Se ei tarkoita sitä, että sinä tai minä tappaisimme itsemme, meidän kartat ei ole itsetuhoisia muru
Skorpioniahan eläimenä tappaa usein itsensä vaaran uhatessa mitä kuvaa myös se Fenix lintuna
noustaan tuhkasta, sehän tarkoittaa samaa mutta tuhka nostaa sen uudelleensyntymisen tasolle..
Se kuvaa lähinnä meidän kaikki tai ei mitään elämäntapaa, näkisin niin että itsetuhoisuus toimii
eräänlaisena sovituksena jostain teosta jota hän piti niin hirvittävänä ja inhottavana, että päätti
päivänsä oman käden kautta.
Me Skorpionin merkissä syntyneet taistelemme aika ajoin yhteiskunnan ytimessä kamppailua miten
päästä pimeydestä valoon tai kuolemasta kuolemattomuuteen.
Ihan vaan sen vuoksi kun näemme maailman aika mustavalkoisena.
Jos ajatellaan että meillä kahdella Skorpionilla olisi ollut edeltävä inkarnaatio jossa Skorpioni olisi
kuollut niin sehän tarkoittaisi sitä, että kartalla on ollut tekijä mikä sen on aiheuttanut kun transiitti
on iskenyt siihen. Tosin täytyy muistaa se, että toisella samat kamalat aspektit voi avittaa itsemurhassa
kun taas toinen selviää kuin ihmeen kaupalla niistä samoista vaikeista aspekteista, se riippuu ihmisestä
itsestään, kehitystasosta kuin myös sen hetkisistä feeliksistä mitkä planeetat energioillaan tuovat..
monta tekijää, ei siis vain yhtä.
Mä en usko täysin tuohon inkarnaatioasiaan kun tuosta on materiaalia mitä voi lukea mutta ikävä kyllä
sitä ei pysty kukaan konkreettisesti todistamaan.. ihan yleisesti asia on siis tiedossa ja se on kiehtova
mutta haluaisin tietää mihin se perustuu..
Tuo maininta "Skorpioni tulee aurinkomerkiksi.." on juuri Nousevan Leijonan alla koska useimmiten
oman käden kautta Skorpionin nousumerkiksi tulisi Leijona. On jäänyt vahvana mieleen kun olen
itse ASC Leijona. Mutta kuka sen voi 100% todistaa todeksi
En ole sellaista ihmistä vielä tavannut.
Jollain tavalla Lehtirannan kirjan luettuani olen kuitenkin havainnut yhden Skorpioni/nousu leijona
asiaa tukevan asian, jokainen näkemäni kartta on itsessään ollut vahva mikä tukisi kyllä sitä, että
jostain syystä kartan pitää olla vahva mutta milläs se kiertokulku selitetään miten se konkreettisesti
tapahtuu..
pitää tietää ennen kuin suostuu uskomaan
Heti kun vaan Lehtiranta suostuu pitämään kurssia niin siellä varmaan selviää minkälaiseen
ajatusmalliin ja tietoon tuo perustuu.. Sen verran tiedän, että tuo on ollut tapetilla jo 1970 luvulla
Suomessa mutta sitä en tiedä ketkä tuota ovat tutkineet ja miten.. Lehtirannan Erkki on siis maan
asiantuntijoita tuolla saralla ja siis sama kirja mitä Ozi autossa luki.. Mä kerron sulle kun tässä on
muutama projekti mihin toivottaisiin Erkkiä mutta katsotaan saataisiinko häntä joskus luennoimaan.
Aihe on mielenkiintoinen kaikille Skorpioneille..
-M-