Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vinkkejä meille muuttajille  (Luettu 95916 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #150 : 29.02.2008 12:42:38 »

Esmiralda ja Kotkansilmä matkustivat bussissa ja olivat meidän opeja. Grin Kiss

Radiosta tuli yhtenä päivä Armstrongin "meidän" laulu ja tulit heti mieleen. Kiss angel smitten

Että kiitos vaan olemassa olostanne!

Olin tietysti harmissani jo valmiiksi siitä pesukone jutusta,kun on uusi ja kallis kone.
Sitten vielä uusi digiboxi,jota en saanut toimimaan,niin johan  Cry ja suureen ääneen.Ja kiukuttelin kuin 5-vuotias miten TYHMÄ ASUNTO TÄMÄ ON JA TYHMÄ MUUTTO JA JA JA,,,, Grin

En muistanut meikkiäni ja että siinä itkiessä olin tahkonnut silmiäni ja pandahan heidät vastaan otti. 2funny

Nenne tuotiin eilen kotiin ja se oikein huusi,kun näki minut boxistaan.
Nyt on kaikki hyvin.Pientä väsymystä on j
Vaan vielä tulee sekin yö. smitten

Ja Ardithille terkut ja ONNEA MATKAAN siihen työhaastatteluun! Cheesy

Ensin itken vuolaasti  Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry

katsoin "koiralle koti" ohjelmaa ja siellähän viipotti Metsätonttu - armas rakas kumppani 14v. ajan .... tällaisena hän tuli http://www.saunalahti.fi/cockerit/kuvat/viikonkuvat2008/vko0908emmalammittelee.jpg

http://www.freewebs.com/oojakoo/kevat%20065.jpg
  ja voi miten hauskaa meilläkin oli - taivallettiin, retkeiltiin -  varmasti tuhansia ja tuhansia kilometrejä ... onpas haikeaa - vaan hän enkelikoirani on aina sydämessäni mukana - usein vieläkin kuulen hänen tuhinaa ja tunnen tuoksunsa 
Cry
kuvat ei ole omiani - mutta voisivat olla  Cry 

Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss

Ja miekin yhtenä aamuna melkein ensimmäiseksi kun silmäni avasin - kuulin " SEN BIISIN" ja  smitten

Noh ; seuraava kuva ihan siksi vain kun se on "hauska" http://www.rajupusu.fi/satu/Kuvat/laukaten.gif  ja asiaan  police
Mun  vanha pesukone (liki 10v.) lähti http://www.sytyke.fi/kierratys.htm
talossa johon muutin on tosi hyvät ja siistit pesulapalvelut - siis pesutupa JOSSA on pesu,- ja kuivauspaikka matoilleKKIN , mankeli ( rakastan sileitä lakanoita) isot kuivaushuoneet ja hyvät pesu,-linkouskoneet . Joten tahdoin jättää kylppäriin tilaa  Kiss

Ja sitten tarinaa digi - what a  tickedoff boxista ... Wink

Viime syksynä veljeni hankki mulle "sen lootan" , poikani asensi :Smiley JA koskaan se ei alkanut pelittää - vaan oli vedeltävä johtoja ja paineltava näpyttimi, kävin sitä tarjoamassa piip taloon takaisinkin , aika pian hankinnan jälkeen , mutta vastaanotto oli aika  Angry eli loota jäi ..

No nyt kun muutin niin sama boxityyppi olisi sopinut mutta huoneiston antennipiuhat ja liittimet oli sellaiset ettei naaraat ja urokset siis piuhojen päät sopinut - tuli tv-antenniasentaja taloon JA sanoi " vie tuo boxi kierrätykseen" se on ihan  crazy2   ok. tuumasta toimeen ja YLLÄTYS palautin boxin sinne piiptaloon ( tarpeelliset kuitit ja muut paperit mukana) ja nyt oli vastaanotto  Kiss ja sain rahat takaisin joilla ostin uuden boxin uudesta paikasta ja se toimii kuin puikki  Kiss

Että näihin tunnelmiin  ja onnea jokikisille mitä ikinä olette tekemässä tai ette mitään ... taaviisuinen

« Viimeksi muokattu: 29.02.2008 13:16:45 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #151 : 29.02.2008 13:11:33 »

Täällä ilmottautuu toinen poikkiNAINEN. ....
Pesukone tosin odottaa uutta omistajaa keskellä eteistä tukkimassa käytävää.
Ei sitten mahtunut kylpyhuoneen ovesta sisälle.
Onneksi sain sen myytyä ja pitää mennä hankkimaan uusi.

Hei "Chandra"

Onnea uudelle kodillesi.
- toivottavasti löysit nyt etsimäsi

Ohje muuttajille: Mittaa kylpyhuoneen oviaukko

smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #152 : 29.02.2008 13:19:14 »

Ohje muuttajille: Mittaa kylpyhuoneen oviaukko

smitten Elämänilo

2funny hyvä ohje  Wink
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #153 : 29.02.2008 13:34:32 »

...
Minä muistin Elämäniloa,joka neuvoi PITÄMÄÄN TÄRKEITÄ ESINEITÄ ERILLÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!! smitten

Hyvä neuvo,vaan arvatkaas hukkasinko ne matkan varrella
.
Kahvinkeitin oli,vaan pannua ei löytynyt ...
...
Sitten vielä uusi digiboxi,jota en saanut toimimaan,...
Olin aamulla meikannut muuton kunniaksi ja kun nuorin tytär ja avokkinsa tulivat apuun,niin ihmettelin mistä moiset kauhistuneet ilmeet. Huh
En muistanut meikkiäni ja että siinä itkiessä olin tahkonnut silmiäni ja pandahan heidät vastaan otti.

Nenne tuotiin eilen kotiin ja se oikein huusi,kun näki minut boxistaan.

Hei "Chandra"

No voi sinua suloista muuttajaa.
Mites hyvät perus-ohjeet nyt noin pääsivät unohtumaan.

Toivottavasti uusi pesukoneesi toimii hyvin.

Auttoivatko nuoret digi-boxin asennuksessa
vai pitikö sinun sekin uusia.

Nenne oli varmasti ihmeissään
ja innoissaan uudesta kodistaan.

smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #154 : 29.02.2008 19:17:04 »

Voi KIITOS Elämänilo! smitten smitten smitten

Eivät ne neuvot unohtuneet,vaan menivät autoissa sekaisin! Grin
Katsos kun olen tälläinen Bridget Jones tyyppi,joka kyllä kovasti yrittää oppia järjestykseen,muttei opi. Grin

Kyllä IHANA nuoriso auttoi. smitten
Vävykokelas laittoi telkut ja boxit toimimaan ja tytär auttoi purkamisissa.
Tuli vielä eilenkin,vaikka oli menossa naapurikaupunkiin ystäviensä luo.
Hän on se äidin "pikkuinen".

Tänän piti mennä loppusiivoa tekemään,mutta soitin vuokraemännälle,että tuleeko lisää katsojia,vai mitä?
Laittoivat entisen asuntoni myyntiin ja sain loppuviikon aikaa.
Ihana uutinen!Olin niin sekaisin väsymyksestä,ettei siitä ilta pimeällä olisi mitään tullutkaan ja nyt mennään ystävättären kanssa huomenna.

Nukuin saman tein,kun olin uutisen saanut ja nyt tässä heräilen. Cheesy
En oikein osaa vielä nukkua täällä.Viime yöstäkin meni iso osa valvoen ja monien päivien huonot unet vaikuttavat.

Ja Nennehän se tuossa kuvassasi katselee,,,
Mites se luoksesi onkaan löytänyt?
Varmaan Timmyä tullut katsomaan,kun neito tuota mouruaikaansa valmistelee. smitten
Vaikka eipä taida Timmystä olla apua,kun muistelen,että leikkautit.

Nyt kahvin keittoon ja soitan ystävälleni,jotta hereillä ollaan,kun olisi tänne tullut auttamaan.Ei nyt oikein kyllä huvita.Vapaa päivä tekisi meille molemmille nyt hyvää.Hänelläkin kun omat murheensa.Silti aina apuaan tarjoaa. smitten angel

Ja kyllä Nenne on jo kotiutunut.Nukkuu minun sängyssäni.
tallennettu

Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #155 : 29.02.2008 20:18:09 »

Onnea uusiin koteihinne, te kaikki vastamuuttaneet  angel smitten
http://www.sunds.nu/webshop/prod_img/stora/S214.jpg
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #156 : 29.02.2008 20:42:34 »

... Ja Nennehän se tuossa kuvassasi katselee,,,
Mites se luoksesi onkaan löytänyt?
Varmaan Timmyä tullut katsomaan,kun neito tuota mouruaikaansa valmistelee. smitten
Vaikka eipä taida Timmystä olla apua,kun muistelen,että leikkautit.

Hei "Chandra"

Timmy:ä se Nenne täällä kosiskeli.
Passitin kotia kohti ja tuntuu perille tulleen.
Timmy on vaaraton Nennelle,
ainakin suvun jatkamise suhteen
- muusta en mene takuuseen

smitten Elämänilo
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #157 : 29.02.2008 22:33:18 »

Kiitos Ippuskalle onnen toivotuksista ja Elämänilolle kissan kotiin passittamisesta. smitten Grin

Voi Ardith! Cry
Olisikin vain kaksi jätesäkkiä,vaan kun on vaikka miten monta.
Totisesti toivon,etten joudu mustaa jätesäkkiä edes näkemään vielä aikoihin. buck2

Jännä että tonttusi ja henkesi heti näyttäytyivät. Cheesy
Minä en oikein ole vielä nähnyt mitään,mutta kukas tänne sekamelskaan vapaaehtoisesti tuleekaan.
Oisiko siellä joskus joku ompelijamummo asunut? Huh

Kun saan tavarat järjestykseen,,,joskus,,,puhdistan kodin ja pyydän,tai käsken mahdolliset vaeltajat pois,mutta hengettäret saavat kyllä jäädä.Ne enkulat! angel smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #158 : 01.03.2008 09:48:26 »

Taas pätee vanha sananlasku!
Minkä taakseen jättää,sen edestään löytää.Jotenka pesuvälineet kasaan ja matkaan,,, Undecided
Pesukoneeni haettiin jo aamulla ja nyt uuden hankinta edessä.
Vien myös vanhan kristallikruununi mennessäni,sillä vanhantavaran kauppias tulee hakemaan yhtä hyllystöäni pois ja oli kiinnostunut ostamaan sen.
Myyntiin menevät myös lapiot,talikot sun muut.
Hyvä ettei tarvitse mukanaan kuskata. Cheesy

Hyvää ja leppoisaa päivää teille astrolaiset! smitten
Vielä se rauhan aika palaa minunkin elämääni. smitten
tallennettu

Mirjam*
Kanta-astroilija

Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta

Profiili
« Vastaus #159 : 01.03.2008 09:52:57 »

ONNEA CHANDRALLE JA MUILLEKIN MUUTTAJILLE UUSIIN KOTEIHINNE !!
 smitten smitten smitten
tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #160 : 01.03.2008 09:57:46 »

Kiitos Mirjam! smitten smitten smitten

Ja KIITOS siitä ihanasta naisseurueesta,joka odotti unelmiensa trinssiä. 2funny
Miten tiesitkin,että juuri sillä hetkellä tarvitsin naurua! Grin Cheesy
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #161 : 01.03.2008 16:42:42 »

HAA! Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
IHANAA!Vanha paikka siivottu ja kiitellen hyvästelty ja nyt saan keskittyä vihdoin rauhassa tähän uuteen. smitten

Joko olette tutustuneet naapureihinne?
Minulla yksi jo käväissyt sisällä.Naapurin yh-äiti pienen poikansa kanssa.Hän on seinänaapurini.Siitä seuraavaa nuortaparia olen vain tervehtinyt ja yksi mamma kaappasi minut äsken syliinsä,kun tulin kotiin valtavan tavararöykkiön kanssa.
Toivotti lämpimästi tervetulleeksi ja kovasti kaipaili jo kahviseuraa. Smiley

Olen mammabongari! Grin smitten

Kaupassa oli miehen komistus,jonka kanssa jo pientä silmäilyä,joten uutta kohti ollaan menossa kovaa vauhtia.
TERVETULOA UUSI ELÄMÄ! smitten smitten smitten
tallennettu

Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #162 : 01.03.2008 16:49:04 »

... Minulla yksi jo käväissyt sisällä.Naapurin yh-äiti pienen poikansa kanssa.Hän on seinänaapurini.Siitä seuraavaa nuortaparia olen vain tervehtinyt ja yksi mamma kaappasi minut äsken syliinsä,....
Toivotti lämpimästi tervetulleeksi ja kovasti kaipaili jo kahviseuraa.
...
TERVETULOA UUSI ELÄMÄ!

Hei "Chandra"

Hienosti on uuteen kotiisi muutto alkanut.

Kaupassakin jo silmäpeliä.

Tässä sinulle taulu seinällesi.
- minulla on samanlainen

smitten Elämänilo

tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #163 : 01.03.2008 19:11:30 »

KIITOS ELÄMÄNILO TAULUSTA! smitten smitten smitten

Niinpä minä paranen.Vanhat asiat on irroitettu ja paikkakunnan vaihdos oli samanlainen elämänuusinta,kuin sinulla nimen vaihto.

Päätin kuitenkin vielä toistaiseksi pitää omani,kun tuota muutosta on jo niin paljon muuten tapahtunut. Cheesy angel smitten
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #164 : 01.03.2008 22:17:32 »

HAA! Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
IHANAA!Vanha paikka siivottu ja kiitellen hyvästelty ja nyt saan keskittyä vihdoin rauhassa tähän uuteen. smitten

Joko olette tutustuneet naapureihinne?

Toivotti lämpimästi tervetulleeksi ja kovasti kaipaili jo kahviseuraa. Smiley

Kaupassa oli miehen komistus,jonka kanssa jo pientä silmäilyä,joten uutta kohti ollaan menossa kovaa vauhtia.
TERVETULOA UUSI ELÄMÄ! smitten smitten smitten

Chandra  Kiss

Wau tunnenpa luissa ja ytimissä mitä oli painaa vanhan kodin ( kiitos sille) ovi viimeisen kerran kiinni. Sitä ennen silmäilyt ja hyvästit kaikelle sille ajalle ...  smitten

Ja menox. Cheesy

Mun uusi koti on suhteellisen isossa talossa  Cheesy asuinkerroksia 8 ja portaikkoja 2 ja asuntoja yhteensä 64  Shocked ... vaan täytyy sanoa että käsittämättömän rauhallinen talo " tavoiltansa" vaikka väkeä on kaikenikäistä ja monesta eri kulttuurista. olen yllättynyt kybällä. Talossa panostetaan kuitenkin yhteishenkeen - grilli ja savustuspaikka pienessä metsikössä takapihalla  Kiss, yhteisiä juhlia, lenkkisaunaa .... vaikka ensin olinkin vähän  Shocked Shocked Shocked että näin isoon taloon ...

TÄSSÄ VINKKI MUUTTAJILLE  smiley6600
Ennen muuttoa kyselin talon asukkailta, onneksi asui yksi tuttu talossa, ja parilta naapurilta ETTÄ millainen talo ja kuinkas huolto pelaa - ja ihan tyytyväisiä vastauksia sain ... se oli yksi pointti että talossa aika paljon vanhuksia josta päättelin ettei kovin levoton asuinsija voi olla - ja monet asukkaista ovatkin asuneet tooossi kauan  smitten

Siis muutamaan naapuriin olen "hyvää päivää tutustunut" eli pysähtynyt juttelemaan .... toisaalta minua kiehtoo asua isossa talossa jossa välttämättä kukaan ei tule liian tutuksi eikä " tunne tarinaani" se on se juttu  nyt jota tarvinkin - edellisessä talossa oli juuri toisin päin vaikka sekin oli viisikerroksinen niin kaikki tunsi ja tiesi ( ja vahtikin ) toistensa asiat ... Undecided

Ja tämä talo sijaitsee oikein peruslähiössä joka on valmistunut 70-luvulla , onneksi rakennettu niin että puita ja leikkipaikkoja kuin yhteisiä virkistyspaikkoja on runsaasti .... tämä talo sijaitsee ihan reunassa joten se rauhoittaa kummasti ....

Ja tässä on ihan ulos mennessä vaikka minkälaista luontoa, oikein luontopolkuja, iso viheralue kumpuineen vesistöineen ja siltoineen, uimahalli kuntosaleineen, kirjasto, kauppa ja ASIAMIESPOSTI  coolsmiley  ja ja...  smitten

Ja täällä asustelen 7-kerroksessa - ja kun talo on mäen päällä niin maisemat on huikeat ...  angel  Cheesy lähempänä taivasta  Kiss

Ah mutta CHANDRA onnea onnea onnea naapureille sinulle ja miehen komistuksille - TERVETULOA UUSI ELÄMÄ  smitten

Ja hei mun suosikki meni viisuihin - TERÄSBETONI ah mitä miesenergiaa  Kiss
tallennettu
Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13
  Tulostusversio  

Siirry: