonka laitan kierrätykseen, tuo mieleen jonkun tapahtuman tai rakkaan ihmisen. Nyt on siivottu paljon paperia ja artikkeleita roskiin, kirjat ja levyt jotka menee kierrätykseen... seuraavana tulee jatkoa vaatekaapin tyhjentämiseen, kun saisi edelliset pois tuosta sohvalta... Mutta vitsit kun MINÄ ITKEN!!! IHAN PIMEETÄ!!  Shocked  Huh[/size]

Mutta kun olis niin kova into siivota ja karsia.  uglystupid2
tu meille karsiin! Täällä on roinaa...  Grin

Sen jälkeen sä vasta itkisitkin kun tajuisit jälkeen päin että oisin laittanut 4/5 koko sun omaisuudesta kiertoon....  Grin

itkettäää!!!!!!!!!!!!!! Cry Cry Cry

Mutta itkettää se,että olette noin aikaan saapia ja minä en ole tehnyt YHTÄÄN MITÄÄN!! Cry Cry Cry

Onko sekin sitten jotain alitajuista pakoa tilanteesta,menneisyyden kohtaamisesta,vai pelkkää laiskuutta,vai mitä?
Tällä menolla mikään ei tule valmiiksi.
Itseasiassa nyt alan hermoilla,ettei tästä tulekkaan mitään,etten saakkaan itseäni tekemään mitään.
Ajatuksissa teen koko ajan,vaan käytännössä en mitään.
Ihmettelen vain,että mitäs tässä nyt tapahtuu,,, Embarrassed Cry
[/size]

Tuli tuosta muutosta ja laatikoista mieleeni; olen ostanut itselleni sellaisia vahvoja suhtkoht isoja (kantokahvallisia/aukollisia) laatikoita muutamia.
Ne ei maksa kuin muutaman euron jossain "halpamyyntiketjussa" (tarjoustalo tms)
Niissä olen aina muuttanut kirjat ja astiat.
Niillä on myös käyttöä jälkikäteen. (seuraavassa muutossakin taas  Grin )
Jos on jotain varastoitavaa, niiden kanssa pysyy varasto siistinä.
(joulukoristeet, kesällä talvikamat, käy myös vaikka työkalu-pakkina, lapsiperheissä lelulaatikoina... yms)

Tsemppiä kaikille muuttajille!  Smiley

Aivan mahtava ketju!
Itse kuulun siihen muuttajien kastiin, jotka vasta etsiskelevät sitä tulevaa Omaa Kotia.
Malttamattomana jo odottelen, että päästäisiin asumaan vihdoinkin yhtenä perheenä ihan Omassa Kodissa. smitten

Tämä ketju innosti aloittamaan taas "fengshuijauksen", elikä alanpa tuosta heitellä taas vanhaa rojua kaapeista pois, jotta pääsee uutta energiaa vanhan ja tunkkaisen tilalle ja se tuleva Oma Kotikin löytyisi nopeammin.  Wink
(Ja sittenkun löytyy, niin onpa nekin rojut jo pois jaloista muuttoa sotkemasta)

Hiljaa hyvä tulee. Vielä meillekin jonakin päivänä se ihan oikea muuttopäivä koittaa.

(tai sänky ei ole seinällä, mutta sängyn pääty)
   2funny  ...pallilta tippuminen oli tosi lähellä...   2funny[/size]

Juu, ei tarvita tilpehöörejä, mielestäni fengshuin perusajatuksia onkin juuri se, että energia pääsee hyvin liikkumaan ja mieluummin liika tavara pois.

Täällä myös yksi muuttaja...vielä n.viikko niin pääsee uuteen kotiin. Entisessä(siis nykyisessä vielä)asunnossa minulla on eteisessä peili. Koska eteinen on pieni,niin peili suurentaa sitä. En sitten tiedä onko se feng shuin kannalta hyvä paikka. Kaktusharrastajana kaktukseni ovat ikkunalla, feng shuin mukaan ovat kai liian piikkisiä(?), mutta katson että ne suojelevat minua ikkunasta tulevaa huonoa energiaa vastaan.

Muutossani on ollut vastoinkäymisiä, mutta tavallaan nekin olivat onni onnettomuudessa. Entinen asukas ei ollut siivonnut paikkaa(vuokrakämppä)ja jouduin sen itse siivoamaan...ei harmittanut sitten enää kun sain 150e alennusta vuokrasta ja ilmatteeksi uudet tapetit ja maalit. Ensi viikonlopun olenkin sitten tapetoimassa ja maalailemassa uutta kämppää. Ja ensi kertaa minulla on oma pihapläntti, rivariin kun muutan Smiley Ah, sormet multaan keväällä!

Minulla on ensi kuun alussa viime muuttoni vuosipäivä.
Rumbaa ja sambaahan se oli, voimia ja onnea toivottelen teille muuttajille  angel
Hyvän kevätsiivouksen saa tehtyä siinä samalla  smitten

En ole muuttamassa, ainakaan vielä, mutta luin sivuja minkä jaksoin ja nauroin ääneen nuille chandran paperi sun muille jutuille, kun tuntui niin tutulta  Grin. Pöytä on tälläkin hetkellä niin täynnä selvittämätöntä paperia, että just tietokone mahtuu keskelle  Grin. Minäkin kun yleensä enempi autan muita, niin kotona sitten ei tapahdu mitään, kuin vain niille mielenkiintoisille asioille  Grin  2funny Toivottavasti muuttonne sujuu hyvin ja onnea kaikille uusiin koteihin !!!!!!

Hei Ystäväin

Tänään tulee 6-vuotta täyteen,
kun astuin uuteen elämääni
ja muutin tähän asuntooni.

Tänään tyttö-nimeni on virallisesti käytössä.

smitten Elämänilo

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?action=dlattach;topic=23708.0;attach=10271;image

......  eikö. Ja mitämitä nythän näen ETTÄ Chandra iis bäc  Kiss Kiss

jiikoo ja peeäs täytyy jatkaa tätä vielä , monta muuttajaa tai muuttujaa  jäi vielä #bongaamatta"  smitten smiley6600 kaikillen - mutta nyt meen moikkamaan Chandraa  Kiss Kiss
« Viimeksi muokattu: 29.02.2008 10:42:58 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #148 : 29.02.2008 10:51:36 »

Täällä ilmottautuu toinen poikkiNAINEN. crazy2

Pienten selkkausten ja vastoinkäymisten jälkeen mahdun viihdoinkin kävelemään täällä.

Monenmoista muutakin on ollut. Grin Cry tickedoff smitten
Mutta niistä sitten enemmän tuonnenpana.
Totisesti haluan asua tässä kodissa mahdollisimman kauan! knuppel2
Pitää oikein kirjoittaa päiväkirjaan kaikki muuton kamaluudet ja lukea aina välillä,jos sattuu taas maa kuumenemaan jalkojen alta.
Tänään vielä vanhaan paikkaan illalla,sitten saan keskittyä tähän ihanaan kotiin. smitten

Chandra  smitten

Koville se ottaa , mutta koossa pysyit - vai mitä  Grin Wink

http://www.holidays.zingerbugimages.com/christmas/holey_knight.jpg

taaviisuinen Cheesy
« Viimeksi muokattu: 29.02.2008 10:55:51 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #149 : 29.02.2008 11:21:17 »

Voi KIITOS Aaviisuinen! smitten  Kiss

Saitpa oikein  Cry taas silmiini,kun noin kauniisti otit vastaan! smitten
Kyllä olen muistanut teitä aina silloin tällöin ja olettepa olleet unissakin.
Esmiralda ja Kotkansilmä matkustivat bussissa ja olivat meidän opeja. Grin Kiss

Radiosta tuli yhtenä päivä Armstrongin "meidän" laulu ja tulit heti mieleen. Kiss angel smitten

Että kiitos vaan olemassa olostanne!
Minä muistin Elämäniloa,joka neuvoi PITÄMÄÄN TÄRKEITÄ ESINEITÄ ERILLÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!! smitten

Hyvä neuvo,vaan arvatkaas hukkasinko ne matkan varrella.
Kahvinkeitin oli,vaan pannua ei löytynyt ja tunti meni siinä kahvinhimon ollessa suurimmillaan ja minä  tickedoff
Olin tietysti harmissani jo valmiiksi siitä pesukone jutusta,kun on uusi ja kallis kone.
Sitten vielä uusi digiboxi,jota en saanut toimimaan,niin johan  Cry ja suureen ääneen.Ja kiukuttelin kuin 5-vuotias miten TYHMÄ ASUNTO TÄMÄ ON JA TYHMÄ MUUTTO JA JA JA,,,, Grin

Olin aamulla meikannut muuton kunniaksi ja kun nuorin tytär ja avokkinsa tulivat apuun,niin ihmettelin mistä moiset kauhistuneet ilmeet. Huh
En muistanut meikkiäni ja että siinä itkiessä olin tahkonnut silmiäni ja pandahan heidät vastaan otti. 2funny

Nenne tuotiin eilen kotiin ja se oikein huusi,kun näki minut boxistaan.
Nyt on kaikki hyvin.Pientä väsymystä on ja tietysti tuo ikävä autotallin tyhjennys vanhassa paikassa vielä ottaa päähän,mutta kaikki purkaukset menevät väsymyksen piikkiin.
En muista koska olen kunnolla nukkunut koko yön.
Vaan vielä tulee sekin yö. smitten

Ja ihanasti olit Viisuiseni tiivistänyt meidän tunnelmiamme tämän matkan varrelta.Kiitos siitä! smitten
Ja Ardithille terkut ja ONNEA MATKAAN siihen työhaastatteluun! Cheesy
tallennettu

Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13
  Tulostusversio  

Siirry: