Minä olin eilen juuri kuin tuo kuvan koira.
Tytär tuli viettämään telkku-iltaa kanssani ja kääriydyttiin vällyihin ja olo oli niin,,,,
Ei häirinnyt,vaikka olin taas raahannut loput tavarani tänne ja kaikki oli taas hyrskyn myrskyn.
Oleskeluosa olihuoneesta oli siisti ja siinä me nautiskeltiin ja oltiin vain.
Buddhan kuva oli niiiiiiin ihana,että sitä pitää käydä silmäilemässä aina aika ajoin.Kiitos AAVIISUINEN!
En myöskään halua sen kummempaa kyläilyä täällä harrastaa.Ehkä tuon vanhan mammam luona,mutten enempää.
Jo senkin vuoksi,että minulla käy kotona asiakkaita ja en selittele enempää tekemisiäni kellekään.
Nautin myös yksinäisyydestä,joten en halua myöskään kutsumatonta seuraa.Sen verran Erakkoa minussa on.
Tämä on kaksi kerroksinen talo ja alakerroksen väkeä en edes ole nähnyt.Myös suuri viherpiha ja ihanasti vanhoja istutuksia.
Talossa olisi myös uima-allas,vaan ei ole käytössä,koska juuri tuo vanhempi väki haluaa säästää.
Se harmittaa hieman,sillä olisihan ihanaa käydä uimassa omassa talossa.
Ja järjestää illan viettoja ystäville saunan ja uinnin merkeissä.Vaan minkäs teet.
Tosin nyt on niin paljon nuorempaa väkeä muuttanut tähän,että voisi saada tuon vanhan sopimuksen kumottua.Pitänee kuulostella.
Paljolti olet Viisuinen samanlainen luonteeltasi kuin minäkin.Kun luen kirjoituksiasi,luen omia ajatuksiani ja tapojani.
Mutta kotiuduttu ollaan ja kissakin on sen verran vanhentunut ja viisastunut,että nukkuu täällä yöt HILJAA vieressäni.
Täällä meidän on hyvä olla!