Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nousevamerkki ja aurinkomerkki  (Luettu 67173 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Jasmine
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #75 : 08.12.2011 17:40:15 »

Itse samaistun jotenkin paljon enemmän nousevaan merkkiini (joukkari) kuin aurinkomerkkiini (jellona) ja aivan erityisesti kun olen tekemisissä muiden ihmisten kanssa. Olen just sellainen tyypilinen joukkari, iloinen ja menevä mutta toisaalta ihan toivoton häslääjä, joka möläyttelee suustaan sammakoita ja kompastelee...ja sitten kotiin kun pääsee niin tulee ongelmia kun leijonan ylpeys ja turhamaisuus nostaa päätään  Grin

Tuikuttimen kirjotuksista tunnistin myös itseni! Täällä kans yks nouseva jousimies, ja toi 'Olen just sellainen tyypilinen joukkari, iloinen ja menevä mutta toisaalta ihan toivoton häslääjä, joka möläyttelee suustaan sammakoita ja kompastelee...' kuulostaa niin tutulta! Cheesy
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #76 : 06.04.2012 08:53:16 »

Mä olen sitten varmaan aina ollut ihan samanlainen sekä itseni että muiden silmissä, kun tuo  aurinko ja  askendentti ovat samassa merkissä eli yhtymässä  kaksoset. Tosin  kaksoset:na mulla on luonnostaan tuo kahtiajakoisuus...se vilkas, leppoisa, kevyt ulkoinen ja sitten se syvällisempi pohdiskelija.

Mutta onko täällä sellaisia, joilla  aurinko ja  askendentti on vastamerkeissään? Miten koette tämän?
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Indium
Vieras
« Vastaus #77 : 06.04.2012 12:45:09 »

Täällä  aurinko skorpioniaskendentti jousimies. Kovin syvälle en näitä osaa tulkita vielä mutta tämän verran kyllä:

Joo eli  jousimies:n tapaan kuten yllä onkin mainittu, sähläystä on havaittavissa ja asiasta toiseen hiihtelyä (mutta joka kerta suurella määrätietoisuudella ainakin aluksi), elämäniloa, hihittelyä ja optimismia. Varjopuolena sitten että saatan äityä ihan liiankin innostuneeksi asiastani, ja jos niin käy, se on kai mun merkurius jouskarissa joka saa mut tykkäämään omasta äänestäni ihan liikaa ja tekstiä tulee niin paljon että kukaan ei jaksa kuunnella mua. Embarrassed Mutta tuon oon oppinut näkemään ja sitä hanskaamaan, teininä ei onnistunut hanskauspuoli ollenkaan.

No se  skorpioni sitten. Ei riitä viemäreiden tonkiminen, vaan mä haluan tonkia niiden altakin! Ja sielläpä mä jousimies sitten taas sählään yltä päältä kurassa ja naureskelen että kyllä tää hyvin menee, ja toiset kattoo että tuu ny pois sieltä. uglystupid2 No, skorpioni:na myös nautin mahdollisimman hankalista ja pohdintaa vaativista asioista ja tietty hihitän päälle kun hoksaan missä mennään... Mars vesimies ei taida ainakaan normaaliimpaan suuntaan mua tuossakaan suhteessa tuoda.  idiot2

Varmaan sekä aurinko että nousumerkki saa mut myös haluamaan jatkuvasti pientä muutosta ja vaihtuvuutta elämääni. Pitää edes vaihtaa noita hemmetin verhoja jos ei muuta keksi.
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #78 : 06.04.2012 12:53:57 »

Mutta onko täällä sellaisia, joilla  aurinko ja  askendentti on vastamerkeissään? Miten koette tämän?

Täällä yksi aurinko kauris askendentti rapu. Miten se vaikuttaa? Öö, hyvä kysymys, johon vastaan heti kun keksin miten se ilmenee. Varmaan se ilmenee osaltaan ristiriitana ulkoisen, sisäisen ja muiden näkemän minän välillä.

Multakin löytyy tässä ketjussa aiemmin mainittu  venus aspect_opp chiron, onko tämäkin sukupolvijuttu?
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
kosmonautti
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #79 : 06.04.2012 19:19:02 »

m.magia:  venus aspect_opp chiron ei ole sukupolvijuttu, sillä  venus kiertää nopeasti. Itselläni on  uranus aspect_opp chiron syntymäkartalla samoin kuin muilla ikäisilläni, koska  uranus kiertää hitaammin.  Smiley

P.S. Mä en ymmärrä miksei tuo tekstin lainaaminen aina mulla onnistu lukuisista yrityksistä huolimatta!
tallennettu

mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #80 : 21.05.2012 02:18:54 »

aurinko skorpioni hallitsee Pluto minkä vuoksi merkki hahmottaa maailmaa
hyvin mustavalkoisella tavalla eikä tingi periaatteistaan kovin helposti.
Merkillä on hyvä intuitio ihmisiin ja asioihin sekä salaisuudet kiinnostavat heitä.
Sisällä on suuret tunnekuohut mutta itsehillintä kätkee ne. Elämä merkitsee tälle
merkille aina uusien kokemusten hankkimista mutta aina omin ehdoin ja mieluiten
niin syvälle kuin vain mahdollista. Tällainen on Skorpioni.

askendentti leijona nauttii aineellisen maailman tarjoamista asioista.
Ylellisyys viehättää joten tämä merkki ei halua elää askeettisesti.
Uskollinen ja luotettava mutta kaipaa kipeästi vahvistusta omalle viehätysvoimalle,
epävarmuus kun voi yllättää joskus Leijonankin.
Persoona on hyvin voimakas ja merkki haluaakin näyttää voimansa muille.
Koska Vesimies DC:llä niin halu olla vapaa kuin taivaan lintu on melko kova vaikka
miten tässä on ajateltu että olisi se kiva tuo parisuhdekin mutta juu kirja pitäis
ehkä ensin kirjoittaa ettei tule ruumiita.  uglystupid2

-M-
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #81 : 21.05.2012 19:53:01 »

Eräs tuttavani on  aurinko leijonaaskendentti vastamerkissä  vesimies ja kaiken lisäksi  kuunsolmu vesimies. Miten tätä tulkita, eikös tuota nousumerkkiä kohti kasveta ja kuunsolmua kohti pitäisi kasvaa?
tallennettu

mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #82 : 21.05.2012 20:26:56 »

Juu yläsolmu on se mitä kohti elämässä tulisi mennä, alasolmu taas on käytännössä
jo entisessä elämässä opittua. Usein kuitenkin alasolmu on kuitenkin se mitä kohti
huomaamattamme herkästi elämässämme menemme juuri sen vuoksi kun se on sitä
tuttua ja turvallista.

Yläsolmu Vesimiehessä, alasolmu Leijonassa
Tarkoittaa sitä että pitäisi tuntea itsensä hyväksytyksi vapauttaan menettämättä.
Suuntana tarve kokea sitoutumista entisen elämän itsekeskeisyyden sijasta sekä
anteliaisuuden ja sydämellisyyden kehittämistä.
Oppia Vesimiestyyppisiä originelleja asioita käytännöllisellä tavalla mikä nostaa
itsekunnioitusta ja tuo huomiota muilta ihmisiltä. Ihmisessä voi tulla esiin neroutta
josta seurauksena on menolippu menestykseen.
Tasapaino solmujen välillä löytyy vapauden ja sitoutumisen alueilta jolloin on hyvä
edellytys yhteisölliseen ryhmätyöhön. Tulisi välttää tarvetta saada hyväksyntää,
ylpeyttä ja ylimielisyyttä, melodramaattisia taipumuksia jne.

Nousumerkki on ensivaikutelma mikä näkyy meistä ja sehän kuvaa myös entisiä
elämiä ihan siinä kuin alasolmukin. Lehtiranta on kirjoittanut kirjan Henkinen tie
mikäli asia kiinnostaa niin se on loistava kirja karmallisesta puolesta, siinä on
myös siis kaikki planeetat mukana jokaisesta merkistä, erittäin mielenkiintoinen.
Nousu Leijonan esim usein tunnistaa siitä miten saapuu tilaan missä olet kun hänen
tulisi tullakin näyttävästi paikalle kun silloin hän hallitsee tilansa Smiley

Taasko meni saarnaamisen puolelle asiassa kun innostun niin herkästi näissä jutuissa  Undecided

-M-
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #83 : 21.05.2012 20:47:53 »

Kiitos Minsa! Ei haittaa saarnaamiset, mua vaan kiinnosti kun  aurinko askendentti ja nuo kuunsolmut, kaikki ovat  leijona ja  vesimies eli vastamerkeissä.  Smiley
tallennettu

mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #84 : 21.05.2012 21:54:38 »

Mulla itselläni on  askendentti ja alasolmu leijona sekä yläsolmu vesimies ja  aurinko Skorpioni.

Tää on aika mielenkiintoinen tuo nousu  leijona Lehtirannan kirjan mukaan kun nousumerkin
avulla ihmistä pyritään innostamaan ajattelemaan itsestään parempaa kuin hänellä
oli tapana aiemmissa inkarnaatioissa.  leijona nousu nähdään usein  aurinko  skorpioni
yhteydessä.  skorpioni tulee aurinkomerkiksi yksilölle joka on aiemmassa elämässään
ottanut hengen itseltään. Tässä elämässä ei saisi väheksyä itseä ja omaa arvoaan.

Jotenkin kiehtova ajatus mutta silti mua mietityttää nuo inkarnaatioasiat kun kukaan meistä
ei voi tietää tuonpuoleisesta onko sitä vai ei kun se on vähän uskonasia..
Kirjoitin tuon nyt kuitenkin kun pohtinut tuota silloin tällöin sen vuoksi kun vanhempieni
esikoinen kuoli synnytyksessä, tehnyt mieli katsoa olisiko viitteitä sisareeni kun tämä syntyi
vuoden päästä 1kg painoisena keskosena 29 asteen Härkänä ja tuo aste on aika harvalla..

Sisarellanikin on nouseva  leijona. Isämme aurinko  leijona niin sitä meillä piisaannut  :Smiley

-M-
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #85 : 21.05.2012 22:15:29 »

skorpioni tulee aurinkomerkiksi yksilölle joka on aiemmassa elämässään
ottanut hengen itseltään. Tässä elämässä ei saisi väheksyä itseä ja omaa arvoaan.

Jotenkin kiehtova ajatus mutta silti mua mietityttää nuo inkarnaatioasiat kun kukaan meistä
ei voi tietää tuonpuoleisesta onko sitä vai ei kun se on vähän uskonasia.

Oho?  Huh

Joo kyllähän noi mietityttää, sekin että useammasta toisistaan tietämättömästä lähteestä tulee asiaa joka kolahtaa omalle kohalle ja aiemmin kuultuun. idiot2 Vaikka eipä noita oikeesti kai tosiaan tietää voi, ja elämä on tässä ja nyt.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #86 : 21.05.2012 22:23:45 »

Mitä meidän pieni Indium miettii ? Mitä sä tarkoitat monelta suunnalta tulee samaa ?
(ilmeisesti kolahti tuo  aurinko skorpioni itsemurhateoria inkarnaatiossa mutta en
saa kiinni mitä tarkoitat..)

-M-
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #87 : 21.05.2012 22:34:01 »

Ohho.
Aika paljon on sitten ittensä teilanneita, 1/ 12 osa kaikista...jotenkin tuommonen yleistys taas saa irvistämään. Varmaan joo, mutta että aina?

Mutta siis valtavan mielenkiintoinen kirja tuo.

Ja nousuleijonat on minustakin mielenkiintoisia  smitten idiot2 knuppel2 Smiley Angry
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #88 : 21.05.2012 22:42:51 »

Niin, jos itsetuhoisista tulee skorpioneja, onko kaikki skorpionit olleet itsetuhoisia? Huh Hmmmm.

Mutta sitähän mää tosiaan, minsa, kun ei ollut eka kerta kun omalle kohalle kuulin tällästä. Mutta ei se tarina niin viihdyttävä oo että tässä sen kokonaan avaisin.  Wink  
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #89 : 22.05.2012 00:17:21 »

Se ei tarkoita sitä, että sinä tai minä tappaisimme itsemme, meidän kartat ei ole itsetuhoisia muru  Wink

Skorpioniahan eläimenä tappaa usein itsensä vaaran uhatessa mitä kuvaa myös se Fenix lintuna
noustaan tuhkasta, sehän tarkoittaa samaa mutta tuhka nostaa sen uudelleensyntymisen tasolle..

Se kuvaa lähinnä meidän kaikki tai ei mitään elämäntapaa, näkisin niin että itsetuhoisuus toimii
eräänlaisena sovituksena jostain teosta jota hän piti niin hirvittävänä ja inhottavana, että päätti
päivänsä oman käden kautta.

Me Skorpionin merkissä syntyneet taistelemme aika ajoin yhteiskunnan ytimessä kamppailua miten
päästä pimeydestä valoon tai kuolemasta kuolemattomuuteen.
Ihan vaan sen vuoksi kun näemme maailman aika mustavalkoisena.

Jos ajatellaan että meillä kahdella Skorpionilla olisi ollut edeltävä inkarnaatio jossa Skorpioni olisi
kuollut niin sehän tarkoittaisi sitä, että kartalla on ollut tekijä mikä sen on aiheuttanut kun transiitti
on iskenyt siihen. Tosin täytyy muistaa se, että toisella samat kamalat aspektit voi avittaa itsemurhassa
kun taas toinen selviää kuin ihmeen kaupalla niistä samoista vaikeista aspekteista, se riippuu ihmisestä
itsestään, kehitystasosta kuin myös sen hetkisistä feeliksistä mitkä planeetat energioillaan tuovat..
monta tekijää, ei siis vain yhtä.

Mä en usko täysin tuohon inkarnaatioasiaan kun tuosta on materiaalia mitä voi lukea mutta ikävä kyllä
sitä ei pysty kukaan konkreettisesti todistamaan..  ihan yleisesti asia on siis tiedossa ja se on kiehtova
mutta haluaisin tietää mihin se perustuu..

Tuo maininta "Skorpioni tulee aurinkomerkiksi.." on juuri Nousevan Leijonan alla koska useimmiten
oman käden kautta Skorpionin nousumerkiksi tulisi Leijona. On jäänyt vahvana mieleen kun olen
itse ASC Leijona. Mutta kuka sen voi 100% todistaa todeksi Wink En ole sellaista ihmistä vielä tavannut.

Jollain tavalla Lehtirannan kirjan luettuani olen kuitenkin havainnut yhden Skorpioni/nousu leijona
asiaa tukevan asian, jokainen näkemäni kartta on itsessään ollut vahva mikä tukisi kyllä sitä, että
jostain syystä kartan pitää olla vahva mutta milläs se kiertokulku selitetään miten se konkreettisesti
tapahtuu..  kuu kauris pitää tietää ennen kuin suostuu uskomaan  uglystupid2

Heti kun vaan Lehtiranta suostuu pitämään kurssia niin siellä varmaan selviää minkälaiseen
ajatusmalliin ja tietoon tuo perustuu.. Sen verran tiedän, että tuo on ollut tapetilla jo 1970 luvulla
Suomessa mutta sitä en tiedä ketkä tuota ovat tutkineet ja miten..  Lehtirannan Erkki on siis maan
asiantuntijoita tuolla saralla ja siis sama kirja mitä Ozi autossa luki.. Mä kerron sulle kun tässä on
muutama projekti mihin toivottaisiin Erkkiä mutta katsotaan saataisiinko häntä joskus luennoimaan.
Aihe on mielenkiintoinen kaikille Skorpioneille..

-M-
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  

Siirry: