Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nousevamerkki ja aurinkomerkki  (Luettu 67213 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #30 : 27.08.2009 13:20:19 »

Kiitos paljon Kato Vega! Nyt tajuan paremmin...mulle kun toi Chiron on jotenki niin hankala ymmärrettävä!
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
isiis
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #31 : 27.08.2009 15:19:09 »

Mulla alko ainakin vaikuttaa kun lapseni syntyi niin rapunousun pehmeys..20v. siis olen. ja aurinko skorpioni. liekö tuolla merkitystä.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #32 : 27.08.2009 17:25:51 »

Mulla alko ainakin vaikuttaa kun lapseni syntyi niin rapunousun pehmeys..20v. siis olen. ja aurinko skorpioni. liekö tuolla merkitystä.

Olet siis nyt 20 v. ja jo äiti..? Huh Minkä ikäinen vauveli sinulla on? Smiley
Kyllähän ne molemmat puolet vaikuttaa,  aurinko ja  askendentti,
mutta äitiyteen liitetään myös  kuu-merkki ja hoivaamiseen  venus-merkki.
tallennettu
isiis
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #33 : 28.08.2009 10:56:45 »

Olet siis nyt 20 v. ja jo äiti..? Huh Minkä ikäinen vauveli sinulla on? Smiley
Kyllähän ne molemmat puolet vaikuttaa,  aurinko ja  askendentti,
mutta äitiyteen liitetään myös  kuu-merkki ja hoivaamiseen  venus-merkki.

juuh melko nuori äiti olen kyllä. se on puolivuotias kohta. eli olin just täyttänyt 19 kun hän syntyi Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #34 : 28.08.2009 15:50:34 »

Smiley Miten sinulla tuo  askendentti rapu on aspektoitunut  kuu:n ja  venus:n  kanssa?
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #35 : 28.08.2009 17:02:22 »

Itsellä on alkanut vaikuttaa (onneksi) nousumerkki  harka mitä enemmän ikää tulee. Esim. olen pitänyt luonnosta aina rauhoittumispaikkana, mutta viimeisen 5 vuoden sisään olen alkanut kaivata konkreettista kosketusta maahan ja kasvattaa kasveja sekä kukkasia.

Enää en mieti niin synkkiä aiheita, kuin nuorempana. Ulkoiseen olemukseen on tullut enemmän naisellisuutta. Taidetta olen tehnyt aina omaksi huvikseni, mutta julkisuuteen se tuli vasta muutama vuosi sitten.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
isiis
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #36 : 31.08.2009 21:44:07 »

Smiley Miten sinulla tuo  askendentti rapu on aspektoitunut  kuu:n ja  venus:n  kanssa?

Kuu on  aspect_squ  askendentti  ja  venus  aspect_opp  askendentti Smiley
tallennettu
Tanita79
Vieras
« Vastaus #37 : 11.09.2009 23:09:07 »

aurinko vesimies (aspect_con mars merkurius) 7.huoneessa askendentti leijona (aspect_con kuu)

Hassua kun ei  vesimies ilmeisesti näy  leijona takaa aina, kunnes tullaan tutummiksi.
   Huh Undecided Näin olen ymmärtänyt monta kertaa, johtunee ilmeisesti pukeutumisesta mikä tais olla jossain vaiheessa aika hilulilu-kultaa-näkyvää-ylilyöntimeininkiä..

Itse huomaan selkeän muutoksen omasta kapinalllisesta poikatyttö-tyylisestä itsestäni mikä 20v. aikoihin alkoi muuttua prameilevaksi ja ylikorostuneeksi vahvempana ja vahvempana 30kohti.
Nyt on 30v. ja olen tainnut päästä pahimmasta hilu-lilu-meiningistä tasasemmalle..Huh!

Parhaalla ystävälläni  aurinko kuu kalat  askendentti leijona Olen huomannut saman ilmiön, paitsi ettei ole lyönyt niin yli kuin mitä itse jossain vaiheessa. Mutta muuten tuo tyyli on muuttunut erilaiseksi, vaikka hän oli naisellinen tyyliltään jo silloin alle 20v., päinvastoin kuin itse.

