eppana
|
|
« Vastaus #45 : 10.12.2010 23:24:05 » |
|
Hmm.. jos on auto, niin sehän on siis maasturi jota ajaa ilman muita vaihteita kun kaasu (ja pakki jos muistaa käyttää). Ilmankos on pelti rytissyt ja maisevat vaan vilissy silmissä . Tää alkaa selittämään aika hyvin : .
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
Nanna- Kristiina
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #46 : 10.12.2010 23:29:07 » |
|
Aurinkomerkiltäni olen oinas, mutta jo ennen kuin aloin tutustumaan astrologiaan tunsin aina "jotain" skorppari- merkkiä kohden. Vaikea selittää, se oli aina sellainen fiilis... Ja niinhän siinä sitten paljastui, että nousumerkki on skorpioni, ja se on näkynytkin minussa aika vahvasti, ja myös kuu on skorpionissa (ja pluto) kaikki vielä keskenään vahvasti aspektoituneina. Oinasmaisia piirteitä enää en hirveästi itsessäni tunnista. Näytän, vaikutan ja kuulostan skorpparilta Sitten neljä planeettaa ovat vielä kauriissa, joten skorppari- kauris- vaikutus on kartalla todella vahva, mutta alan olemaan asioiden kanssa aika sinut - karttani tutkiminen auttoi ymmärtämään itseä aika paljon:) Ja viimeaikaiset vastoinkäymiset (kuukausi sairaalassa, viikko teholla, ihme että oikea käsi nykyään toimintakykyinen, duunit lähti, muutto ulkomaille, kämppä lähti, pettävä ex jne jne). on ollut paljon helpompi käsitellä, itseaisiassa mä olen aika onnellinen:) Opin käsittelemään itseäni
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Oinas Nousumerkki Skorpioni Kuumerkki Skorpioni Merkurius Oinas Venus Kaksoset Mars Kauris
Kiinalainen: Lohikäärme Maya: Sininen Magneettinen Käsi
|
|
|
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
Säh!
|
|
« Vastaus #47 : 11.12.2010 23:37:24 » |
|
Itse tunnen itseni enemmän Kauriiksi kuin Ravuksi, ainakin ulkoisesti ja perusluonteeltani. Rapu tulee esiin sitten enemmän kotona ja todella läheisten ihmisten kanssa. Jotenkin vielä nuo kaksi merkkiä tuntuvat vahvistavan toisiaan, niin että olen extra-hillitty ja varautunut uusien ihmisten seurassa, ja "sisintä" on vaikea paljastaa edes pitkässä parisuhteessa.
|
|
|
tallennettu
|
1. 14.8% (10. huone) 2. 13.8% (6. huone) 3. 11.6% (8. huone) 1. 14.4% (DC) 2. 13.5% 3. 11.5% (MC)
|
|
|
mutukka
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #48 : 12.12.2010 07:01:50 » |
|
Aurinkomerkiltäni olen oinas, mutta jo ennen kuin aloin tutustumaan astrologiaan tunsin aina "jotain" skorppari- merkkiä kohden. Vaikea selittää, se oli aina sellainen fiilis... Ja niinhän siinä sitten paljastui, että nousumerkki on skorpioni, ja se on näkynytkin minussa aika vahvasti, ja myös kuu on skorpionissa (ja pluto) kaikki vielä keskenään vahvasti aspektoituneina. Oinasmaisia piirteitä enää en hirveästi itsessäni tunnista. Näytän, vaikutan ja kuulostan skorpparilta Sitten neljä planeettaa ovat vielä kauriissa, joten skorppari- kauris- vaikutus on kartalla todella vahva, mutta alan olemaan asioiden kanssa aika sinut - karttani tutkiminen auttoi ymmärtämään itseä aika paljon:) Ja viimeaikaiset vastoinkäymiset (kuukausi sairaalassa, viikko teholla, ihme että oikea käsi nykyään toimintakykyinen, duunit lähti, muutto ulkomaille, kämppä lähti, pettävä ex jne jne). on ollut paljon helpompi käsitellä, itseaisiassa mä olen aika onnellinen:) Opin käsittelemään itseäni Kuulostaa sille, että meillä on melko samankaltaisia piirteitä kartoillamme minullakin paljon planeettoja kauriissa, aurinkomerkki tulimerkki ja kuu-pluto vahvike skorpparissa, nousumerkissä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
Säh!
|
|
« Vastaus #50 : 12.12.2010 19:39:16 » |
|
Sanoisin, että sisimmissäni tunnen omistavani paljon enemmän oikeuksia, mitä sitten päälle päin näytän.. Eli tämä voi olla välillä melkoinen taakkakin.. Ja nykyisessä parisuhteessani luonteenmuutokseni ensimmäisen vuoden jälkeen aiheutti vähän hämmennystä toisessa osapuolessa Sinullakin Hopealohikäärme rapu - ehkä se on syy? Niin se varmaan on, ei mikään maailman helpoin asento - vaikka eihän se minua haittaa kun olen tottunut, mutta poikaystävä on välillä hämillään. Kaiken lisäksi kun mulla on :ssa niin se "sisin" on aika muuttuvainenkin, tai ei kaikkein syvin olemus, mutta kuitenkin tietty sisäinen maailma, asenteet ja tunteet.
|
|
|
tallennettu
|
1. 14.8% (10. huone) 2. 13.8% (6. huone) 3. 11.6% (8. huone) 1. 14.4% (DC) 2. 13.5% 3. 11.5% (MC)
|
|
|
SanctAstra
|
|
« Vastaus #51 : 12.12.2010 22:45:55 » |
|
Hmm.. jos on auto, niin sehän on siis maasturi jota ajaa ilman muita vaihteita kun kaasu (ja pakki jos muistaa käyttää). Ilmankos on pelti rytissyt ja maisevat vaan vilissy silmissä . Tää alkaa selittämään aika hyvin : . Ja jos nyt tuohon autokuvaukseen vedän omat johtopäätökseni, niin eikö silloin :n pitäisi olla S-tyypin Jaguaari tai jokin muu ällöpramea kosla? tosin voisi olla jokin isokin auto, esim. city maasturi, mutta sitten hillitty, hallittu kuskina... nääh... mun kauriilla on raskas kaasujalka. Iso käytännöllinen auto, jolla pääsee tarvittaessa lujaa... sellainen minä olisin näiden ja -merkkien mukaan.
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
Tanita79
Vieras
|
|
« Vastaus #52 : 11.04.2011 23:08:07 » |
|
Hahahahaaa,.. Mä oon haaveillu city maasturista Noi nivelten naksumiset,..kai se sitten riittää toi kun mulla ainakin naksuu ja paukkuu polvet ja muutkin nivelet,..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
SanctAstra
|
|
« Vastaus #53 : 14.04.2011 09:47:19 » |
|
Hahahahaaa,.. Mä oon haaveillu city maasturista No minä mieluusti ottaisin ihan kunnollisen maasturin, enkä kaupunkiversiota. Tietty Dodgella olisi hyvännäköinen 4-veto pickup, jossa on kunnollinen takapenkkikin... Taitaa vaan olla rekisteröity kuorma-autoksi. Sen verran raskas menopeli. Kato kun meni ihan OT:ksi, kun innostuin.
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
Tanita79
Vieras
|
|
« Vastaus #54 : 14.04.2011 20:03:30 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mc82
|
|
« Vastaus #55 : 14.04.2011 20:26:31 » |
|
Että Nousumerkki on ajoneuvo ja Aurinkomerkki sen kuski... Hmm... Pelottavaa! Täällä varmaan ajellaan sellaisella pirun kalliilla, jokaisen pikkupyrkyripomon lempiautolla, Bemarilla vähän ojanpenkkoja rytisyttäen, pari kertaa jysäytetään katukiveykseen siten, että rengas puhkeaa, kurvissa mentiin ehkä turhan liki parkkeerattua autoa ja siinä lähti sivupeili, vetäistään oikoreittiä puiston ja ankkalammikon läpi - kyllä se auto aina pienen kylvyn kestää. Terveisin, autona , kuskina kohlo
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies Kuu 7 Leijona Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni Pluto 8 Vaaka Chiron 3 Härkä Vesta 1 Vesimies Vertex 7-PF 7 Neitsyt Noususolmu 6 Rapu AC Kauris (DC Rapu) MC Jousimies (IC Kaksonen
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #56 : 16.04.2011 08:42:41 » |
|
Komppaan edellistä. , tämä kärry on (joskus ollut) Lamborghini, tosin sellainen varastetuista osista kyhätty - tyyli ennen kaikkea, olkoonkin että omistajan mielestä sen pitäisi olla stunttiauto, niinpä tuunailee kaarastaan hirviörekkaa ja kokeilee ajoittain minkä ja kuinka monen päälle voi ajaa joutumatta edesvastuuseen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ratkaisu
|
|
« Vastaus #57 : 18.04.2011 22:12:02 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tanita79
Vieras
|
|
« Vastaus #58 : 18.04.2011 22:25:00 » |
|
Ai viel et miten sillä ajetaan,..hmm, pitäiskö sit olla cool ajotyyli vai sit se kapinallinen? En tiedä sitä mutta käytännössä ajotyylini on ollut aika,,.'tyhmänrohkea' .. Mutta koskaan en vielä ole ajanut kolaria, koputtaa puuta,.. Jopa hyväksikin kuskiksi on kehuttu
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #59 : 18.04.2011 23:58:28 » |
|
Olen joten autona tietenkin se maasturi. na olen mukana monenlaisessa,ja tarvitsen maasturin.Ajelen sillä pitkin peltojakin,kun joku raktori simahtaa jollakin pellolle.Hinaan ja kärrään ihmisiä,eläimiä ja tavaroita,milloin mihinkin.Paikkakunnan poliisitkin kuulema ovat alkaneet kääntämään pään toisaalle,kun kaahaan jossain,missä ei kuuluisi ajella.Liikenteessä on mennyt hyvin(koputtaa päätään) niin,no joo,ajoinhan minä ylinopeutta viimekesänä poliisit perässä,ei ollut minuuttiakaan aikaa jäädä juttusille,koska vein synnyttäjää sairaalaan.Odotin sairaalan pihassa nöyränä sakkoja yms.Poliisit kuitenkin kääntyivät siitä pois. alkoi nostaa päätään 30jälkeen ja on vahvistunut edelleen.Joskus aijemmin ihmettelin millainen kaksonen oikeastaan olen,kun en tunnistanut sitä useinkaan.
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.04.2011 00:55:26 kirjoittanut sansai »
|
tallennettu
|
|
|
|
|