Mutta huomaan itse sen miten se vaikutus on kallistunut pikkuhiljaa näin, eikä ainoastaan ulkoisesti vaan muutenkin. leijonamaiset piirteet ovat tulleet voimakkaammaksi 30kohti.

Olen kuullut aina kun nousumerkistä puhutaan että se "vahvistuu 30kohti" ja lukenut että "vakiinnuttaa asemansa 30v. ikäisenä".. että näin.

En usko että kyse on pelkästä näyteikkunasta.

Olis kiva kuulla jonkun toisen  leijona-nousuisen kokemuksia, itsellä kun on niin oppositiossa nuo  aurinko mars merkurius ja askendentti kuu jne.. että sekin sotkee kenties..
« Viimeksi muokattu: 11.09.2009 23:23:40 kirjoittanut Tanita79 » tallennettu
Tanita79
Vieras
« Vastaus #38 : 11.09.2009 23:29:53 »

1.huone..

Tämä huone kuvaa Ulkoista identiteettiä ja persoonallisia piirteitä. Huoneen merkki kuvastaa ulkonäköämme ja sitä, millaisen vaikutelman annamme itsestämme ensi tapaamisella. Tästä huoneesta näkyy myös, millä tavalla reagoimme maailmaan ja toteutamme itseämme. ( S.Ruotsalainen)

...Henkilökohtaiset intressit, käytös, ulkonäkö, ruumiinrakenne, ...elinvoima, elämänasenne, määrätietoisuus, toiminnallisuus....avoimet riidat, taistelut.. mm. (J.Nummela)
« Viimeksi muokattu: 11.09.2009 23:34:56 kirjoittanut Tanita79 » tallennettu
mutukka
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #39 : 04.12.2010 09:02:26 »

Minä taas ihmettelen mihin mun leijonamaisuus on hävinny  Huh Mä haluun se takas! Lapsena olin kai niin selkeä leijona välillä kuin vain voi olla  Grin Olen vasta 21 ja muistutan jo aika lailla noususkorpparia. korkeintaan unelmat ovat leijonamaisia, käytös tuppaa olemaan välillä liiankin pisteliästä skorpionielostelua....   tickedoff
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #40 : 04.12.2010 14:40:26 »

aurinko kauris :na olen todellakin ollut ujo.  askendentti leijona on aina silloin tällöin nostanut kyllä päätään. Ja kun ujous on iskenyt, olen piiloutunut nousuleijonan kuoren taa, katsellut muita aristokraattista nenänvarttani pitkin.  Grin

Nyt, kun mietin koko hommaa, huomaan miten naurettava olen joskus ollut. Mutta kyllä minulla enemmän leijonamainen vartalo on kuin kaurismainen. En ole hontelo, enkä hoikka, vaan (jos urheilisin säännöllisesti niin kuin aiemmin tein) enempi atleetti ja lihaksikas. Ryhti on hyvä, varsinkin epävarmoissa tilanteissa.  Grin

Kuivat ja naksuvat polvet on sitten sen kauriin. Ja muutkin nivelet naksuvat. Pään sisällä ei vielä toistaiseksi. Toivottavasti.  Wink
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #41 : 04.12.2010 14:51:25 »

Kuivat ja naksuvat polvet on sitten sen kauriin. Ja muutkin nivelet naksuvat.

Ahaa, se on siis Kaurismainen piirre!  Sisko on  aurinko kauris minä  askendentti kauris ja molemmilla polvet paukkuu ja rutajaa.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #42 : 04.12.2010 14:53:16 »

Kauris hallitsee luustoa ja niveliä.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #43 : 10.12.2010 22:24:04 »

Minun mies on  aurinko,-kauris,- askendentti leijona ,ja  kuu  skorpioni,--

ja hän ei myöskää oikein ymmärrä näitä juttuja,---jääräpää mikä jääräpää, 

olkoot se hänen ajatuksensa,--pyydän aina myös hänelle energiaa.

Miehet lämpenee näille asioille hitaasti,----jos koskaan,  ja olkoon niin..  Smiley

tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #44 : 10.12.2010 23:05:28 »

aurinko jousimies nouseva  neitsyt
emmätiä osaanko ny itteeni tosta löytää.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  

Siirry: